Opasno uključenje na putu kod Železničke stanice u Bačkoj Topoli: Nepregledno i nebezbedno

Vozači u Bačkoj Topoli upozoravaju na ozbiljne bezbednosne probleme na izlazu sa Železničke stanice, gde se Ulica Boška Buhe priključuje na Glavnu ulicu u novoizgrađenom podvožnjaku na pruzi Novi Sad–Subotica.
Opasno uključenje na putu kod Železničke stanice u Bačkoj Topoli: Nepregledno i nebezbedno
Foto: Pixabay (ilustracija)
Građani su za portal Magločistač naveli da je vidljivost izuzetno loša, naročito za vozila koja skreću ulevo, zbog čega se uključenje u saobraćaj često doživljava kao rizično.
 
Problem je postao izražen nakon puštanja u saobraćaj deonice brze pruge u oktobru ove godine.
Vozači ističu da su postavljena ogledala nedovoljna i često neupotrebljiva, naročito kada ima magle, te da su primorani da delom uđu u suprotnu traku kako bi proverili da li nailazi vozilo.
 
Na problem je krajem novembra ukazao i građanin Stefan Janjić, koji se obratio Saobraćajnoj policiji u Subotici.
U odgovoru policije navedeno je da se sporna saobraćajnica i dalje nalazi u nadležnosti investitora – "Infrastrukture železnice Srbije", te da još nije predata na upravljanje lokalnoj samoupravi ili Javnom preduzeću "Putevi Srbije".
 
Istovremeno, policija je navela da su razgovarali sa predstavnicima Opštine Bačka Topola, koji su najavili da će se izmenama projektne dokumentacije tražiti bezbednije rešenje.
Predsednik Opštine Bačka Topola Adrian Satmari izjavio je da je lokalna samouprava ukazala izvođaču radova na probleme sa postojećom signalizacijom i da je cilj da raskrsnica bude bezbedna za sve učesnike u saobraćaju.
 
Prema njegovim rečima, razmatraju se dodatne mere za usporavanje saobraćaja, a kao jedna od opcija pominje se i postavljanje semafora, za šta bi bila potrebna saglasnost JP "Putevi Srbije".
 
Iz Javnog preduzeća za građevinsko zemljište, urbanističko planiranje i uređenje Bačka Topola saopšteno je da su još u avgustu, na sastanku sa predstavnicima "Infrastrukture železnice Srbije", resornog ministarstva, JP "Putevi Srbije" i izvođača radova, razmatrana moguća tehnička rešenja za kritične tačke na ovoj deonici.
 
Predložene mere uključuju dodatnu signalizaciju, katadioptere i ograničenja kretanja, ali bez suštinske izmene samog priključka.
 
Saobraćajni stručnjaci su ocenili da predložena rešenja uglavnom svode problem na dodatno upozoravanje i usporavanje saobraćaja, ali da ne otklanjaju osnovni uzrok – lošu preglednost i neadekvatnu konfiguraciju priključka.
 
Iz "Infrastrukture železnice Srbije" do zaključenja teksta Magločistač nije dobio odgovore na pitanja u vezi sa planiranim rešenjima za ovu saobraćajnu tačku.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina