Ljudi Kosovo je davno završena priča to se vadi zbog nekih i nečijih interesa kao
Nedavno Kosovo
Kosovo je srce Srbije
Kosovo je otišlo
Kumanovskim sporazumom
I tačka
Pozdrav deda Mile
Treba da odgovaraju zuti banditi koji su nam vodili drzavu id 2000-2012. Kada je za Kosovo bio zaduzen Borko Srefanovic i predsednik Tadic koji je pobegao iz zemlje i Jeremic na dan proglasenja nezavisnog Kosova. Bruke jedne ,sve su prodali sto su mogli.
Dok Srbija ne prizna lažnu državu Kosovo, makar je priznale sve druge države, taj se faktički otcepljeni deo Srbije neće smatrati državom u skladu sa međunarodnim pravom. A Srbija nikada neće učiniti to priznanje. Mi smo već u prošlosti naučili da strpljivo čekamo povratak Kosova u Srpsku Maticu.
U suštini nema nikakve razlike između stavova SNS-a i ovog memoranduma-i jedni drugi se zalažu za Kosovo u okviru Srbije, a ovi prvi su ga Briselskim i Ohridskim sporazumom predali šiptarima, a ovi drugi će ga predati pozivajući se upravo na te sporazume. Ako zaista žele da im ja poverujem moraće da navedu konkretne(pa i radikalne) mere i aktivnosti koje će preduzeti da Kosovo bude srpsko. U suprotnom, nema razlike. Izgleda da i jedni i drugi misle da smo mi glup i uplašen narod koji je izgubio svaki trag patriotizma.
Napokon da bar neko reaguje na protiv ustavno otudjenje srpske teritorije Kosovo i Metohija. Nosioci vlasti u Srbiji potpisivanjem raznih sporazuma suprotnih interesima države Srbije, i protivno Ustavu Srbije, počinili su veleizdaju, i te sporazume treba poništiti, a poslanike u parlamentu, koji su eventualno učestvovali u njihovom usvajanju treba krivično goniti za delovanje protiv naroda i države.
Nikome u komentarima nije jasno da ustav Srbije ne štiti samo KiM nego i Vojvodinu, Sandžak i ostale delove Srbije. Priznamo li KiM sledeće ce biti Vojvodina pa Sandžak i tako dalje. Shvatite da kada jednom damo deo teritorije da će drugi tražiti i ostalo. Zasto se Zelenski bori za Ukrainu ? Kada krene rasparcavanje od nje nece ostati ništa, tako je i sa Srbijom.
Dokaz vise da studentska lista vodi Srbiju u propast i nova stradanja. Samo nastavljaju memeorandumsku politiku milosevica I seselja. Niko normalan nece za ovakve gluposti da glasa!
Udba koja i te kako kontrolise studente NAMERNO JE TRAZILA REFERENDUM DA BI PROBALI DA OTKINU KIM OD SRBIJE.
Znaci da su studenti em maliciozni em nisu patriote.
Tačka.
Kome nije jasno sta treba da se radi po pitanju Kosova a da deca i matori ne ginu opet zbog tudjih bankovnih računa, neka posluša emisiju Igorovu na you tube kanalu Istina Direktno.
Bukvalno nijedna individua koja ovde mantra o vraćanju Kosova nema petlju da to ikada igde spomene u svakodnevnom govoru zbog sasvim jednostavnog razloga: svesni su da bi ih svako smatrao kompletnim ludakom. Kad svoje "političko mišljenje" ne smeš nikada, nigde i nikome da izneseš jer znaš da si za sva vremena završio sa bilo kakvim pretenzijama na to da si normalna osoba, o čemu više razgovaramo?
Naseli na Acine provokacjije.Niko se ne odriče dela svoje zemlje i tu treba staviti tačku.Kako naći način da se pokrenu ponovo pregovori i da se poboljša život na KIM to treba da nam kažu a ti Memorandumi su mrtvo slovo na papiru.I sad daju povod raznim ljudima da iznose svoje separisticke i unitaristicke stavove.Kosovo neće baš kao što je mislilo svoju nezavisnost dobiti tj priznanje u UN.
Pa šta su drugo trebali studenti da kažu? Ovo se ne dopada drugosrbijancina i sličnoj feli koje ovde ima mnogo vidim . Podivljali u komentarima, pena na usta ide...
Замолио бих студенте из правне области да заједно са њиховим професорима одрже час анализе или семинар анализе Кумновског споразума.
Лично сам у дилеми како је тај споразум потписан, пошто се тамо у тексту наводи Косово а не КиМ како би требало да стоји
С обзиром да су студенти они који ће детаљно прочистити све недоумице и истерати све на видело, замолио бих да се размотри овај документ, како би били чисти сами према себи.
Хвала.
Подршка студентима!
“Bez Kosova i Metohije, naš kulturni i istorijski kod gubi svoje izvorište i smisao”
Slažem se sa ovim u potpunosti. Pošto smo mi Srbi iz Vojvodine drugačije kulturno i istorijski kodirani, vreme je da stvorimo sopstvenu srpsku nacionalnu državu i onda ponudimo braći južno od Save i Dunava da nam se pridruže u stvaranju moderne evropske Srbije, zasnovane na kulturnom i istorijskom kodu Srba iz Vojvodine. Ako to nije u skladu sa njihovim kulturnim i istorijskim kodom, onda neka oni slobodno i dalje žive u srednjovekovnoj Srbiji gde su Kosovari najvažnije stanovništvo bez kojih nema smisla da Srbija i dalje egzistira. Vojvođanski Srbi su sačuvali srpski nacionalni identitet kada je bilo najteže. Sada je došlo vreme da ponovo branimo ideju moderne evropske Srbije, bez obzira na cenu.
Stvarnost je malo drugačija, ćaci botovi podržavaju Milošević, Šešelj, Vučić ideje o zamlaćivanju naroda o kosovskom mitu, dok eto ima onih kojima to nije najvažniji problem u životu, u ovoj diktaturi na kojoj mogu da zavide narkobosovi Meksika i Kolumbije zajedno. Studenti su meni ko SNS, nema podrške, neću ni glasati jer nema za koga.
Po svemu sudeci BIA je ubacila svoje ljude u studentski pokret,koji se oglasavaju u vezi Kosova u kojem u zivotu nisu bili..sto znaci novi uspeh Vucica i ruske skole..Kosovo nije " izgubljeno" jer nije nikad ni bilo srpsko..treba cuvati Vojvodinu ako je ikako miguce..
Svi koji u svojim komentarima kritikuju studente u smislu poistovećivanja njihovog memoranduma u vezi sa Kosovom sa politikom vlasti vide iskrivljenu sliku. Osnovni cilj je promeniti ovu mafijaši vlast!
Добро јутро ботови! Још један радни дан у државном предузећу који користите за пљување студената. Буквално само вама исти не могу из контекста порука закључити да сте добили инструкције да пласирате причу "студенти су исти као ови на власти", "мој глас се изгубили" итд итд...
Beli listici su i dalje glavna struja medju razmazenim drugosrbijancima. Sve im smeta, kad god neko drugacije misli odmah ce da kaznjavaju i bojkotuju. Sustina je- beli listic prezire slobodu i odgovornost koje idu uz demokratiju. Jako je mudar, a u stvari samo hoce da ga drzava izdrzava. Zato je sustinski uz vucica.
Lepo je neko napisao tekst studentima. Ali džaba sad ste se setili kad sve ode. Sledeći dopis će verovatno biti podrška Kini i Rusiji. Bas ste providni. ALI NAJBOLJE JE što su se uzmuvali poznati komentatori koji ne silaze sa ovog portala a sada se vidi kako su prodane duše. IDITE ODMAH u tu vašu EU po svaku cenu. Tamo je super pa vam neće biti problem.
Uvek sam glasno i jasno govorio i sve sam uvereniji da samo Srbija u NATO i EU je nešto drugačije i najbolje moguće rešenje za Srbiju. Za pro EU opciju i za Srbiju u NATO i EU. Jasno i glasno.
Studenti dragi, koja je tačno razlika između Vulinovog "srpskog sveta" i Lomparovog "Srpskog integralizma"? Jasno je kao dan da vas je odavno počeo bušiti ogranak ruskih službi. Mislim, dobićete moj glas, ali na prvim sledećim slobodnim izborima glasam za opoziciju kojoj je glavni cilj ispunjavanje svih uslova za ulazak u EU, bez epike i guslanja o teritorijama. I živo me zanima da li biste menjali Vojvodinu za Kosovo, pošto bi po istoj toj logici i Mađari mogli da pišu grafite "Vojvodina je Mađarska". A rešenje je jednostavno, ukinemo te granice i živimo zajedno u EU. Jel može neko da izađe sa takvim jednim programom? Hvala lepo.
Da se sprovede referendum sa sve JMBG da se vidi ko daje glavu za Kosovo a ko ne. Nas koje boli slana kifla skupiti, oduzeti nam državljanstvo, i uz otpremninu proterati u bilo koju EU zemlju. I rešen problem.
Ako sam imao i trunku dileme, više je nemam. Glasam za proevropsku opoziciju, a vi slobodno verujte da budućnost donose oni koji još nisu ni došli na vlast, a hoće da određuju, pazi sad molim te, da je moja dužnost kao pojedinca da branim krvlju natopljenu zemlju Kosova. Dakle, ja glasam proevropski, a vi studenti doviđenja prijatno. Ipak ste najveće razočaranje u istoriji ove zemlje.
Svi na jednu veličanstvenu protestnu šetnju do centralnog trga u, Pristini i tamo sve to odjasnite vašem prijatelju Kurtiju. Podržaće vas on sigurno kao što vas je podržavao i do sada.
Svakome ko fantazira da nezavisnost Kosova nije gotova stvar i da je to na bilo koji način tema kojom građani Srbije treba da se bave treba da se momentalno oduzme poslovna sposobnost pošto mu njegovo stanje mozga ne omogućava da funkcioniše u društvu kaso odrasla nezavisna osoba.
Tužna hronologija:
Ogradili se..
-od ProGlasa
-opozicije
-EU
-odćutali progon aktivista STAV-a i SviĆe
-ignorisali sugestije prof.Filipovića
-ogradili se od Anketnog odbora
-isturili Lompara kao govornika na Vidovdan, pa juče u Kg,
Epilog - kosovarski Memorandum.
KGB/BIA putin se potpuno odazvao pozivu porfirija da eliminiše revoluciju i zadrži Srbiju u ruskom svetu.
Tako je, u Evropu nas vodi samo da prihvatimo da je klanje Srba i vađenje organa legalno i legitimno. Nisu ni Srbi iz Krajine želeli biti u novoj NDH ali evropski standard je tu presudio da onda trebaju biti proterani i pobijeni, a po istom standardu i napad na kolonu izbeglica i to na teritoriji BiH i masakr dece u njoj je bio potpuno legitiman i štaviše taj masakr se proslavlja svake godine kao nacionalni praznik u članici EU. Najvažnije je ipak da treba biti ozbiljan prema vama "evropski orijentisanim".
Studenti se sad setili da je problem KiM. Do sad nisu znali gde se nalazi.ovim sto sas propovedaju misle da privuku patriote medju gradjanima Srbije. Neka objasne narodu sta su trazili po evropi i sta su obecali.
Međunarodne organizacije su u suštini saučestvovale u okupaciji Kosova i njegovom otcepljenju od Srbije. Očekivati od njih da uzmu u obzir srpski interes i deluju u srpskom intetesu je krajnje neozbiljno. Na kraju krajeva, Kosovo je naša stvar i ne treba da se obaziremo na međunarodne organizacije.
Kosovo nam je oružjem uzeto i jedino oružjem možemo da ga vratimo!
Vas komentar je u skladu sa vasim imenom!!!! Slizan narod menja sve! Nema te sile koja moze da ga pobedi! Zato je i glavni cilj SNS-a podela naroda, potkupljivanjem, ucenom i zastrasivanjem.... Sad je do svesti ljudi da li ce podleci ili ne. Vazno je da svi izadju na izbore! Tesko je poverovati da vecina ne vidi pravu istinu!
Sa SNS-om znamo na cemu smo a ovi malo hoce u EU malo da ratuju na KiM,izgleda i studenti i Vucic imaju istog gazdu,ovde ljudi prvo moraju da shvate da smo mi kolonija Amerike i da oni ovde postavljaju vlast u njihovoj sluzbi spoljne politike a to smo vec videli prvo 5.oktobar,pa 2008 od radikala prave svoje nove igrace koje 2012 postavljaju na vlast da zavrseno oko Kosovo ono sto DS nije htela i tako ih kaznjavaju a SNS Ostaje na vlasti jer je potpisao Briselski i Jos mnogo drugih sporazuma kako bi KiM postalo R.Kosovo,glup narod ide da glasa misleci da oni biraju izmedju razlicitih opcija a ustvari mesto Predsednika i Vlada se bira ma hiljade kilometara daleko u Washingtonu,posle ovog memoranduma od strane studenata postalo je jasno da u SNS i Studentska lista 2 razlicite strane istog novcica.
Ista prica kao i SNS i ostale desnicarske stranke pred izbore,pravu levicu mi ni nemamo a zuti nedao Bog ni najvecem neprijatelju,tako da necu ni izaci na izbore.
Svaki državljanin Srbije koji smatra da jedan deo te države nije deo te države nakon onoga što se izdešavalo 90tih, ono što se dešava još uvek danas tj nakon 99-te našim suggrađanima na Kosmetu, i onoga kako se ponaša trenutna administracija etničkih albanaca u južnoj pokrajini Republike Srbije, može komotno da se odrekne državljanstva istog i traži isto negde drugde jer u sebi nema osim trunke mozga ni trunke patriotizma.
Drugo, Srbija je vojno okupirana država od 1999 na dalje (bukvalno) od strane NATO saveza. Kumanovski sporazum je potpisan sa pištoljem na čelu koji je države ceo NATO savez nakon prethodnog rata agresije na SRJ, tj bombardovanja iste bez ikakvog razloga osim toga što su hteli za svoj 50ti rođendan dokažu da i dalje trebaju da postoje, i toga da se što više oslabi i uništi jedna socijalistička država u sred Evrope.
Sve do jedne države NATO saveza koje su učestvovale u bombardovanju SRJ, tj kasnije Srbije i Crne gore i danas Srbije, su otvoreni neprijatelji naše države.
Sviđalo se to nekome ili ne, to je činjenica.
Ono što mi možemo i trebamo da radimo je da maksimalno ulažemo u naše odbrambene (i ofanzivne) sposobnosti, i da se vodimo principom "Si vis pacem, para bellum".
Takođe, rezolucija UN1244 direktno potvrđuje suverenitet i teritorijalni integritet SRJ kao i države koja će istu naslediti (čitaj Srbija). Ista garantuje (potpisom) povratak do 1000 snaga bezbednosti Srbije na Kosmet.
A šta bi vi od ove omladine, ovo je jedino što može da se kaže i napiše posle 50 g postepeno izdaje komunjara i radikala nazovi patriota-ova prva rečenica mora biti vodilja svih budućih vladao a Srbije pa kad tad ponovo na Gazimestan ali bez halabuke i galame i velikog propalog patriotizma
Најежио сам се. Браво за мудро и родољубиво постављање у односу на претке, историји, проливену крв, част, достојанство. Само особе ограниченог ума неће разумети овај меморандум. Бог вас благословио и Арханђела заштитили ој младости !
Sve je napisano tačno i dobro, mora se dodati da treba diplomatiju podići, obaveštajne službe, ekonomiju, naravno oružane snage kao garant uz Božju pomoć na kraju, a moliti Gospoda da može se u miru naći rešenje koje poštuje i nas i albanske sugrađane na KIM i Ustav naravno bez alternative. Dakle moramo mnogo ojačati, jer je to garancija da će se lepog dana ostvariti odbrana zemlje i ove dobre 4 tačke. Sve najbolje. Pozz
Čim botine i Лиманац podržavaju studente, nešto tu ne štima. Ili štima?
Dok se ne rešimo mita o Kosovu, i ne stavimo umišljene četnike di im je mesto, nastavljamo ravno do dna. A onda je potpuno svejedno da li ovom zemljom vlada klan Vučić, ili neki drugi. Sve su ostalo nijanse...
Где је фрка, чему журба, не морамо да " решавамо" статус окупиране територије преко колена.
Ако будемо стрпљиви, уз тренутни морталитет минус наталитет ( минус исељавање .... ), на КиМ ће за 500 година бити око 85.678 грађана албанске народности. Додуше, тада ће у Србији бити још око милион и 953.099 житеља, углавном пемзионера.
Претпостављам да би око 2520. Влада Александра Вучића ХIХ могла да откупи ту територију , као што је торадио Велики Кнез Милош. Јес да би куповали своје - али макар би прошло мирољубиво. А прошли бисмо јефтиније него 1912.
Studentski pokret više ne postoji, nametanje Kosova kao osnovnog pitanja u ovom trenutku nije ono zbog čega su ljudi na ulicama, zbog ovakvih će SNS i njegovi izdajnici vladati večno.
Да ли у Динко Грухоњић, Мила Пајић, Ана Лалић, Миран Погачар, Брајан Брковић, Маринка Тепић, Владан Ђокић, Јово Бакић, Наташа Кандић, и блокадери-студенти из Новог Пазара дали сагласност за овај текст?
Gospođo, ja razumem Vašu poslednju rečenicu zato što sam neopterećena srpskim jezikom ali na njemu bi bilo pravilno reći "Da li bi vas to zabolelo?"
A evo i da odgovorim - bez obzira na preambulu Ustava koju je napisao neobavešteni za neobaveštene, Kosovo već skoro tri decenije nije deo Srbije.
Tako da mene ne bi bolela činjenica da deo "moje imovine" sa kojom sam se kockala i izgubila, katastar upiše nekom drugom.
Ništa odgovornost za zločine i otklon od njih, ništa suživot i uvažavanje većine? Niššta dijalog uz uvažavanje realnosti? Lako je iz Kragujevca... Ovo su zapravo promene koje to nisu...
@ Nenad. Srbi su do sedamdesetih godina bili uvek većina. Ne računajući Osmanlije i one koji su se posle Seoba pod Čarnojevićima turili posle poarbanašili. Imao sam komšije čak braću od stričeva koji su jedni bili Šoškići, drugi Šoši a treći ostao Šoškići. Posle balkanskih ratova a naročito posle prvog svetskog rata mnogi su proterani ili sami otišli. Za sve vreme su ostajale malobrojne srpske porodice ( među kojim i moja) koje su ostajale i opstajale. Svega šest - sedam srpskih porodica je bilo u Peći koje su čuvali srpstvo da bi '99.god. bilo proterano tačno 16.838 Srba. Sada u mojoj Peći ima dve - tri srpske porodice i tridesetak monahinja SPC. U Goraždevcu kraj Peći živi oko hiljadu Srba. A Albanci se samo sele da bi u poslednjih šest - sedam godina otišlo čak petsto hiljada Albanaca a svakim mesecom odlaze na hiljade. Npr. Na biračko spisku ima oko dva miliona birača a na izbore izađu njih sedamsto hiljada. A Srba je sve više i zato samo za Srpsku Listu nisu objavili broj izašlih glasača jer bi ih uplašilo rapidno rastući broj Srba. Sledeći izbori će pokazati pravu sliku.
Uzas... Necemo se izaci iz 90ih i vecite tranzicije. Jako sam tuzan i razocaran studentima. Ako zele takvu buducnost, uredu. Ja imam 30 godina i ne zelim takvu buducnost. Ne zelim rat i da izgubim sve preko noci, da izgubim nekog najblizeg
Srbija se bukvalno davi u kriminalu i korupciji, mafija vlada zemljom, zdravstveni sistem u kolapsu, pravosuđe ne postoji, izborni zakoni smejurija, a nobelovci izdaju Memorandum o KiM?
Toliko o našoj budućnosti.
Ko nas je kleo nije dangubio.
Uboli su studenti ovime pravo u osinje gnezdo.Šta je komentara.Hahaha.SNS je imao 14 godina i pokazao se kako se pokazao.Vreme je za drastične odluke i promene.
Nijednog trenutka vam nije palo na pamet, da je u sprezi AV+EU, ostavljen narod na Kosovu; da je zajedno sa Radojičićm dogovorena Banjska; da se zajedno po Beogradu šeću, dok srpski narod trpi represiju; da je sve što su AV I Dačić potpisapi nekegali i protivzakonito; da su nam bespravno iduzeli i iduzimaju 15% teritorije; da je ugrožen Unuverzitet na KiM i da su im kolege u problemu?
Ništa vam id tiga nije palo na pamet?
A i što bi, nije vaše d….u pitanju!
Sneta vam patritizam ove djece?
A šta je tu loše, pitam vas ja?
Pa, kako se to onda razlikujete od ćacija?
Po čemu?
Što hoćete u EU bez Kosova i sa što više para?
Ne morate!
Damo im di kraja sve isporučite i predajte, oa i 15% svoje imovine, lične!
Bili vas to zaboljelo da morate???
Pravila ne donose oni koji su u pravu nego oni koji su jači! Što pre shvatimo i prihvatimo, pre ćemo krenuti napred! Uprotivnom čemo tapkati u mestu, ili još gore, nazadovati još dugo!
Све је то лепо, а сад правац Приштина па објасните то албанцима . Све ми се чини да све што сте рекли пада у воду кад се пређе административна линија..
И ви то знате али не желите да признате..
Deco, deco, nemojte da dozvolite da Vas kvazi patriote uplicu u Kosovsko Metohijsku politiku.
Kosovo je oteta teritorija od matice Srbije svi znamo kako.
U koliko se ikada bude vratilo matici vratice se istim putem kojim je i otislo...dakle bez pecanja na stolove kancelarije pamet i ostalo...inace posetite tamo realnost Pristinski univerzitet pa pricamo dalje.
Vi ste doneli memorandum,odluku sta god.U cije ime i za sta?Godinu i po se borite protiv Srbije a sad najprovidnije kao donosite patriotske oeluke.Prodali bi vi roditelje a ne Srbiju.
Pare su vama prioritet kao i prvom "coveku" univerziteta.
Ako je to centralno pitanje njihove politike, nece vise imati moju podrsku.Ne mogu da verujem u to jer je to laz. Kosovo nije vise Srbija.Ako treba sa Acinih lazi da predjemo na studentsku verziju iste politike izolacije, ratova i mrznji, hvala lepo!Mislila sam da su mnogo pametniji!
Evo bar neka tačka programa, ali samo neka razrade plan i objasne kako da povratimo Kosovo, kada je tamo 95% Albanaca, kada ih čuva i naoružava Amerika i druge zapadne sile, kada se zna da bi svaki pokušaj vraćanja Srbije na Kosovo uzrokovalo vojnu intervenciju zapada, sankcije i ekonomski slom.
Studenti znaju da od svih politika koje je vodio SNS (nacionlana, ekonomska, spoljna) najgore je vodjena nacionalna.Potpuno su zapostavljeni nacionalni interesi srpskog naroda u Srbiji i okolnim zemljama.To je cinjenica.I pod nacionalnu politiku spadaju i teme kao sto su obrazovanje, zdravstvo, rudnici, kopanje litijuma, zakoni o porodici, dolazak stranih radnika.Vi posle ovih 14 godina SNS rezima gde god da zagrebete imate lose vodjenu politiku.A najgore vodjena je sto se tice nacionalnih tema.To je rak rana SNS rezima.
Ne mozete da podrzavate studente po pitanju fer izbora i borbe protiv korupcije a da ste protiv njih sto se tice Kosmeta?Jer ako cemo da sledimo Ustav i zakone ove zemlje onda je Kosmet neotudjivi deo Srbije.Ili podrzavate studente u svemu ili ih ne podrzavate.Oni ce najvise glasova na izborima da osvoje i da ih dobiju.I onda ostaje samo jos jedno pitanje da se resi, a to je da li ce rezim da prizna izborni poraz ili moramo da ih nateramo da priznaju poraz?
Eto i ja sam za poštovanje Ustava Srbije.I šta sam novo reko? Ništa.Samo ulagivanje biračkom telu da bi privukao malo glasače.A ovamo ističem Zastave od UČK i još nekih.Idem na konsultaciju po tuđim Ambasade i u tuđe zemlje.A rezoluciju niko nije spominjao,na koju su trebali da potenciraju od 2000 g .Možda nebi ni došlo do proglašenja nezavisnosti.Ovako ,niti su na to potencirali ,još izvukli iz UN i preneli na Brisel.Autošovinistički tekstovi ,kao i mnogi komentari.
Ово је АВ подметачина пред изборе мало да замути. Косово је самостална држава која има своје границе пасош полицију војску законе устав и сва државна обележја. Лупетати да је Косово Србија шаблон је Крадикала који су га предали 1999 год.и ово са Студентима нема везе и ово треба да демантују у супротном АВ циљ ће бити постигнут.
Pravite razliku izmedju srpskog sveta i srpskog stanovista. A oni sledbenici Latinke Perovic ostaju kao manjina! Niko im ne brani da budu anti Srbi. Memoramdum u sebi ima i evropske vrednosti. Prosto ko seboj za svakog dobronamernog.!!!
Iza kompjutera svih dobrosusedskih zemalja oko nas su prionuli na posao da nam objasne kako je Vojvodina deo Mađarske, iako postoji kupoprodajni ugovor da nije, i da je Kosovo izgubljeno.
Dogodine u Prizrenu će narednih 1000 godina biti naš pozdrav. Pravila moraju biti ista za sve pa i za nas.
Kosovo je prodao Tadić, Boris Tadić. Ko malo mozgića u glavi ima setice se ko je spoticao da se 1000 vojnika vrati na Kosovo po rezoluciji 1244 i za cije vreme vladavine je Kosovo proglasilo nezavisnost. Dosmanlije su toliko unistile ovu zemlju da jos ne moze da se oporavimo. Tadic i njegov Sutanovac, Dinkic, Djelic, zar vam je pamcenje toliko kratko. A sada sto neki srednjoskolci(po diplomi) pisu neke gluposti , to mi svi znamo odavno , nista novo nisu izneli, mlake misli ,mlake izjave. Pitam se samo ko ih instruise da rade ovako meke glupisti bez cinjenica.
Budimo_realni
17.05.2026 • 15:52
Ne glasam za nikog
Bez da ulazim u to u cijoj "kuhinji" se krcaju kojekakve price o Kosovu ne mogu a da se ne zapitam, zasto vama smeta patriotski narativ o Kosovu gde se kaze da je to neotudjivi deo teritorije Republike Srbije????? I kakve veze ima koji procenat stanovnika Srbije nisu Srbi, kad su u Srbiji svi gradjani jednaki bez obzira na nacionalnost? Kome smeta Srbija, pakujte kofete i idite gde vam je bolje. A da oblikujete Srbiju prema vasim zeljama, e to nece moci
I evo ga....dokaz da je ih je sluzba organizovala kako bi zamenili istrosenog igraca. Ono sto sam vam vec pisao. Nikome ne pada na pamet malo truda da udjemo u EU kako bi granice sa Kosovom postale simbolicne pa posle da vidimo sta dalje. Jos uvek rusi buskaju ovde. Buci, buci, pardon, pumpaj, pumpaj.
Ovo saopstenje napisao nestorović i njegovi drugovi.
Ko se god loži da je Kosovo Srbija, treba da prošeta po istom tom Kosovu, ne mislim severom. Lično sam to uradio vise desetiba puta. Ljudi život nam prodje uz prazne priče o Kosovu. Ja sam bio glup i ratovao glupi rat za političare. Oni useljavali stanove, a mladi momci ginuli.Sve ću uraditi da moju decu ne prevare kao mene.
Jedino nisu rekli na koji način će sve to da ostvare ? Sve zvuci kao pričam ti pricu … Kosovo jeste srpsko ali je i najskuplja srpska reč … a da li znate zašto ? Zato sto se sve sto su tu napisali jedino ratom može ostvariti … pa ko je za taj manifest treba odmah u vojsku da se prijavi i čeka pogodan trenutak
Moja dužnost? Mene više interesuje dužnost ove države prema meni koji joj redovno plaća sve poreze! Kosovo se tiče onih koji žive na Kosovu, kao što se njih dole ne tiče Vojvodina. Granice se pomeraju vekovima, kao što je Srbija izgubila Kosovo, tako je i Mađarska izgubila Vojvodinu. Kosovo je deo Srbije kaže Lompar, ops hoću reći studenti u Kragujevcu (čuj prvi moderan grad), pa vi onda idite i kroz Kosovo peške kao deo kampanje, why not? A nije vam palo na pamet saradnja sa svim građanima Kosova, prekidanje više vekovnog neprijateljstva, izgradnja zajedničkog puta u EU i izgradnja mira u regionu? Ne a? Samo iluzija nacionalista i nastavak bežanja od realnosti da je Kosovo susedna država. Good luckwith that, i zaobiđite me sa dužnostima, nećete mi vi ništa određivati. Hajde da čujemo Novosadske Studente šta kažu na ovaj Kosovo larping. Dali podržavate ove vlažne snove Srpskog nacionalizma dokazano neuspele fantazije ili lažima pred izbora umiljavati se onima koji su i izrodili jednog Šešelja a kasnije i naslednika mu. Ode mi život na vaše srce Srbije, vratite onda Vojvodinu!
Dokle god masa viče "Aco Šiptare", nema nama pomirenja sa Albancima Kosovu i Metohiji. Pamet u glavu, a ne skupljanje jeftinih političkih poena, cilj i jeste da kada oteramo ovu bagru sa vlasti da napravimo kolko god je moguće uređeno i prosperitetno društvo.
Rekoše oni studenti koji se razbezase od jedmog zvučnog topa i poslase milion ljudi kućama pa dogodine 2035 te ... mozda misle da će ih siptari gadjati cvećem i bombona jada krenu da oslobađaju kosovo i dati im sve ako blokiraju ulice ili setaju do kine ? deco manite se politike ionako 80% vas će napustiti Srbiju čim dobije priliku. Pola vas je već se razbezalo po sloveniji i eu da studira... Srbi su stara umiruca nacija ... starci da ratuju ne mogu a vi dokazano nemate ono što počinje na m a završava na uda ... tako da mante se praznih priča
Kosovo nije niakkva pokrajina to je Srbija i tacka amin.Ukinuti status pokrajine koji je copyright zagorac nametnuo i ponistiti sve odluke copavog iz sfrj.Manastiri su stub i kicma svakog Srbina i to se ne dovodi nikakvo pitanje oko togga.
U krug u krug u krug u krug, igramo valcer... teritorije se gube i stiču... tako možemo i celu Severnu Makedoniju da svojatamo zajedno sa Bugarima. Samo ništa od toga nema realno uporište u sadašnjosti. Kosovo i Metohija je bila srpska teritorija praktično do 1999, tehnički do 2008.
Nije ni toliko bitno da je gledamo kao izgubljenu, nego da očuvamo našu istoriju tamo, pa za 150-200 godina, kad se kao izolovana vukojebina nakotimo, možda se i vrati prirodnim putem.
Građanin sam ove države, po nacionalnosti nisam Srbin, izjašnjavam se kao ateista i Vojvođanin. Strašno mi je kako svi govore velike reči o KiM, a kako su ga suštinski SVI PRODALI. Sramota me je što živim okružen takvim ljudima, koji su spremni tako jeftino i neinteligentno da prodaju svoj narod i istoriju! Jedino je Đinđić imao ozbiljnu nameru i sposobnost da pravedno reši to pitanje, ali je on prozvan izdajnikom i streljan od strane mafije koja je i trenutno na vlasti. Saopštenje studenata je po meni uravnoteženo i prihvatljivo. Ni jedna država se neće lako odreći ni jednog delića teritorije. Potrebno je naći pravedno rešenje i oni su upravo to napisali. Neoprostivo je kako je Vučić na najperfidniji način zloupotrebio pitanje KiM, samo da bi obezbedio odrešene ruke za pljačkanje ostatka Srbije. Ne razumem nikoga ko to podržava, a pogotovo one koji za sebe tvrde da su veliki Srbi. To je najgori radikalski lažni patriotizam, koji nas je uništio u poslednjih 40 godina. Veoma je zanimljivo da vlast i desničari optužuju studente da su zapadni plaćenici, a opozicija da su Ruski agenti. Biće da i jednima i drugima studenti kvare kalkulacije i ljudi su to osetili i razumeli. Upravo zato su studenti trenutno najjača pojedinačna politička opcija u Srbiji i zato im treba dati šansu da reše to pitanje.
Dragi studenri, nikakvi memorandumi nece vratiti Kosovo i Metohiju u sastav Srbije. Jedini nacin je da Vi i buduce generacije imate najmanje petoro dece i da se saceka pogodan medjunarodni momenat i dosta pameti u datom trenutku.
Bez da ulazim u to u cijoj "kuhinji" se krcaju kojekakve price o Kosovu ne mogu a da se ne zapitam, zasto vama smeta patriotski narativ o Kosovu gde se kaze da je to neotudjivi deo teritorije Republike Srbije????? I kakve veze ima koji procenat stanovnika Srbije nisu Srbi, kad su u Srbiji svi gradjani jednaki bez obzira na nacionalnost? Kome smeta Srbija, pakujte kofete i idite gde vam je bolje. A da oblikujete Srbiju prema vasim zeljama, e to nece moci
Dodvoravanje desničarima da bi prikupili deo njihovih glasova. O, sve je to legitimno, politički manevri pred izbore. Znaju i jedni i drugi da od Kosova nema ništa, samo ga upotrebljavaju kao žeton.
Cekajte ..ljudi..sts ocets da urade studenti?Da uzmu pusku i da idu na Kosovo?Sta ima veze dal je neko ikad bio na Kosovo?Ovo situacija sa KiM..je mnigo slozena..i to pitanje nemoze da se resi puskom..ja bih najvise voleo da se resi puskom..da se objavi okupacija kao sto je teo Patrijah Pavle..i ajmo dole.Kad njih niko nebi branio ni Ameri ni Turci.lako cemo mi sa njima!Mora se resavati u UN..nema nam druge...sto vise da se prica i radj..da se ispostuje sve sto je dogovoreno..pa Vucic je taj koji je rekao da srbi nspuste sve institu ije na KiM...sta ocete..
Na zalost, kao da niko ne priznaje da na Kosovu zive ljudi, koji treba da pronadju nacin da zive u miru i teze ka napretku i razvoju. Ne, nego je Kosovo, kao veoma bogata i geopoliticki odlicna teritorija jos od Srednjeg veka, ili jos ranije, mnogo pre doladka Turaka, koris eno kao valuta u ostvarivanju sitnih licnih interesa trenutnih posednika. Nece tamo nikad mira biti, dok se razmislja o osveti, umesto o cvrstom uredjenju odnosa.
"Srbija mora aktivno i konstruktivno arađivati sa svim relevantnim međunarodnim organizacijama, prepoznajući ih kao nezaobilazne partnere u pronalaženju najadekvatnijeg i održivog rešenja u okviru svog Ustava."
Na koje medjunarodno pravo se studenti pozivaju, na ono sto nas je bez odobrenja bombardovalo '99te, otelo teritoriju i pozivaju na to da joj priznamo nezavisnost? Pa ovo je samo dovoljno da niko ne glasa za njih, zato sto su neiskusni zivotno i idalje veruju u bajke... A o tome da svi oni dolaze bez gaca na vlast, a te dzepove treba od nule popuniti je jos veci problem... To sto vecina naroda veruje da ce doci neki Robin Hud na vlast i resiti sve probleme ove zemlje, bolje da prestanu da mastaju sto pre... Samo neka se svako licno potrudi sto vise oko sebe i sve ce se ostalo sloziti... Nemojte bacati djubre de stignete, nemojte trubiti u saobracaju, imajte strpljenja.... to su stvari koje ce odvesti drzavu napred, a ne studenti koji ne znaju ispite da poloze bez bubice i prepisivanja, a vikendom gaze na splavovima na ribarcu...
Шта је овај тренутак у историји? Готово ништа. Колико кога има на Косову и Метохији, релативна је ствар и кроз историју се број Срба и Албанаца мењао. Студенти су изнели свој став, то сте тражили. Зар не? Студенти побеђују!
Da vidim memorandum u kojem se spominju stanovnici Kosova, nasi pregovori i pomirenje. A ne samo medjunardoni odnosi, manastiri i istorija.
Studenti misle da je ideja iz 2005. god. "Vise od autonomije, manje od nezavisnosti" izvodljiva. Oni misle da mi trebamo da ubedimo svetske sile da nam ne otmu Kosovo a zaboravljaju na nase komsije Albance i da smo ih mi od sebe oterali kao i Sloveniju, Hrvatsku i Bosnu.
"Studenti su nenormalni" kao i ova drzava!
Kako reče i napisa da u Srbiji 200osto nisu Srbi a 40 posto u Crnoj Gori su se izjasnili da jesu Srbi još im medalju svoje pravo pravo , tako u Sloveniji. . .
Deca istoriju ne znaju, možda im treba ponoviti, Srbi su napustili Kosovo u 17. i 18. veku i od tada nisu većina, šta god nečija služba terala Srbe da fantaziraju o Kosovu. Studenti su očigledno pod uticajem BIA ili neke druge službe koja ih je odvukla od najvaznije teme a to je kako pobediti diktatora i njegov kriminalni sistem zarad opstanka Srba i Srbije. SLUŽBA POBEĐUJE.
Da je neko drugi na vlasti , odavno bi mi bili u ratu zbog kosova .Taj neki drugi lider nece mariti za zivote nase mladosti ,vec ce se bahato ponasati ne bi li po svaku cenu dosao do Kosova , ali ni tada nece uspeti , a mnogi zivoti bice ugaseni .Zato podrska Vucicu .Taj zna sta radi .Pravda je spora , ali dostizna.
Mislila sam da se borim za budućnost ove zemlje, ali izgleda da bi budućnost da se vrati u prošlost, što znači da nam je večita i ovakva trula sanašnjost sasvim izvesna. Žalosno.
Svako ko smatra da je KiM izgubljeno, smatra i da je izgubljena Vojvodina, Raška oblast, jugoistočna Srbija. Ti koji tako misle, veruju u Srbiju u granicama beogradskog pašaluka.
Sve je to okej da se ne desi isto kao sa Koštunicom neko iz naftalima nepoznat javnosti da dođe na čelo države koi nije patriota dovoljno . Narod izgubio poverenje i tražimo koi Čede zakleti nad svetinjama Kosova i Metohije.
Kosovo je nezavisna država i jedini normalan memorandum je onaj u kojem piše da se sa svim susednim državama treba razvijati dobrosusedski odnosi i saradnja, sve ostalo je vraćanje u 90-te i zveckanje oružjem koje kao rezultat ima sve manji broj srba na Kosovu. Na Kosovu trenutno živi 1,8 miliona albanaca i oko 80.000 srba, kada srba bude isto kao i albanaca onda možemo pričati o nečem drugom, a to ne može srbovanjem iz Kragujevca, Kruševca, Novog Sada, Niša ili Beograda. Prodajte svoje stqnove pa se zajedno sa svojim porodicama preselite u Prištinu, Prizren, Južnu Mitrovicu, Uroševac... studirajte u Prištini.
Zarad dece srpske i albanske dosta je ratova, perspektiva za obe države je ulazak u EU, a onda nema granica! Sve ostalo je idiotizam!
Bilo bi super da pobede sa ovakvim programom jer ga se neće držati, pa da se onda patriotske naivčine koje se lože na studente kaju što su im dali glas, ili zaista misle da će oni koji su išli u Strazbur i Brisel raditi protiv politike EU i NATO?
Nisu valjda toliko naivni?
Ето за све оне који су их прозивали око Косова! Браво за студенте! Тако се чува и брани оно што желе да нам заувек одузму! Национални интереси су изнад партијских и страначких подела, изнад подела на леве и десне...
Cim su poceli da Srbuju, sluzba ih je uzela pod svoje. Koje bre Kosovo, ono je predato 1999 od istih koji danas cine vlast, kapitulacijom i priznato. Meni se ovo nesvidja, taman sam pomislio, najzad neko sa razumom, ono, opet
Ovde mi nista nije jasno,do juce su skakali sa onima koji Kosovo drzavom smatraju .Te ljude sa Kosova Srpske nacionalnosti ponizavali i sam Bog zna sta su govorili za njih ,sada se setili da im ipak tamo neki kod kojih su trcali pomogli oteti deo zemlje.Pred izbore se setili svog naroda koji zivi tamo i ogrmno pati svaki dan .Gospodo ,dali ste spomenuli taj narod tamo gde ste trcali?
По мени велика грешка. Програм треба да буде борба против корупције и криминала, а не националне или интернационалне теме. На тим пољима ће владајућа медијска машинерија увек бити у предности.
Маните се генерализовања и стереотипа. То што је централна власт у БГ нема никакве везе са Београђанима. Очигледно немате искуства кад тако пишете. Уосталом, то није тема.
Kada će se shvatiti da je Kosovo druga država, čak mnogo više samostalnija nego što je bila, recimo, do 2011. Studenti napraviše svoju "preambulu" ustava, ne rekoše slučajno da će razvijati dobre međususedske odnose i tako zaštiti kulturna i nacionalna dobra na Kosovu. I u krajnjem slučaju, takmiče se sa Vučićem u nacionalizmu, disciplini koju je izmislio. Jalovo, dosta jalovo!
KiM je izgubljeno na vojnom polju i jedino tako moze da se vrati. Do tada ostaje samo da ga nikad ne priznamo ko drzavu. Ostalo je demagogija i koriscenje u dnevno-politicke svrhe
Od 6.647.003 stanovnika po popisu iz 2022, skoro 20% ili oko 1.250.000 građana nisu Srbi, a to je oko 1/5 stanovnika.
Tako da ova studentsko-litijaška priča o svakom pojedincu i "dužnosti" a vezano za Kosovo, zvuči jako populistički, veoma hegemonistički i generalno fašistički.
Apsolutna većina građana koji su učestvovali u popisu nikada u životu nije bila na Kosovu, niti su čak ni svi koji su se izjasnili kao Srbi vernici SPC, te pominjanje kojekakvih crkava, stubova ima još manje veze svima, kako bi to studenti hteli, poput njihovoh kolege koji je nedavno u sud došao sa četničkim fesom sa kićankom, preuzetim od italijanskih fašista.
Beogradjani, nebitno da li su u vlasti, opozicija ili studenti u blokadi, imaju nezasitu potrebu da upravljaju drugim ljudima i teritorijama. To im je svema zajedničko.
Као да је из Вучићеве кухиње изашло. Посебно ми се допада оно о "сваком појединцу". Било је јасно да ће се додворавати онима који за Вучића гласају само због патриотизма. Било би лепо кад се странке које реално сагледавају стварност не би и на следећим изборима сакриле под плашт ССП. Све у свему, опет ћемо гласати само против Вучића.
sada kao 1968: grčki studenti: Lidija i Trakija su neotuđivi deo Grčke, nemački sutdenti: Šlezija je neotuđivi deo Nemačke, mađarski studenti: Erdelj je neotuđivi deo Mađarske ....................
To je lepo. Sad svako pusku u ruku pa da idemo u boj posto niti jedan Albanac tamo nece priznati nista od gore napisanog, a medjunarodna zajednica ce njima pomoci, ne nama jer je za Svet Kosovo - Kosovo.
Možda da ih podsetite prvo kome su onomad trčali... nisu trčali onima koji poštuju suverenitet Srbije već upravo onima koji ga narušavaju i koji nam zarad pridruživanja toj EU traže da prihvatimo otimanje Kosova i Metohije dok istovremeno nam prete da moramo uvoditi sankcije Rusiji, jer za razliku od Srbije ukrajinski suverenitet je zato neprikosnoven.
Ovo nas ne vodi u Evropu.
Takođe, kao da ne znaju da na Kosovu živi preko 90% Albanaca koji ne žele biti u Srbiji.
A ni jednom jedinom rečju nisu spomenuli većinski narod na Kosovu niti kako će učiniti da taj većinski narod odjednom poželiti biti nazad u Srbiji. (to se, uzgred, nikad neće dogoditi)
Jako neozbiljno i prema ovom problemu i prema svim evropski orijentisanim davaocima podrške.
Kako se svi sete Kosova i Metohije,kad zagusti,ili pred izbore...Gde je ko bio,kada su mi na Kosovu i Metohiji ginuli stricevi i ujaci '81...od boja na Kosovu do pristinske lige,necu ni pricati jer mi se cini da mnogi nece shvatiti...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Studenti u blokadi objavili Memorandum o Kosovu i Metohiji: Ima četiri tačke
Autor: 021.rs
Info
•17.05.2026.
•13:32 > 13:40
Komentari 186
Deda Mile
Nedavno Kosovo
Kosovo je srce Srbije
Kosovo je otišlo
Kumanovskim sporazumom
I tačka
Pozdrav deda Mile
Zoran
Zorana
Goki
Hahahahahahaha
Ne znaju šta da klikću, nije stiglo mišljenje od centrale.
Boriša Radić
Dragan
Dun
Petar
haspinent
Ja
Znaci da su studenti em maliciozni em nisu patriote.
Tačka.
Kome nije jasno sta treba da se radi po pitanju Kosova a da deca i matori ne ginu opet zbog tudjih bankovnih računa, neka posluša emisiju Igorovu na you tube kanalu Istina Direktno.
Trt
Sesula
Ness
Студент
Лично сам у дилеми како је тај споразум потписан, пошто се тамо у тексту наводи Косово а не КиМ како би требало да стоји
С обзиром да су студенти они који ће детаљно прочистити све недоумице и истерати све на видело, замолио бих да се размотри овај документ, како би били чисти сами према себи.
Хвала.
Подршка студентима!
Ozlojeđeni
Slažem se sa ovim u potpunosti. Pošto smo mi Srbi iz Vojvodine drugačije kulturno i istorijski kodirani, vreme je da stvorimo sopstvenu srpsku nacionalnu državu i onda ponudimo braći južno od Save i Dunava da nam se pridruže u stvaranju moderne evropske Srbije, zasnovane na kulturnom i istorijskom kodu Srba iz Vojvodine. Ako to nije u skladu sa njihovim kulturnim i istorijskim kodom, onda neka oni slobodno i dalje žive u srednjovekovnoj Srbiji gde su Kosovari najvažnije stanovništvo bez kojih nema smisla da Srbija i dalje egzistira. Vojvođanski Srbi su sačuvali srpski nacionalni identitet kada je bilo najteže. Sada je došlo vreme da ponovo branimo ideju moderne evropske Srbije, bez obzira na cenu.
Goran
Valerija
Studenti trućaju kao i oni ograničeni.
Srđan
Grof
Dr.
Nole59
Грађанин
belo
j** vas kosovo
ajd zdravo!
Nemanja
Mi već jesmo ovde u Evropi dečko, ako ti se ne sviđa kod nas slobodno možeš da pališ kući.
Srdjan
Taurus
Zamenik zamenika
Ime*
Džoni Vajsmiler
Particulare matter
Nenad
Moreuz Gibraltar
R49
Vlada
Baki
Plaćač poreza
Odmah
Ljubomir
Pred izbore "studenti" idu i protiv svojih anti Srpskih principa, nebili se dodvorili glasačima!
Nemanja
Svakome ko fantazira da nezavisnost Kosova nije gotova stvar i da je to na bilo koji način tema kojom građani Srbije treba da se bave treba da se momentalno oduzme poslovna sposobnost pošto mu njegovo stanje mozga ne omogućava da funkcioniše u društvu kaso odrasla nezavisna osoba.
Plaćač poreza
Ogradili se..
-od ProGlasa
-opozicije
-EU
-odćutali progon aktivista STAV-a i SviĆe
-ignorisali sugestije prof.Filipovića
-ogradili se od Anketnog odbora
-isturili Lompara kao govornika na Vidovdan, pa juče u Kg,
Epilog - kosovarski Memorandum.
KGB/BIA putin se potpuno odazvao pozivu porfirija da eliminiše revoluciju i zadrži Srbiju u ruskom svetu.
Neeko iz mase
@.
Seljak
Xeagan
Mića
Seljak
Milan
Zika
Željko
Kosovo nam je oružjem uzeto i jedino oružjem možemo da ga vratimo!
Kića
Slava
Ilija
NS narkodiler
Stevica Miholcic
profa
Svaki državljanin Srbije koji smatra da jedan deo te države nije deo te države nakon onoga što se izdešavalo 90tih, ono što se dešava još uvek danas tj nakon 99-te našim suggrađanima na Kosmetu, i onoga kako se ponaša trenutna administracija etničkih albanaca u južnoj pokrajini Republike Srbije, može komotno da se odrekne državljanstva istog i traži isto negde drugde jer u sebi nema osim trunke mozga ni trunke patriotizma.
Drugo, Srbija je vojno okupirana država od 1999 na dalje (bukvalno) od strane NATO saveza. Kumanovski sporazum je potpisan sa pištoljem na čelu koji je države ceo NATO savez nakon prethodnog rata agresije na SRJ, tj bombardovanja iste bez ikakvog razloga osim toga što su hteli za svoj 50ti rođendan dokažu da i dalje trebaju da postoje, i toga da se što više oslabi i uništi jedna socijalistička država u sred Evrope.
Sve do jedne države NATO saveza koje su učestvovale u bombardovanju SRJ, tj kasnije Srbije i Crne gore i danas Srbije, su otvoreni neprijatelji naše države.
Sviđalo se to nekome ili ne, to je činjenica.
Ono što mi možemo i trebamo da radimo je da maksimalno ulažemo u naše odbrambene (i ofanzivne) sposobnosti, i da se vodimo principom "Si vis pacem, para bellum".
Takođe, rezolucija UN1244 direktno potvrđuje suverenitet i teritorijalni integritet SRJ kao i države koja će istu naslediti (čitaj Srbija). Ista garantuje (potpisom) povratak do 1000 snaga bezbednosti Srbije na Kosmet.
EU direktno radi protiv Srbije takođe.
Stjepan
Петар НС
Biberovic
Srdjan
Perovic Dragan
Раде из Левач
Kocić Marko
Rasa sa salasa
Dok se ne rešimo mita o Kosovu, i ne stavimo umišljene četnike di im je mesto, nastavljamo ravno do dna. A onda je potpuno svejedno da li ovom zemljom vlada klan Vučić, ili neki drugi. Sve su ostalo nijanse...
Uča
Nick
Senjak
Milan
Кловнократија
Ако будемо стрпљиви, уз тренутни морталитет минус наталитет ( минус исељавање .... ), на КиМ ће за 500 година бити око 85.678 грађана албанске народности. Додуше, тада ће у Србији бити још око милион и 953.099 житеља, углавном пемзионера.
Претпостављам да би око 2520. Влада Александра Вучића ХIХ могла да откупи ту територију , као што је торадио Велики Кнез Милош. Јес да би куповали своје - али макар би прошло мирољубиво. А прошли бисмо јефтиније него 1912.
Goran
НС долма
Хоће ли га јавно подржати.
Novosađanka
A evo i da odgovorim - bez obzira na preambulu Ustava koju je napisao neobavešteni za neobaveštene, Kosovo već skoro tri decenije nije deo Srbije.
Tako da mene ne bi bolela činjenica da deo "moje imovine" sa kojom sam se kockala i izgubila, katastar upiše nekom drugom.
Paolo
Miodrag iz Peći
Случај
Pera
Nidza
Fuj
Pera Nevera
Toliko o našoj budućnosti.
Ko nas je kleo nije dangubio.
/
Brundo
Goran
Srce Šumadije
Mima
Ništa vam id tiga nije palo na pamet?
A i što bi, nije vaše d….u pitanju!
Sneta vam patritizam ove djece?
A šta je tu loše, pitam vas ja?
Pa, kako se to onda razlikujete od ćacija?
Po čemu?
Što hoćete u EU bez Kosova i sa što više para?
Ne morate!
Damo im di kraja sve isporučite i predajte, oa i 15% svoje imovine, lične!
Bili vas to zaboljelo da morate???
Dragana N
Mитар
Lale
Милијана
И ви то знате али не желите да признате..
Metohija
Alo
Indigo
AD
Kosovo je oteta teritorija od matice Srbije svi znamo kako.
U koliko se ikada bude vratilo matici vratice se istim putem kojim je i otislo...dakle bez pecanja na stolove kancelarije pamet i ostalo...inace posetite tamo realnost Pristinski univerzitet pa pricamo dalje.
Dogodine u Botošu
Ivan V
Pare su vama prioritet kao i prvom "coveku" univerziteta.
Nata
Bojan
Brundo
C16
Brundo
Nenad
Dijasporac
Милутин Д.
Милош
Ramones
Milan1ns
Dogodine u Prizrenu će narednih 1000 godina biti naš pozdrav. Pravila moraju biti ista za sve pa i za nas.
Vuk
Slobodan
Alex
Bez obraza i morala
Kiza
17.05.2026 • 15:52
Ne glasam za nikog
Bez da ulazim u to u cijoj "kuhinji" se krcaju kojekakve price o Kosovu ne mogu a da se ne zapitam, zasto vama smeta patriotski narativ o Kosovu gde se kaze da je to neotudjivi deo teritorije Republike Srbije????? I kakve veze ima koji procenat stanovnika Srbije nisu Srbi, kad su u Srbiji svi gradjani jednaki bez obzira na nacionalnost? Kome smeta Srbija, pakujte kofete i idite gde vam je bolje. A da oblikujete Srbiju prema vasim zeljama, e to nece moci
Jok, nego ćemo po tvojim željama...
Eto
Dabar
/
... vas vise vase kosovo
Dragan
Ko se god loži da je Kosovo Srbija, treba da prošeta po istom tom Kosovu, ne mislim severom. Lično sam to uradio vise desetiba puta. Ljudi život nam prodje uz prazne priče o Kosovu. Ja sam bio glup i ratovao glupi rat za političare. Oni useljavali stanove, a mladi momci ginuli.Sve ću uraditi da moju decu ne prevare kao mene.
Alo Alo
K2
Sonja
Alföld
Andrija Šrek
@Zovem se Stevo
Milan
Joca
Čisto da spomenem.
Bane
nenad
D
Neko iz mase
Losmi
Morgy
Nikola
Nije ni toliko bitno da je gledamo kao izgubljenu, nego da očuvamo našu istoriju tamo, pa za 150-200 godina, kad se kao izolovana vukojebina nakotimo, možda se i vrati prirodnim putem.
Ni-on
MM
Srba
Budimo_realni
Zovem se Stevo
Sremski front
Aj ga priznamo
Zare
Dejan
Biljana M
KontraObavestajac
Na koje medjunarodno pravo se studenti pozivaju, na ono sto nas je bez odobrenja bombardovalo '99te, otelo teritoriju i pozivaju na to da joj priznamo nezavisnost? Pa ovo je samo dovoljno da niko ne glasa za njih, zato sto su neiskusni zivotno i idalje veruju u bajke... A o tome da svi oni dolaze bez gaca na vlast, a te dzepove treba od nule popuniti je jos veci problem... To sto vecina naroda veruje da ce doci neki Robin Hud na vlast i resiti sve probleme ove zemlje, bolje da prestanu da mastaju sto pre... Samo neka se svako licno potrudi sto vise oko sebe i sve ce se ostalo sloziti... Nemojte bacati djubre de stignete, nemojte trubiti u saobracaju, imajte strpljenja.... to su stvari koje ce odvesti drzavu napred, a ne studenti koji ne znaju ispite da poloze bez bubice i prepisivanja, a vikendom gaze na splavovima na ribarcu...
Mićo
Бојан
Marko
Studenti misle da je ideja iz 2005. god. "Vise od autonomije, manje od nezavisnosti" izvodljiva. Oni misle da mi trebamo da ubedimo svetske sile da nam ne otmu Kosovo a zaboravljaju na nase komsije Albance i da smo ih mi od sebe oterali kao i Sloveniju, Hrvatsku i Bosnu.
"Studenti su nenormalni" kao i ova drzava!
Prva Srbija
Лиманац
Opet
Zvuči pametno a decenijama je izvor svega što je u suprotnosti sa pameću.
Pera
Nenad
Gradjanin
Gaga
Ožalošćena
Mile
Pera
Sale
Zarad dece srpske i albanske dosta je ratova, perspektiva za obe države je ulazak u EU, a onda nema granica! Sve ostalo je idiotizam!
večiti apstinent
Nisu valjda toliko naivni?
Branko
Ku3a
Детелинара
I tako...
Dusan
Zoki
Marko
Петровград
@Jole
Ђоле
Zovem se Stevo
Novosadista
Alo alo
MadMax
Aleksandar
Nemanja
Ovo saopštenje studenata dodatno to potvrđuje.
Rasa sa salasa
Kiza
Стојан
Trianon
Ne glasam za nikog
Tako da ova studentsko-litijaška priča o svakom pojedincu i "dužnosti" a vezano za Kosovo, zvuči jako populistički, veoma hegemonistički i generalno fašistički.
Apsolutna većina građana koji su učestvovali u popisu nikada u životu nije bila na Kosovu, niti su čak ni svi koji su se izjasnili kao Srbi vernici SPC, te pominjanje kojekakvih crkava, stubova ima još manje veze svima, kako bi to studenti hteli, poput njihovoh kolege koji je nedavno u sud došao sa četničkim fesom sa kićankom, preuzetim od italijanskih fašista.
Jole
Случај
Bane
Sal3
pajo patak
gradjaninX
Podsećanje
.
Takođe, kao da ne znaju da na Kosovu živi preko 90% Albanaca koji ne žele biti u Srbiji.
A ni jednom jedinom rečju nisu spomenuli većinski narod na Kosovu niti kako će učiniti da taj većinski narod odjednom poželiti biti nazad u Srbiji. (to se, uzgred, nikad neće dogoditi)
Jako neozbiljno i prema ovom problemu i prema svim evropski orijentisanim davaocima podrške.
o da
10/10
❤️
Michael
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H