Nekadašnji Panvoz prelazi na novi nivo i biće pokriven najmodernijim elektromotornim vozovima, a dodato je osam novih polazaka, saopštila je kompanija.
Neke od linija su od Pančeva produžene do Zemuna. U ovim vozovima, važiće pojedinačne i pretplatne karte, kao i sve povlastice Srbijavoza, sa posebnim popustima za đake i studente.
Slično je i sa polascima namenjenim Vrščanima, za koje se takođe uvodi osam novih polazaka, a sve linije su produžene od Vršca do Zemuna.
Ovakvom organizacijom saobraćaja putnici iz Pančeva i Vršca moći će da putuju direktno do Novog Beograda i Zemuna, bez presedanja.
Uvedeni su i novi vozovi između Zrenjanina i Pančevačkog mosta.
Novi red vožnje za 2024/2025. donosi i izmene u vremenima polazaka za neke od najpopularnijih linija, u koje spada i međunarodni noćni voz za Bar, koji će iz Zemuna polaziti ranije nego do sad.
Novo vreme polaska ima i jutarnji voz za Užice i nedeljni voz između Beograda i Priboja, koji će kretati iz stanice Zemun. Uz to, neki polasci između Beograda i Niša se skraćuju pa će vozovi polaziti, tj. dolaziti u stanicu Beograd centar, umesto u Zemun.
Dnevni voz na relaciji Zaječar - Negotin - Zaječar više neće saobraćati, a zbog radova koji su otpočeli 11. novembra 2023. na pruzi Sićevo - Dimitrovgrad, ni u novom redu vožnje nije planiran saobraćaj na relaciji Niš - Dimitrovgrad - Niš.
Novi red vožnje usvaja se na godišnjem nivou, u susret Novoj godini i važi do isteka istog perioda naredne godine.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 5
/
Zrenjaninac
A da, ta pruga je nestala, zajedno sa 2 minuta snimka sa naplatne rampe, dokumentacijom novosadske zeleznicke stanice, vise milijardi evra, i ko zna sa cime sve jos.
Le Kler
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar