Većina influensera krši zakon EU, ne priznaju da reklamiraju usluge ili proizvode

Velika većina influensera, tačnije njih 80 odsto, u svojim objavama na društvenim mrežama ne priznaje da reklamira određene proizvode ili usluge i time krši zakone EU.
Većina influensera krši zakon EU, ne priznaju da reklamiraju usluge ili proizvode
Foto: Pixabay
To je pokazala studija EU.
 
Istraživanje sprovedeno na 576 influensera je pokazalo da skoro svi, tačnije 97 odsto, objavljuju komercijalni sadržaj, ali samo 20 odsto njih napominje da je u pitanju reklama, saopštila je Evropska komisija.
Studija je sprovedena u 22 zemlje Evropske unije, Norveškoj i na Islandu, a stručnjaci su pregledali objave influensera na društvenim mrežama kao što su Instagram, Tiktok, Youtube, X (Twitter), Snapchat i Twitch.
Problematične marketinške prakse ukazuju na važnost modernog i snažnog zakonodavstva koja može da pomogne potrošačima na mreži, dodaje se u saopštenju Evropske komisije, prenosi Rojters.
 
Imena proveravanih influensera nisu navedena, ali je rečeno da će protiv njih 358 biti pokrenuta dalja istraga.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Region i svet