Novi Sad
02.07.2015.
15:56 > 19:54
Uslovi smeštaja u novosadskoj Dečijoj bolnici na evropskom su nivou, poručuju iz ove ustanove, dok novosadske mame smatraju da situacija nije zadovoljavajuća.
  • Odojce i malo dete

    11.09.2020 06:21
    Lezaljke
    Samo jedna sveža informacija za sve mame, sada na odeljenju za odojče i malo dete postoje rasklopive ležaljke sa desetak cm debelim dusecima. Moze se odmoriti.
  • Realno

    19.07.2019 15:03
    Nebuloza
    Dusan da vrati diplomu odmah, i da se pokrije usima i nek dobro razmisli pre nego sto bilo sta kaze. On psiholog........ On dovodi u pitanje da li roditelj uopste treba da spava sa detetom u bolnici?!? Pa ko ce da ga hrani i uspava, pustice dete da place dok nepadne u nesvest? Da li je to psihologija. Vrati diplomu i idi kopaj kukuruz.......
  • maki

    05.08.2015 19:20
    muka
    Dragi moji roditelji žalosno je to što svi Vi čija su deca zdrava a ne hronični bolesnici koji čitav život provode po bolnicama posle samo par dana ležanja u bolnici ovako komentarišete, E elem kad ste tako kivni a Vi svi pravo na ulice sa transparentima ,pišite peticije zovite MINISTRA ZDRAVLJA jer svi oni čija su deca hronični bolesnici to nemogu a i sve jedno im je gde spavaju u bolnici jer im je samo bitno da dete preživi krizu i ozdravi od još jedne infekcije.
    Uvek može nešto da se uradi ali na žalost Vi kad se dokopate kuće posle par dana zaboravite na sve i na svu hronično bolesnu decu koju ste viđali i pitali od čega su bolesna. Tako da molim Vas nemojte pisati blogove jer je uzalud IZAĐITE NA ULICE. I verujte mi stavite prst na čelo i razmislite , možda ste Vi svojim stavom bili problem pa ste imali problem sa sestrom ili lekarom... Tragedija je to što smo svi pametni kad nas muka natera i što svi znamo svoja prava a niko nepita tu sestricu koja su njena prava, koja joj je ovo noć po redu i da neređam dalje. Znajte kad Vam bolnica postane druga kuća tek onda na žalost shvatite koliko su one humane vredne i pune razumevanja za vas i vaše dete. Tako da Vas molim,prestanite da uz kafu kucate po tastaturi budalaštine jer znajte tih 30.000 din za 8 noćnih i 8 dnevnih ( minimum ) smena one krvavo zarade. MOja cimerka radi u frizerskom salonu i ima 35.000 platu +častim te kao pripravnik i možeš misliti pa šta skratila ti više šiške spalila minival...Narašće kosa a sestra ako pogrešno da lek ili nešto drugo ... kuku nama . Razmislite dobro o svemu!!!
  • Jos jedna mama

    03.07.2015 12:13
    Posto diskusija krece u smeru zdravstvenih osiguranja i slicnih stvari, samo da kazem da pare ovde i nisu toliki problem koliko nehumanost drustva prema majkama i zenama generalno. Majci nije dozvoljeno da se pozali, majka ne sme da bude umorna, kakva je to majka ako ne moze da sedi na stolici mesec dana - odmah je razmazena i zahteva hotel. Isto i u porodilistima - odmah si razmazena ako zahtevas da zadrzis minimum ljudskog dostojanstva.

    Mislim da nisu velike pare potrebne da bi se obezbedila sklopiva lezaljka, samo kada bi postojala volja za tim. Ako bolnica nema sredstava, neka napravi dobrotvornu akciju, pozove donatore... Ja bih prva donirala, verovatno i svako ko je tamo proveo barem jedan dan.
  • ns time

    03.07.2015 12:12
    Nista novo
    U ,pa ja sam mislila da se tu nesto promenilo kad su stalno govorili kako,Boze moj, renoviraju non-stop.Pre 10 godina mojoj bebi je data potpuno pogresna dijagnoza,pre svega.Muz me je sutradan odveo jer sam trazila da odem iz tog pakla.Pobegla sam iz decije bolnice zbog svega:lekara koji dovode studente da tu polazu,niko te ne gleda kao da je tvoje dete roda donela(oni stvarno u to veruju i tako se ponasaju),niko te kao mamu nista ne pita,tu si kao fikus.Hajde,neka neko odande kaze da nije tako.Moja stolica za noc je imala cele 3 noge.Kada za kupanje deteta bila je od betona.Dete rodjeno 2005.Pa, koliko vremena treba da prodje da nesto promenite?A plate ste svi,koliko znam, dobili.Ne secam se nekog strajka lekara i ostalog osoblja iz Decije bolnice.Ne secam se nijedne moje plate da nije uzeto za zdravstvo.
  • USA

    03.07.2015 10:27
    slazem se
    U Srbiji iako uplacujes dodatno zdrav.osiguranje krevet te ne ceka, jer je sistem los.Pri tom Nemacka je uredjena zemlja koja ulaze u zdr.ustanove i zdr.kadar.Naravno da je tuzno to sto majke sede na stolicama pored svoje bolesne dece, ali dokle god je ovako los zdr.sistem i korupcija u zdravstvu odnosi se na Javne nabavke tako ce nam biti. Uzivaj te tamo gde ste, a s obzirom da smo mi ti koji biraju vlast u Srbiji tako ce nam i dalje biti. No Novosadska decija bolnica je jedan od najcistiji ustanova u Srbiji, sa decom iz cele Vojvodine oko 1500 pregleda dnevno, sa pokvarenim CT-om! A dobro da dr iole ista i rade jer su im plate sramotne (kao vozacima u GSP-u) pa ona Hipokratova zakletva da uzivaju usvojim plodovima rada im se skoro nece desiti jer ni svoj fakultet nikada isplatiti nece.
  • Neko

    03.07.2015 10:24
    Odgovor Svetlani
    Pre godinu ipo dana bila sa ćerkom u ovoj bolinici pet dana. Na odeljenju za imunologiju, dete je dobilo alergijsku rekaciju na Pentaxim vakcinu, na kraju potvrđeno da je alergična na Pentaxim.
    Lekari vrhunski- Dr Melanija Vislavski, a sestre ko sestre, neke posvećene neke boli briga. Spremačice ne rade ništa, malo mlatnu krpom i to je to.
    Sobe stare, površina sobe sa dva kreveta je 3 m2, a u istoj sede dve mame sa decom i to na polomljenim stolicama. Da ne pričam da sam donela sve svoje psoteljina.... i isto ostavila. Postoji soba za meme koje doje- diskriminacija za nas koje ne možemo da dojimo decu.
    Što se tiče zdravstvenog ne odvajaju svi 2600 rsd neko odvaja mnooogo više, veća plata, pa to ne oseti, sve plaća od lekova,do zubara, ginekologa... Meni lekar u DZ na Novom Naselju nije hteo da vodi trudoći, ni jedan UZ nije uradi, gdja je rekla vi imate para idite privatno, od reči do reči sam rekla. Ja bih najradije da povučem svu svoju lovu za zadrvstveno pa u privatni fond, pa naplatite koliko lečenje košta, samo me interesuje kako će se lečiti penzioneri, nezaposleni...i kako će onda zdravstveni radnici primati platu, a to je posledica loše organizovanog fonda i potkradanja istog poslednjih 20 godina. A radno vreme naprimer lekara u DZ je od 7.00 do 13.30 tako da je plata primerena spram broja radnih sati. Verujem da radite u KCV kad ga tako branite, a svi znamo da su lekari ti koji su uništili KCV. Da jedno odeljenje na 30 dece ima jedan tolpomer, to je sramota. Da prozori ne dihtuju, da su dušeci upišani, stolice polomljene, da odeljenje ima jedan inhalator, a da je hodnik kao Las Vegas i da su direktorka vrata tapacirana stvarno je za svaku osudu i sramotu. Puno se lekari prave naivni. Oni koji su u bili u prilici su mažnjavali medicinska sredstva i aparate tako što su ih otpisivali i odnosili u svoje privatne ordinacije. Tako da pusti priču, a što se tiče zakletve, ni svaki lekar ne bi trebao da je polaže kao ni da završi fakultet, pošto se zna kako na primer medicinari, a pogodotvo lekarska deca prepisuju ispite, pa sutra greška koju pacijent skupo plati. Gospodo privatni sektor je izmišljen za ljude koji rade i vole da rade. A za smanjenje plata su krivi svi koji su glasali za AV. Narod ima vlast kakvu je zaslužio.
  • Mama

    03.07.2015 09:06
    Komentari bez mnogo razmisljanja, na svaku temu.... Najbolji su oni "ja nisam bio, ali od moje zaove sestra od tetke mi rekla!" ili oni "kako je u americi divno". Ne branim niti lekare, niti doticnog pametnjakovica iz teksta, ali ne moze se ni tako komentarisati. Zna se jako dobro kako se u Americi dobija zdravstveno osiguranje i koliko se za njega radi. O bolovanjima i porodiljskom odsustvu da i ne govorim. Da vam sad ukinu porodiljsko od godinu dana i uvedu pravila kao u Americi, onda ih ne biste ni pomenuli. Jeste bolnica očajna, i nema mesta, vrlo često ni za decu a kamoli roditelje, ali pogledajte gde živite. Juče sam došla iz bolnice sa starijim detetom, dva dana sam spavala sa njom u krevetu, a pre mesec dana sam sa bebom bila na odeljenju za odojče. Kreveta ima malo i prednost imaju majke koje doje, pa onda ostale. Sve majke imaju 3 obroka dnevno, retko koja ode da ga pojede. posle se sve zale kako nema hrane. Daš nekom da spava u tvom krevetu, pa kad pustis i neku drugu majku samo sat vremena da odmori, ova prva napravi zgadjenu facu kao da sam djavola pustila u krevet. Meni je bilo normalno da pomognem nekom, kao god mogu, mnogima je to odvratno. A tamo su bile majke koje su nad svojim bebama bdile po 2 meseca na stolici i ni od jedne nisam čula ni reč žalbe. Ni ja se nisam žalila. Krevet sam imala, ali ga nisam koristila. Stalno sam sedela na toj stolici pored moje bebe. Kad je sestra prvi put usla u 4 da budi decu zbog vigantol kapi, požalila sam se načelnici i to više nikad nisu uradile. Tako da, drage mame, kad dodje (. mart sledeće godine, mani te se "fuj, kakav glupav praznik" il kakvih god komentara, nego leo put pod noge i tražite svoja prava. Iprava svoje dece. Tražite krevete, tražite da se pare ulažu dečje klinike a ne u velepna zdanja na vodi, tražite da se ispred bolnica parking ne naplaćuje i da vam obezbede mesto kada dolazite sa jednonedeljnom bebom na Gatrijev test. Manite se gorčine i budite srećne što uopšte možete da sedite na toj stolici pored svog deteta, jer mnogo je beba bilo koje su bile potpuno same. A ako jeste tamo, kad izđete ne pljujte nego probajte nekako to da promenite. Od negativnih komentara nikome neće biti bolje, pa ni vama.
  • zanovetalica

    03.07.2015 08:26
    za "USA" i "Svetlana"
    Prvo za Svetlanu koja mi je napisala "Odgovor za zanovetalicu". Ne razumem zašto se vi osećate napadnuto pa mi morate dati odgovor. Ako ste zaposleni u zdravstvu pa Vas je moj odgovor uvredio - ja se stvarno Vama izvinjavam jer ni u jednom momentu nisam ni pomislila da osuđujem zdravstvene radnike, jer verujem da daju sve od sebe da svoj posao obave najbolje što mogu. Takođe mi ne treba objašnjavati Hipokratovu zakletvu, jer nisam lekar i ne bavim se medicinom. Ponavljam, verujem da medicinari u Srbiji daju maksimalan trud za svoj posao. Ja sam zgrožena nad izjavom gospodina portparola dečije bolnice. Uostalom, pročitajte ponovo moj predhodni komentar.
    Što se tiče cenovnika usluga, Svetlana tvrdi da dajem visoke svote, a "USA" mi je napisala da se izjasnim koliko plaćam osiguranje. Evo da Vam kažem - uplaćujem dve vrste zdravstvenog osiguranja koja pokrivaju apsolutno SVE i ni za koju uslugu nije potrebna doplata. Mesečno me to ukupno košta 32 evra. Za dete do 18 godina država plaća sva zdravstvena osiguranja, a ako se i dalje školuje, onda je pokriveno do 27 godine. Kada sam se porodila i bila hospitalizovana 4 dana, stigao mi je račun na adresu na kom je pisala potpuna specifikacija koliko to košta i cifra iznosi 1500 evra, a na dnu papira je pisalo da ja ne trebam da platim niti jedan beli evro jer imam osiguranje. Epidural uključen u to, apsolutno sve za bebu kao i kod kuće, hrana ok i poklon paket za mamu i bebu.
    Drage devojke, sad kad podvučem crtu - ja razumem da ste ogorčene i ljudi napadaju jedni druge zbog situacije koja je nastala u Srbiji, ali da se vratim na temu - dečija bolnica nije u stanju da obezbedi krevet za roditelja koji dolazi sa detetom u bolnicu. Da li smo svi zajedno svesni da država ne može da izdvoji iz svog "džepa" za dodatne krevete?
  • SVETLANA

    03.07.2015 07:36
    ODGOVOR ZANOVETALICI
    Ali tamo za zdravstveno osiguranje doajate velike svote a ne 2600 dinara mesečno plača osiguranik pa je to i za njega i za decu koja su preko njega osigurana + dobija uslugu na osnovu nivoa zdravstvenog osiguranja koje uplaćuje a ako ga ne plaća, a takvih je 1,5 milion u Srbiji, samo u đivotno ugroženim situacijama ima pravo na bolničko lečenje

    Naravno plate lekara su na vrhu zarada a kod nas lekar i to spcijalista u bolnici imamanje od 60 000 te mođe od Vučiča da dobije vaučer da letuje u Srbiji 5 dana

    I d aobjasnim Hipokratova zakletva pasus citiram *Ukoliko se verno držim ove zakletve, neka uživam u mom životu i praksi moje umetnosti, POŠTOVAN OD SVIH LJUDI ZA SVE VREMENA ; ali ukoliko zastranim sa nje ili je prekršim, neka me sve suprotno zadesi.”

    SRAMOTA DA O TOME NE PIŠETE I NE DISKUTUJETE JER DA SE ZDRAVSTVO FINASIRA KAO 80-TIH SVE BISTE IMALI ALI NBE BI S EBAHATILI POLITIČARI, UZMITE NA RPIMER PODSMEH NARODU DA NJIMA PLATE RASTU, SA STRANE JOŠ SE DOPINGUJU FINASISIJSKI, BAJATOVIŽ KUPUJE DŽIPOVE
  • Zoe

    03.07.2015 07:17
    Odžačarina
    Svima nam je jasno da ova smradija čini apsolutno sve da nas bude sve manje.D asvaki dan po sto puta sagnemo glave da spavamo po stolicama,čekamo po redovima da nam deca odlaze u inostransto i da ih se što manje rađa.Da nemamo adekvatno lečenje,plate i penzije.Da nas dokrajče krimosi kojih je sve više i sve su bogatiji.Za 30 godina srbiju će naseliti neki drugi narod.
  • usa

    03.07.2015 06:59
    stana i zanovateljica
    Postovani stranci recite samo koliko na godisnjem nivou placate zdrvstveno osiguranje, pa onda nije ni cudo da je u EU takav smestaj i takav luxuz. Ja sam se porodila u Americi i svoj porodjaj sam platila 16000 dolara. Prirodnim putem uz epidural, u bolnici sam ostala 1,5 dan.Naravno deo je platila kompanija u kojoj radim, deo moj privatno osiguranje i jos sam doplatila nekih par stotina dolara.Uz racun koji mi je bolnica dostavila dobila sam kompletnu specifikaciju npr.dolazak gin je 3000 dolara, epidural 1000 dolara,indukcija 800 dolara, pa tu imamo usluge med.sestre, spremacice itd. Da sam ostala 3 dana verovatno bih dobila racuna 30000 dolara. Eto tako funkcionise sistem u USA, a u Belgiji npr.120.000 eura god.zdrav osiguranje.
  • 03.07.2015 06:53
    I da dodam kretenast nacin zakazivanja. Isto kso u Klinickom centru Vojvodine. A akreditacijs je posebna prica, je.es akreditaciju kada cekas kod specijaliste vise od 6 meseci. Jel to evropski? Akreditaciju, lepljenje papirica po sveskama su prodavali kao najvazniju stvar na svetu. Verovatno se neko dobro ogrebao.
  • Jana

    03.07.2015 04:37
    Strasno!
    Kako ih nije sramota da daju ovakve izjave?! Hotel! Pa niko ne trazi hotel, roditelji traze krevet.
    Bas me zanima da li bi taj ko je dao izjavu ostavio svoje bolesno dete samo u bolnici.
  • roditelj

    02.07.2015 22:04
    sramota
    Treba da vas je sramota sto sami sebe lazete!! Uslovi su neljudski za roditelje bolesne dece. Voleo bih nadlezne iz ustanove da oni prodju golgotu kao obicni roditelji za svoju decu. Obezbedite bar udobnije stolice ili montazne krevete, obratite se nevladinom sektoru ili drzavnim organima od pokrajine do republike za sredstva. Za ustanovu i direktora — pokrenite se i resavajte problem ali nemojte prodavati ovakvu demagogiju jer stvarno vredjate.
  • zanovetalica

    02.07.2015 21:10
    Živim u inostranstvu i moje iskustvo je sledeće: moje dete kada je bilo staro 3 meseca je bilo u bolnici zbog operacije bruha. 3 dana smo bile tamo zajedno. Imala sam svoj krevet, ona svoj (sa ogradicom u potpunosti, tj. prilagođen njenom uzrastu), sva tri obroka dnevno puta 2 jer se računa za dve osobe. Imala sam pravo da pojedem dupli doručak, ručak i večeru, razumljivo, jer dete od 3 meseca je bilo samo dojeno. Bio je februar ledeni i grejanje kao kod kuće. Higijena maksimalna. Soba predviđena za dvoje dece i dva roditelja i soba je imala sopstveno kupatilo i onu dasku montiranu na zid za previjanje bebe. Dete smeš da odpratiš do operacione sale i sačekaš da završe postupak. Ljudi, hoću da vam kažem da sam ja u najmanju ruku zgrožena kada čitam da roditelji po srpskim bolnicama moraju da presede na stolici pored svog deteta. Na sve drugo na šta se dodatno žale mi uopšte nije novo (na žalost), ali da nemaš sopstveni krevet - pa to je ispod svake linije dostojanstva. Uz dužno poštovanje gospodinu portparolu dečije bolnice - ali mu moram predložiti da proba u sopstvenom stanu da spava jednu noć na stolici. Ili dve noći, ili tri...ili koliko je potrebno ako bi bio uz bolesno dete u bolnici (što mu iskreno ne želim). O kakvom je hotelu reč? Dodatni krevet za roditelja on smatra hotelskim luksuzom? Pa on se sprda sa tuđom mukom. Nemam predlog za rešenje situacije...ili imam ali nema smisla iznositi ga ovako bezosećajnim ljudima...na njih treba vršiti pritisak...medijski, preko društvenih mreža, ne znam. I da, neko ko se potpisao kao Mia piše da joj je bitnije da joj dete dobije vrhunsku negu, nego di će ona spavati. Misli li uopšte takva osoba da dete može da dobije vrhunsku negu ako bolnica nije u stanju da obezbedi dodatni krevet za roditelja? Povrh svega još osuđivati bez i malo srama takve roditelje. Užas.
  • Mama Novi Sad

    02.07.2015 20:36
    Na evropskom nivou je mozda samo enterijer prednjeg,novo uradjenog dela bolnice kojeg ne bi ni bilo da nije odredjenih ljudi sponzora,a da li se izjava "na evropskom nivou" odnosi i na zadnji stari deo bolnice. Pitam se kada bi taj deo bolnice obisao neko od "glavesina" i kada bi ga pitali da li bi ostavio svoje dete tu na lecenju,naravno bez pratnje roditelja (jer to nije hotel) koji bi njegov odgovor bio?!
  • 02.07.2015 20:29
    Stana
    U američkim bolnicama i pored odraslih pacijenata može da boravi član porodice jer prisustvo drage osobe može samo da pomogne.
  • Mama Novi Sad

    02.07.2015 20:28
    Poredjenje sa drugim bolnicama
    Na svu srecu nismo imali potrebe da ikada boravimo u gore spomenutoj bolnici ali dobro su mi poznata losa iskustva bliskih ljudi.Na ovu temu ipak hocu da kazem da je sramota za Novi Sad da decija bolnica u Somboru ima bolje organizovan raspored za mame.Mi smo zimus igrom slucaja zbog bronhitisa tamo proveli jedan dan i dve noci i moram reci da su sobe za malu decu podeljene na odeljke tako da svaka mama ima privatnost sa svojim detetom i naravno tu se nalazi krevetac za dete i krevet za roditelja.Naravno i veca deca i njihov roditelj su adekvatno smesteni.O strucnosti i osoblju ne mogu reci nista jer na svu srecu nismo imali iskustva sa njima,ali evropski nivo,hahaha pa da li osoba koja je to izjavila ikada videla evropsku bolnicu-deciju
  • Mia

    02.07.2015 20:02
    jel trazite i u operacionu salu da udjete? stvarno ne vidim potrebu da roditelji budu tamo nocu dok deca spavaju. a i meni bi bila najvaznija stvar da mi dete primi vrhunsku negu a ne gde cu ja spavati
  • Nezavisni Novinar

    02.07.2015 19:46
    @Zavisni Novinar-Državu nije briga za decu
    Briga je njih sve za decu. Gradi se u ovoj bolnici godinama svašta. Pokrajina ulaže ogromna sredstva. Mnogo je izgrađeno svega. Samo problem nesretnih majki neće da rešavaju i svake godine ista priča. Ne znam kome je u interesu to, ali neka njemu služi na čast priča svake ove nesrećne žene i deteta.
  • ns posmatrac

    02.07.2015 19:34
    Lovacke pruce
    ova prica gospodina PR Vukovica moze da prodje samo kod onih koji nisu boravili u ovoj ustanovi. Uslovi za smestaj dece su ocajni, sobe su prenatrpane, nema mesta ni za decu a ne ta roditelje, u sobi u kojoj bi trebalo da bude troje dece smesteno je 7-8. Kreveti su iz 60 godi.a 20-veka kao i duseci debljine 2-3 cm. Hrana je ocajna, nedovoljno je medicinskih sestara na odelenjima, pogotovu posle radnog vremena. Da nema roditelja bevidim kako bi stigli da svima daju terapiju, obroke itd itd.
    Sa druge strane doktori i med. sestre su srvarno ok i sa vecinom se moze saradjivati.
  • Mama

    02.07.2015 19:32
    Tri nedelje odvojenosti ne ostavlja posledice?! Pa i na zdravo dete bi ostavilo posledice, a ne na bolesno koje bude nekoliko puta nocu radi terapije, bodu svaki cas radi raznih analiza i sl. Ako detetu ikada treba podrska roditelja, to je u takvoj situaciji. Psiha igra veliku ulogu u izlecenju (sto bi cenjeni psiholog trebalo da zna), tako da nije samo da se naspe terapija kao ulje u motor pa nema veze da li dete place bez roditelja ili ne. A da ne govorimo o tome da treba pomoc roditelja i oko hranjenja, terapije, higijene i sl. Sestre bi se raspale da nema roditelja u pratnji. Plus sto prozori ne dihtuju, nocu kada se ugasi grejanje postaje strasno hladno, da nismo tu da ih ususkavamo samo bi se jos vise razboleli.
  • Licemerje

    02.07.2015 19:29
    Sto puta ista prica....zar svake godine moramo da im saljemo slika fotelja/stolica na rasklapanje koje mogu da se stave ispod decijih kreveta i apsolutno nikome ne smetaju...Kaze PR nocu nisu nisu potrebni roditelji...mozda i nisu ali na 30 dece koja kaslju, povracaju, guse se..(na pulmologiji zima 2013) 2 sestre u smeni!!! Alo! Da nije roditelja ne bi stigle ni pola terapije da urade...
  • Zavisni Novinar

    02.07.2015 19:25
    Državu nije briga za decu
    Zato Bajatović u gubitaškoj firmi kupuje džipove. Koliko bi se pansiona za mame moglo napraviti izračunajte.Važnije su guzice funkcionera od zdravlja dece. A vi ovce kad dođu izbori glasajte opet i opet i opet za iste.
  • Sima

    02.07.2015 19:25
    Da mi je znati koja je marva Anonimus - Sramota i Lenki dala minuse.
  • Otac

    02.07.2015 19:02
    - To sve treba
    slikati pa na facebook. Nema druge. Onda neka pričaju bajke nekom drugom.Roditelji treba da se udruže, imam i ja iskustvo sa mojom bebom na tom odeljenju za odojčiće. Tačnije moja žena, ja sam mogao samo da čamim ispred vrata i virim kroz rupu na vratima i da čekam do besvesti...kad će mi reći da mi je žena pala u nesvet od iscrpljenosti. A briga za bolesno dete tek..
  • Miloje

    02.07.2015 18:05
    @Nikola-Lekari
    ne slažem se baš za male plate, nadomesti se to sve kroz razne dodatke... A svi u Srbiji imaju male plate. Svi se muče, ne samo lekari. A ima li veze Hipokrat sa ovim? Može li išta i bez plaćanja, pogotovo kad su deca u pitanju? Stvarno sramotno!!!
  • Ja

    02.07.2015 17:58
    @Anonimus
    Tamo je sve na evropskom nivou... Nekakva akreditacija kojom se kite. I to na papiru. Ko da niko ne zna kako se to zamaskiralo i naplatilo. Oblepljeno sve plakatima. A noću majke sede na stolicama i klima im se glava od umora, sobe za osoblje zaključane i prazne, a po jedna mlada sestrica leti na sve strane. Ko u horor filmovima.
  • ns

    02.07.2015 17:48
    roditelj
    koji evropski nivo? kako vas nije sramota davati takve izjave!!!
  • Lenka

    02.07.2015 17:37
    Tačno je
    Bila sam u dečijoj bolnici sa svojim sinčićem. 17 dana sam presedela na stolici pored krevetića. Noge su mi bile kao balvani otečene. Sve je tačno što gospođa kaže. A sve majke moraju da imaju uput kao pratioci, onda taj uput moramo da overavamo u socijalnom i vraćamo nazad, pa se naplati naš boravak u bolnici.A presedimo na stolicama. To mora da se reši, ne traži niko hotel, ali osnovno pravo da budemo uz svoju decu, e TO NAM PRIPADA. Uz minimum, da prespavamo, dobijemo bar jedan obrok i imamo toalet da se operemo.
  • Nikola

    02.07.2015 16:59
    Lekari
    Svaka čast na zanimanju...žao mi je što imaju male plate i što se muče, ali i drugi se muče, a posebno roditelji čija su deca bolesna. Treba da ih je sramota što daju ovakve izjave!
  • 02.07.2015 16:52
    Radim tamo, ali opet, molim?! Sta je tamo uopste na evropskom nivou?
  • 02.07.2015 16:43
    Sramota
    Moja cerka od devet meseci je lezala na nefroloskom odeljenju u krevetu koji je prislonjen uz zid od plocica, limene konstrukcije, donela sam jorgane da obezbedim krevet i rekli su da je zabranjeno, cak su me opomenuli za sedeljku u kojoj beba boravi, NIJE DOZVOLJENO PRAVILA BOLNICE, da ne pricam kako bude u 04.30h jer ajmo na noge, jedna sestra je u 01h nocu brisala prasinu, danju ne smes da sedis na krevetu, uslovi za bebu ne postoje, tako da im je bolje da cute. Treba da ih snime jer to na sve lici osim na bolnicu, ja kao roditelj koji je proveo osam dana ne spavajuci i klanjajuci od umora imam prava svasta da kazem, naravno da je potrebno obezbediti roditeljima uslove za spavanje i odmor, potrebni smo svojoj deci normalni i odmorni a ne da pola dana preplacem jer me grize savest jer vise nemam snage da nosim svoje dete.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna