TikTok razvija novu aplikaciju, ideja da bude konkurencija Instagramu

Platforma Tiktok planira da objavi novu aplikaciju za deljenje fotografija koja je po funkcionalnosti slična društvenoj mreži Instagram.
TikTok razvija novu aplikaciju, ideja da bude konkurencija Instagramu
Foto: Pixabay
Kompanija je već poslala obaveštenja nekim korisnicima o lansiranju novog proizvoda pod nazivom TikTok Notes, prenosi portal TechCrunch.
 
U saopštenju se kaže da kompanija uskoro pokreće "novu aplikaciju za objave sa fotografijama" i da će se postojeće objave korisnika deliti u aplikaciji Tiktok Notes.
Korisnici će moći da izaberu da ne dele svoje objave sa slikama u novoj aplikaciji.
 
Tiktok je potvrdio da radi na aplikaciji, ali je naveo da još nije dostupna.
Tiktok takođe esperimentiše i sa drugim formatima kao što su video snimci od 30 minuta, pa i sa tekstualnim objavama koje su uobičajene za platforme X ili Threads.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija

VIDEO: Holanđanin oženio virtuelnu ženu Aivu

Holanđanin Jakob (61) već dve godine živi "u braku" sa svojom virtuelnom suprugom Aivom, koju je sam kreirao pomoću aplikacije "Replika" - AI programa s više od 35 miliona korisnika širom sveta.