To za
"Novosti" tvrdi Predrag Lukić, direktor za saobraćaj "Laste".
Manje od mesec dana od provera u Beogradu, tom vozilu je u Nemačkoj zabranjeno da nastavi putovanje, jer je policija utvrdila "tehničke kvarove koji ne dozvoljavaju dalje učešće u saobraćaju".
Nemački mediji su naveli da je autobus, krntija, u stanju raspadanja - karoserija je zarđala, rupe su popunjene penom, polomljen amortizer, a kočnice neispravne. To su utvrdili golim okom, a tek sledi izveštaj sa tehničkog pregleda, koji će u narednom periodu dostaviti srpskom prevozniku.
Lukić objašnjava da je autobus otišao za Nemačku umesto drugog vozila koje saobraća na toj liniji, koje je zbog kvara ostalo u Beogradu.
"Da bi se što pre reagovalo i da bi putnici što manje čekali, poslat je autobus koji je mogao u najkraćem mogućem roku da stigne na polaznu stanicu. Autobus je star 11 godina, proizveden je i prvi put registrovan 2009. godine, a nije rađen nijedan remont karoserije. Sva vozila naše kompanije obavljaju redovne zakonom propisane tehničke preglede", navodi direktor za saobraćaj "Laste".
Lukić za "Novosti" tvrdi da je ova situacija bila izuzetak i da na linijama ka Nemačkoj i uopšte van teritorije Srbije saobraćaju autobusi koji su ili tek nabavljeni ili stari svega nekoliko godina.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 24
Ns
/
agencija prestige je na spisku onih koja je bila zatvarana a koja na put krece neispravnim vozilom i bez vodica. vlasnik sedi za volanom kao drugi vozac i ni jedan jedini put ne broji putnike.
Deran
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar