Autor: 021.rs

Novi Sad
08.03.2026.
12:44 > 12:58
Koncert Tonija Cetinskog, koji je za večeras bio zakazan na Spensu, otkazan je.

Komentari 182

  • Milan

    09.03.2026 17:06
    SPENS je svetsko prvenstvo u stonom tenisu - 86 zemalja ucestvovalo u Sp.poslovnom centru NS otvornom 1981.g. Pre toga je pocetkom 70-ih odrzan na Sajmistu ESTON Evropsko prvenstvo u stonom tenisu. Tek da se ne luta
  • Cao zdravo

    09.03.2026 16:43
    Nemoj vise ni da dolazis.
  • Dragoljub Cvetic

    09.03.2026 16:01
    Pih ...
    Velika stvar sto je koncert otkazan u sustini i ne treba nam.... A to hrvatski sistem da se preduhitri Srpska spora i troma pravda....Uzgred receno napad je najbolja odbrana....sugurno je neko pomenuo Spens kao prihvatni centar 90-ih a da bi oni to demantovali proglasise ga logorom....
  • Kriger

    09.03.2026 15:58
    Hrvatska se ponasa kao da je rat juce zavrsen...Toni je samo jagnje...
  • Miloš

    09.03.2026 14:45
    Au Toni...
    Držao sam te za ozbiljnijeg pevača. Ratni logor na Spensu? Hahahaha, ovo je luđa priča od hanting safarija u Bosni.
  • novosadjanka

    09.03.2026 11:48
    U Spens su posle ratnih desavanja, dovozene izbeglice iz Vukovara, Vinkovaca i te regije. Licno sam kao srednjoskolac isla sa drugom da trazim njegovu baku iz Vukovara....
    Dakle, mislim da su se u rekla- kazala komsijskim pricama pobrkali akteri.
    I danas pamtim scene iz sportskih dvorana Spensa gde su ti umorni i uplaseni ljudi spavali na strunjacama....Bilo je puno volontera i dobrovoljaca koji su njima donosili hranu i odecu. Sutradan su rasporedjivani po porodicama i prijateljima u Srbiji. Dakle da preciziram, nasi drzavljani
    Smesno je kada citas o logoru a rodio si se u Novom Sadu, trenirao, ziveo, kupovao odecu izlazio u kafice, diskoteke Spensa glavnog centra za SVE navedeno.
  • Novosadska Šokica

    09.03.2026 10:59
    Ok...recimo da je zaista to čuo i još gluplje poverovao u ovu budalaštinu. Tek sad?! Baš ove godine pred izbore i u HR i u SRB?!
    Toni...kome si šta dužan kada si morao da izvedeš ovu zvrčkicu na ovakav način?
  • Miloš

    09.03.2026 10:51
    Au Toni...
    Sad si me razočarao. Mislim da i ništa ipak ne gubimo tvojimo otkazivanjem. Koga nema, bez njega ćemo lako.
  • Kecmar

    09.03.2026 09:46
    @TsiBB
    Stvarno si dosadan i tvrdoglav sa svojim neznanjem!
    Verujem da si bio tamo 1981. ali bio si na SVETSKOM,
    a ne Evropskom prvenstvu u stonom tenisu.
    Proveri!
  • @TsiBB

    09.03.2026 09:15
    https://en.wikipedia.org/wiki/1981_World_Table_Tennis_Championships

    The 1981 World Table Tennis Championships were held in Novi Sad (Yugoslavia) from April 14 to April 26, 1981.

    Secas se da si bio, ali nisi zapamtio kojim povodom je pravljen.
  • TsiBB

    09.03.2026 09:05
    @Nika
    Tvrdim da akronim SPENS znači Stonotenisko Prvenstvo Evrope Novi Sad.
    Molim vas objavite mi nosioce medalja van Evrope. Brazil, Kuba,Džakarta,SAD,Kina,Kenija...
  • Manus Pilat

    09.03.2026 09:02
    Manipulacija masama Deo 1000ti
    "Čomski je sastavio listu deset najčešćih I najefikasnijih strategija kojima se, korišćenjem medija, pribjegava manipulaciji populacijom:



    1. PREUSMJERAVANJE PAŽNJE



    Ključni element društvene kontrole je strategija ometanja koja će odvratiti pažnju javnosti od važnih pitanja i promjenama o kojima odlučuje politička i ekonomska elita, kroz tehniku poplava ili poplave kontinuiraih ometanja beznačajnim informacijama. Za strategije ometanja je takođe bitno da javnost zanimaju osnovna saznanja iz nauke, ekonomije, psihologije, neurobiologije, i kibernetike.



    “Držite pažnju javnosti daleko od stvarnih društvenih problema, okupirajte im misli pitanjima bez važnosti. Držite javnost zauzetom, zauzetom, zauzetom, tako da nema vremena za razmišljanje, vratite ih natrag na farmu među druge životinje.”



    2. STVARANJE PROBLEMA



    Ova metoda se takođe naziva “problem-reakcija-rješenje.” Ona stvara problem, “situaciju” koja izaziva neke reakcije u javnosti, tako da se ponude rešenja kojima bi se, u normalnim okolnostima, javnost protivila.



    Na primjer: Mediji razviju priču kako je došlo do pojačavanja urbanog nasilja. Javnost se uplaši, te na kraju pristaje na uvođenje novih sigurnosnih mjera i politike na štetu građanske slobode. Ili: stvoriti ekonomsku krizu, te prihvatiti recesiju kao nužno zlo i na kraju smanjenje socijalnih prava i redukovanje javnih službi."
    TIPIČAN,ŠKOLSKI PRIMER MANIPULACIJE DOMAĆEG STANOVNIŠTVA SKRETANJEM PAŽNJE SA OSNOVNIH STVARI KOJE SU SVE LOŠIJE!!!
  • Лиманац

    09.03.2026 07:48
    Поздравља вас Војвода Шешељ из Хртковаца!
  • Goci

    09.03.2026 07:27
    Razvod
    Toliko je trajala euforija oko "Svadbe",vraćamo se na "fabrička podešavanja"...
  • TsiBB

    09.03.2026 06:17
    SPENS
    SPENS = Stonotenisko Prvenstvo Evrope Novi Sad.
    Ne svetsko evropsko.
    Bio sam tamo 1981-e. Radnim danom prepodne su dovozili decu iz škola da bi tribine bile pune. Umesto nastave dočekaju nas gradski autobusi ispred škole, potrpaju nas i nema nastave.
  • Nika

    09.03.2026 05:53
    Za TsiBB
    Podaci su delimično tačni, svetsko prvenstvo u stonom tenisu je održano 1981, bilo je proleće, sećam se dobro tog perioda jer je bilo prvo veliko takmičenje u NS koje pamtim, završavala sam OŠ. Ne takmičenje Evrope. 1990. je bila šahovska olimpijada, ne prvenstvo sveta. Zato se deo NN zove Šonsi naselje zbog smeštaja šahista. Prijatan dan svima.
  • Petra

    09.03.2026 03:58
    Glupost
    Je pozivati ove iz regije na koncerte. Samo se pravi cirkus. Manite ih se vise.
  • Tako je to

    09.03.2026 02:00
    u bespućima povijesne
    braniteljsko napednjačke zbilje, Zadovoljni i branitelji, zadovoljni i ćaciji a bome zadovoljan i toni jer se i o njegovoj koncertnoj aktivnosti - neaktivnosti piše a ne samo o bujnoj njegovoj kosi.
  • @TsiBB

    09.03.2026 01:25
    Tako je, 14. aprila 1981. godine svečano je otvoren Sportski i poslovni centar „Vojvodina“ (SPENS) u Novom Sadu, povodom početka 36. Svetskog prvenstva u stonom tenisu (SPENS 81). Ovo prvenstvo je održano od 14. do 26. aprila 1981.
    Nista svetsko jel?
  • Olivera

    09.03.2026 00:33
    Реална
    Неки људи који живе у мојој домовини Србији, а све туђе им је боље и свима у свету више верују него својој држави, једноставно треба да оду тамо где мисле да ће лепше живети. Ослободиће се те силне мржње која им загорчава живот
  • Kronos

    09.03.2026 00:20
    Boze dragi, kakvih lobanja na ovom prokletom Balkanu.
  • O Boze vise...

    09.03.2026 00:15
    TsiBB
    08.03.2026 • 21:52
    @Nika @Hana
    Jeste 1981, ali ne za prvenstvo u šahu nego za Stonotenisko Prvenstvo Evrope Novi Sad. Spens je nezvanični naziv Sportsko poslovnog centra Vojvodina.
    U Novom Sadu je 1990 održana šahovska olimpijada i za tu priliku je sazidan tzv Asistentski dom tada namenjen za smeštaj takmičara.
    U NS-u nikada nije održano svetsko prvenstvo ni u šahu ni u stonom tenisu.


    A u stvari jeste bilo svetsko prvenstvu stonom tenisu. Informisi se, ako se vec me secas.
  • Liqudator

    09.03.2026 00:00
    A kako su se održavali tj gde onda koncerti i sve sto je radilo na Spensu.
  • Bajki

    08.03.2026 23:43
    Zašto
    Toni tek sad otkazuje koncert u NS a toliko puta je pevao, jel' to neka naknadna pamet i zašto se niko iz grada ( a i šire ) ne oglašava o ovakvom obrazloženju otkazivanja, a oglašavaju se za svaku sitnicu.
  • Neverovatno

    08.03.2026 23:25
    Ovo vise nema veze sa zdravim razumom. Koliko su te "komsije" zatrovane to je strasno od njih vise nista ne moze da me iznenadi. Mi mozemo za sebe da kazemo i da smo lopovska i korumpirana drzava. Ali ovaj napaceni narod je u svom tom ludilu i trudi se koliko toliko da zadrzi zdrav razum gledajuci nas narod kako se buni po ulicama i onu nasu decu, srudente. Kod njih to ne vidim gledajuci izjave obicnih ljudi po ulicama , stavove i zatrovanost na kom su oni nivou sa mozgom. Stvarno su otisli u ofsajd. Sad i ovo sa spensom ne znam degutantno je dalje i komentarisati. Umaraju vise sa tim njihovim ludilom naporni su kao kvaran zub su...
  • Ajme Nama

    08.03.2026 23:22
    @Joe
    Da, bio je logor u Splitu u Lori. A Toni je iz Pule.
    A tačno je i da je bilo logora po Vojvodini.
  • u qrac je otisao

    08.03.2026 23:17
    svet
    sracan mu put….
  • epilog: zadovoljni

    08.03.2026 23:15
    branitelji, zadovoljni ćaci
    a bome zadovoljan i toni, siroma ipak dobio konačno malo prostora u medijima.
  • @Ina

    08.03.2026 23:11
    To kad se Hrvatska suoci sa devedesetim.
  • hleba i igara

    08.03.2026 23:08
    Vid' koliko komentara... Odjednom vise nije vazno sto ce benzin, a samim ti i sve ostalo jos vise da poskupi.
  • Liban

    08.03.2026 22:48
    Plakati
    Ne slusam tu vrstu muzike. Radim dostavu i po programu izbegavam guzvu. Pre nedelju dana se pojavilo par hiljada ljudi odjednom,, kažu senida imala koncert,ne znam ko je a nijedan plakat nisam video. Ovih dana svuda Cetinski tako da je verovatno prodato malo karata pa se sad izmisljau gluposti. Koje naraavno odgovaraju nepomeniku
  • Diogen

    08.03.2026 22:40
    Nika
    08.03.2026 • 20:44
    Greska
    Sada sam ja napravila grešku, prvenstvo sveta u stonom tenisu je bilo 1981, a sahovska olimpijada (mislim da smo ga zvali sonsi) se održala 1990.
    Izvinjavam se ako sam dosadna.

    Nisi dosadna, u pravu si i lepo da se neko setio i Sonsia. Svaka cast i sve najlepse zelim.
  • Zamenik zamenika

    08.03.2026 22:01
    Server u Sankt Peterburgu samo za Srbiju radi.
  • TsiBB

    08.03.2026 21:52
    @Nika @Hana
    Jeste 1981, ali ne za prvenstvo u šahu nego za Stonotenisko Prvenstvo Evrope Novi Sad. Spens je nezvanični naziv Sportsko poslovnog centra Vojvodina.
    U Novom Sadu je 1990 održana šahovska olimpijada i za tu priliku je sazidan tzv Asistentski dom tada namenjen za smeštaj takmičara.
    U NS-u nikada nije održano svetsko prvenstvo ni u šahu ni u stonom tenisu.
  • Lala

    08.03.2026 21:44
    Ljudi pa ko još sluša ovog vrištavca naduvanog????
  • Sanja

    08.03.2026 21:24
    Kao Novosadjanka,ona koja je bas tada tamo trenirala,izlazila,isla na koncerte,ciji su roditelji radili na Spensu,koja je sto bi klinci rekli "blejala" u kadici kazem da su ovo lazi! I briga me za SNS i za bilo koju politiku ovo je udar na moj grad,grad u koji su svi dobro dosli...ili sam bar mislila da su dobrodosli jer kad nekom pruzis ruku a on ti se u nju p.se.e nema vise vise ni pogleda a ne ruke.Sramota bre,sramota.
  • Zoran

    08.03.2026 21:09
    Toni Cetinski koncert u Spesu
    Šta reći ? Mislim da je veliko LICEMERSTVO obvladalo ljudima ,mislim da nebi trebao ni u Beograd da dolazi , da se ja pitam ne mora da dolazi viśe u Srbiju !.
  • @Новосађанка

    08.03.2026 21:08
    Nije samo u Jasenovcu bio logor, gospođo! Bio je i u Bačkom Jarku npr. Neznanje ili namera? A bilo je logora i 45 godina nakon toga: Omarska, Keraterm npr. Pa i po Banatu. A možda i...?
  • Darko

    08.03.2026 21:07
    Iz prve ruke
    Radio sam u SPENS-u od 1990. do 1994. godine, i u tom razdoblju ljudi iz ratom zahvaćenih područja nisu dovođeni na ispitivanje i ....
    Čestitam na "novoj" povijesti.
  • izgubljen covek

    08.03.2026 21:07
    Lexv
    08.03.2026 • 19:41
    Cekajte, pa taj isti Toni Cetinski je pre 10 godina imao kocert na tom istom SPENSU sa Zeljkom Joksimovicem. Sto mu to tada nije smetalo? Neverovatno je koliko su ljudi kratkog pamcenja.

    Tada jos nije verovao da je zemlja ravna ploca i nije izbegavao da se vakcinise. Kojeg gurua je u medjuvremenu nasao, samo on zna verovatno.
  • Ћаци

    08.03.2026 21:05
    .
    Sve si slagao. Svi ti zločini su rađeni prema Srbima.
    Zato su tvoji i hrvati etnički čisti.
  • Suzana

    08.03.2026 21:05
    Ha ha ha
  • Jovana Vasic

    08.03.2026 21:04
    Oplakah
    Realno oplakah!
    Red rata,red pedofilije, a onda grune ovakva budalaština.
  • prijemni za

    08.03.2026 20:57
    Novosadjane
    Nika
    08.03.2026 • 18:34
    Za Zeljka
    Verovatno je slučajna greška, zgrada SPENSA-a je izgrađena 1981 (a ne 1984) zbog svetskog prvenstva u šahu. 1984. su bile ZOI u Sarajevu

    Jeste 1981. i igrao se i sah, ali ipak je sv. prvenstvo u stonom tenisu u pitanju.
  • Александар

    08.03.2026 20:53
    Тони Цетински
    Какав ћаци, сада може само у БГ наступати.
  • Nika

    08.03.2026 20:44
    Greska
    Sada sam ja napravila grešku, prvenstvo sveta u stonom tenisu je bilo 1981, a sahovska olimpijada (mislim da smo ga zvali sonsi) se održala 1990.
    Izvinjavam se ako sam dosadna.
  • Sanja

    08.03.2026 20:39
    A nama srbima nije problem da pustimo hrvata da zakaze koncert na mestu gde je hiljade oteranih Srba iz Hrvatske naslo privremeni smestaj bezeci od Tonijevih sunarodnika. Ko istoriju ne pamti ona mu se ponavlja
  • Iva 021

    08.03.2026 20:39
    @mile
    Poštovani Mile,
    jedini Vaš odgovor je najbolji mogući. Ne znam ( a mislim ni drugi koji ovde prete i proklinju, i padaju ponovo na ratnohuškačke izjave mile nam vlasti) da li je bilo ili ne logora na SPENS-u. Sme li neko od onih koji su tad bili na vlasti da odgovorno tvrdi da toga nije bilo... Čute....ili traže izvinjenje od Tonija Cetinskog ali i dalje ne objašnjavaju da li je bilo logora ili ne.
    Svi mi poznajemo nekog iz Hrvatske ko je izbegao.. U početku, muke i proklinjanje a sada, putovnice, hrvatske penzije kojih se ne odriču, ali ih i dalje pljuju. Ako im Hrvatska ne valja, zašto uzimaju putovnice čije blagodete putovanja koriste..rade na crno, ne plaćaju porez, pljuju i po ovoj državi ..
    I, zašto bi Hrvatska bila narandžasta... šta nam se to dogadja tamo.
    Godinama unatrag letujem u Hrvatsko i niko me nikada ni popreko nije pogledao a ne da sam doživela neku neprijatnost. Verovatno da ima loših ljudi ali ima ih i ovde, nismo iznimka...
    Zato, smirite strasti, čovek je uradio šta je morao da uradi , sigurno nije srećan i zadovoljan zbog svega...I što Vi Mile rekoste...a šta biste vi uradili da ste na njegovom mestu.
  • Cudi

    08.03.2026 20:33
    Cudi da je Cetinski naseo na ovakve informacije! Da je bio logor na Spensu...ne bi ni jedan p evac iz Hrvatske do sada nastupao! Gdde su do sada bili branitelji da to kazu? Sve je smisljeno,izmisljeno i podmetnuto! Ovo je rekao neko,neko.ko ne voli Cetinskog! Sigurna sam da se Toni uplasio,jer treba se vratiti j Hrvatsku,pa razapeli bi ga.
  • Smb

    08.03.2026 20:15
    Bio si za mene veliki umetnik,pevač,čovek.Postao si veliko ......Nedolazi više.
  • Dogwhisperer

    08.03.2026 20:08
    После оваквог понашања музичара, нека његови фанови и даље уздишу и трче за њим. Овим поступком би требало да се заврши свака његова прича у Новом Саду!
  • Hana

    08.03.2026 20:05
    @Nika
    Jeste 1981, ali za svetsko prvenstvo u stonom tenisu.
  • Boro iz Pobede

    08.03.2026 20:03
    Ovi ludaci legli Aci Srbinu kao budali šamar!
  • kada vec ispravljas

    08.03.2026 19:59
    Nika
    08.03.2026 • 18:34
    Za Zeljka
    Verovatno je slučajna greška, zgrada SPENSA-a je izgrađena 1981 (a ne 1984) zbog svetskog prvenstva u šahu. 1984. su bile ZOI u Sarajevu

    Ma svetskog prvenstva dominama... Kakav sah, sagradjen je zbog svetskog prvenstva u stonom tenisu, tebi za informaciju.
  • Dejan

    08.03.2026 19:58
    Ccccc
    Jedna udica bez mamca i spin tema moze da pocne !
    Av se zahvaljuje glazbeniku na jednom produzenom radnom danu na expu
  • II

    08.03.2026 19:56
    Ovo ne može proći tek tako!
    Tužba i isplata odštete, u svakom smislu!
    Sramota!!!
    Šta ono bi u saobraćaju pre koju godinu?
  • Zapanjen

    08.03.2026 19:56
    Siguran sam da je svako veoma iznenađen ovime, tim pre što dolazi iz jedne demokratske, miroljubive i etnički očišćene zemlje u kojoj se masovni masakr civilnog stanovništva srpske nacionalosti obeležava i slavi svake godine kao nacionalni praznik, u kojoj pola miliona osoba prisustvuje koncertu na kojem se veliča ustaštvo, u kojoj i posle više od 80 godina se i dalje negiraju zločini iz 2. svetskog rata, u kojoj aerodrom u glavnom gradu nosi ime ratnog zločinca. Ovo je stvarno bilo neočekivano.
  • Lexv

    08.03.2026 19:41
    Cekajte, pa taj isti Toni Cetinski je pre 10 godina imao kocert na tom istom SPENSU sa Zeljkom Joksimovicem. Sto mu to tada nije smetalo? Neverovatno je koliko su ljudi kratkog pamcenja.
  • Lepi Pero

    08.03.2026 19:32
    Gandi
    Dok se ribice džapaju ispod površine vode,englez zadovoljno trlja dlanove.
  • Da se zna...

    08.03.2026 19:32
    Treba Toni Cetinskom i Dino Merlinu trajno zabraniti ulazak u Srbiju. Persona non grata.
  • Vojvodjanin

    08.03.2026 19:28
    Letujte u hrvatskoj.
  • .

    08.03.2026 19:08
    Botovi spominju Jasenovac. Za Jasenovac su krive generacije koje više nisu žive.

    Ali za logore u Srbiji krive su žive generacije.
    U Srbiji su bile hladnjače s telima Kosovara, u Srbiji su proterivani Hrvati, Madjari i Slovaci.
    U Srbiji su bili logori za hrvatske zatvorenike, gde su mučeni i kako se priča, ubijani.

    Da li je to bilo i na Spensu, ne znam - možda nije, a možda je samo zataškano kao sve ostalo. Zar da verujemo Ćacijima?
  • Марко

    08.03.2026 18:53
    Забранити му да било где у Србији организује концерт!
  • Pobesneli Laloš 2

    08.03.2026 18:34
    Ti si u mojoj varoši završio za svagda.
  • Nika

    08.03.2026 18:34
    Za Zeljka
    Verovatno je slučajna greška, zgrada SPENSA-a je izgrađena 1981 (a ne 1984) zbog svetskog prvenstva u šahu. 1984. su bile ZOI u Sarajevu
  • Revanš

    08.03.2026 18:24
    Ccccc
    Hahahahahahaha……
  • Dragica

    08.03.2026 18:20
    Danas
    Nije lud Zeljko Joksimovic sto ga je otkacio. Vrlo brzo ce on vapiti da zapeva negde u Srbiji, ali ja sam ubedjena, sto je pevo, pevo je u Srbiji.
  • Hm

    08.03.2026 18:14
    Hm
    Znam da logora nije bilo, nasamaren je i namagarcen od onih koji ga u njegovoj zemlji ne vole.
  • Izbeglice

    08.03.2026 18:10
    Cekajte, pa na Spensu su bili smesteni ljudi, Srbi, izbegli iz Krajine, bezali od Hrvata?! Isti taj Toni je vec drzao koncerte na Spensu bez problema. Nije prodao dovoljno karara ili sta?
  • Miki

    08.03.2026 18:07
    Reakcija
    Nakon što je neki pajvan nekog ministarstva Srbije proglasio Hrvatsku kao zemlju nebezbednu za putovanje, neki drugi pajvan iz Hrvatske lupa kontru i potpiruje dalje tenzije.

    Vec neko vreme se na SNS televizijama prosipa narativ sličan devedesetim. Mržnja i hejt prema komšiluku, kao i teorije da su za sve probleme Srbije krivi neki drugi. Sada iz Hrvatske kreću reakcije na to.

    Sve ovo su simptomi. Uzrok je na drugom mestu.
  • Sven

    08.03.2026 18:06
    Koji obozavaoci, koja publika?
  • Kaja

    08.03.2026 17:57
    Taj ne svira vise ni u Hrvatskoj, kao da je uopste bilo interesovanja ovde za njega.
  • Ulmq

    08.03.2026 17:56
    Kakve budalastine, sta nece sve branitelji izmisliti.
  • Savremenik

    08.03.2026 17:55
    Ravnopravno
    PatriJote ovde, domoljubi tamo. IdiJoti i tamo i ovamo.
  • Maja

    08.03.2026 17:54
    Na Spensu sam odrasla tad sam bila u osnovnoj kao dete radnika Spensa zalazila sam na razna mesta tamo i ispod bazena, ovo je sad vec na nivou fikcije likova na hašišu.
  • Jana

    08.03.2026 17:52
    Bas juce bila vest u Jutarnjem da mu se trenutno sudi u Hrvatskoj za falsifikovanje potvrde o vakcinaciji.
  • pazi sad

    08.03.2026 17:45
    Logora nije bilo ali je bilo mucenja sa narodnjacima u Paradizu i koncertima zemljaka Baje Knindje, Cece i slicnih karikatura
  • Željko

    08.03.2026 17:42
    Ako ti tvoji branitelji neznaju spens je sagradjen za olipijadu stoni tenis 84,nikad nije bio nikakav logor,a ti momčino nemoj više nikad ni ko turista doći.
  • Danac

    08.03.2026 17:30
    Nije problem. Bitno je da plati zakupljeni prostor a gde će da peva a gde neće njegova stvar. Zar mi nemamo većih problema od ovoga??
  • Novosadjanka

    08.03.2026 17:27
    Cetinskom zabraniti ulazak u Srbiju dok se javno ne izvine, kako i on, tako i onaj ko je ovu gnusnu laz plasirao u javnost. Ljiga od coveka
  • mile

    08.03.2026 17:25
    a sta je i mogao??!
    a kad se kuci vrati sta ga ceka?? da mu"domoljubi"demoliraju stan ,auto,napadaju porodcu?!blokiraju koncerte od kojih zivi??a sta bi vi,junaci,uradili??podvili rep,kao i on,sta drugo..nego sto pre spakovati opremu i nazad u "narandzastu" domovinu!!a mi ,na leto, za njim tamo,kao i proteklih 7 godina! zajedno sa ovdasnjim vlasnicima putovnica,koji se utrkuju u negativnim komentarima ali se domovnice i putovnice ,ne odricu za zivota!!!
  • Јое

    08.03.2026 17:14
    Нигде на територији НС, поготово на Спенсу, није било никаквог логора. Међутим у Сплиту у Лори јесте било. То би требао Тони да зна. Као што би требао да зна за мучења која су тамо чињена. Многи Тонијеви суграђани су осуђени због тих мучења, многи још нису.
  • Plaćač poreza

    08.03.2026 17:12
    Novi rekord minusara
    Bosna, Hrvatska i Kosovo napali Srbiju devedesetih kao Ukrajina rusiju 2022.
  • Nan

    08.03.2026 17:09
    Toni prodao obe karte i sad izmišljaju gluposti da bi imali neki razlog da otkazu
  • Ina

    08.03.2026 17:05
    Kad tad se srbija mora suociti sa 90 tim , ali se bojim da je to jako daleko jos uvek biraju najgore iz 90 tih
  • toliko

    08.03.2026 17:04
    Ocekujem da sutra Grad I Spens podnesu tuzbe i zahtev da mu se zabrani ulazak u Srbiju!
  • Ana

    08.03.2026 17:03
    Recite istinu
    Neko mu je očigledno zabranio da održi koncert u NS-u. Nije teško pogoditi ko.
  • Vojvodjanin

    08.03.2026 16:58
    Dostojanstvo
    Taj pevač nema svoje dostojanstvo, I bolje da vezba pevanje, a ne da izmišlja istoriju
  • Peki

    08.03.2026 16:58
    Teoretičar zavere
    Čovek je teoretičar zavere , kojekakve gluposti pričao. Ravnozamljaš , protivnik vakcina i ubica u saobraćaju,koji se izvukao na konto poznanstva.
  • Новосађанка

    08.03.2026 16:58
    Тони, на Спенсу није био логор, али је био у Јасеновцу. И то сви јако добро знамо.
  • Ćoravi desk

    08.03.2026 16:54
    I ovde i tamo isti idioti pa u krug....hdz sns i njihove "patriote" po ugovoru
  • Drnele

    08.03.2026 16:50
    Otpevao je svoje
    Sto je do sad pevao u srbiji pevao je i odpevao.
  • Ivana

    08.03.2026 16:49
    Al se digla SNS armada botova da raspiruje mržnju. Ko ovo poveruje stvarno ima mozak i memoriju akvarijumske ribice.

    Ovo što ovde vidite su SNS botovi koji ponovo seju mržnju. Samo na newlozi i ratu mogu da vladaju.

    Ne zaboravite da su tako sejali mržnju i devedesetih pa vas osiromašili, napravili robovima i bednicima.
  • Mila

    08.03.2026 16:48
    Ti meni nikad vise nebi stupio na novosatsko tlo sram te bilo
  • Newcastle

    08.03.2026 16:40
    Teska glupost
    Iako sam musliman, moraću se prekrstiti na ovu budalaštinu i izmišljotinu da je Spens bio logor.
  • Bojan kaludjerovic

    08.03.2026 16:39
    Ma nemoj
    Po toj logici ko bi letovao u Hrvatskoj.. ne bi ga ni zvao vise
  • Jovana

    08.03.2026 16:37
    Jako mi je drago zbog ovog Tonijevog poteza,ali najdraže mi je zbog ,,Jugoslovena" jer im se ovim po...o po sred glave ...
  • Скаут

    08.03.2026 16:36
    Образ ђон Тони више никада немој да долазиш у Србију срам те било бре, Нови Сад а посебно Спенс је увек угостио сваког певача ма одакле да је долазио никада није било тензија шта је рекао, шта је мислио и сл. па тај Цетински је више пута певао у Спенсу од Драгане Мирковић, какав јадо јадни....али што неко рече све ћемо ми то заборавити за пар дана и они ће опет долазити и пунити џепове....
  • NoviSad

    08.03.2026 16:33
    Boze, ovo prvi put cujem, kakva glupost, sta ce jos da izmisle, sacuvaj Boze! Pojedini ljudi puni mrznje i zlobe prolupali totalno.....Boze, oprosti im, ne znaju ni sami sta pricaju
  • Shiomiga Gjura

    08.03.2026 16:25
    Sa ovim se treba zjbvti. Di ćemo sad sa bolesnima komunicirati....zamis sad svakom bolesniku odgovarati... Doduše, Spens izgleda kao logor....
  • Milan

    08.03.2026 16:21
    Zna se šta je logor
    Logor je Jasenovac
  • Mandrak

    08.03.2026 16:12
    A
    A luka Lora?
  • Bojan

    08.03.2026 16:11
    Evo ja sam pola života proveo na par stotina metara od SPENS-a i tvrdim da tu nikakav logor nije postojao, osim što je na leto 95' nekoliko hiljada prognanih krajiških Srba tu bilo privremeno smešteno pri čemu je SPENS bio potpuno otvoren za ulazak i izlazak. Cetinskom nije bio problem da učestvuje i pobedi na Beogradskom Proleću pre par godina pri čemu je nastupao u trenerci i time pokazao nepoštovanje prema Beogradu i samom festivalu. Sve nastupe pevača iz "lijepe njihove" treba u najmanju ruku suspendovati.
  • Ja

    08.03.2026 16:07
    Sta to govori o estradnom umetniku?
    Poštuje domoljube, koji su juče odlućili, da je to bio nekada logor...
    Ovo je šamar svakom građaninu Republike Srbije, koji ne znaju šta su juče doručkovalli, takođe će da zaborave da je ovaj koncert bio otkazan, kada zakaže sledeći...
  • Sreten

    08.03.2026 16:06
    Čovek prodao dvesta karata, odjednom nikao logor.
  • Sasa

    08.03.2026 15:57
    Moj Novi Sad
    Iz Srbije, nikad u Hrvatsku. A NS i istinski Novosadjani, patriote, neka ovo ne zaborave! Spens logor....
  • Mirna

    08.03.2026 15:57
    Cinjenice
    Video sam da su branitelji rekli da drzi koncert bilo gde samo ne na SPENSu. Ova info da je tu bio logor mora da se demantuje cinjenicama i od branitelja zatrazi isto.
  • Sprdnja

    08.03.2026 15:56
    Ovo mi je tako smesno i nisko od Cetinskog da no ne zasluzuje komentar.
  • Srdjan

    08.03.2026 15:50
    Obradovic
    Kamo srece da se za njega i njegovu muziku ni ne znao ovde.
  • Janoš

    08.03.2026 15:48
    Ratni zlocin
    Hajde ne lupetajte molim vas.
    Dok god se nešto zemlja Srbija ne obračuna sa prošlošću i otkrije pravi zločin i zločinci sa svoje strane, biće prostora za ovakve glasine.
    Dan danas neki ne veruju da je bilo gomila logora u Sremu za Hrvate 90tih.
    Također Arkan je maltretirao Srbe i Hrvate koji su pobegli od rata i nasilno ih slao ponovo u krajinu u rat.
  • Marko

    08.03.2026 15:47
    Za čitaoca koji nije čuo
    Logori za hrvatske zarobljenike su postojali u Begejcima, Stajićevu, KPZ u Sremskoj Mitrovici, KPZ u Nišu, u Aleksincu, a grupa zatvorenika je bila i u Vojno-istražnom zatvoru u Beogradu. Hrvatski zarobljenici su bili zatvarani i u tzv. prolaznim centrima, u Šidu, Beogradu, Novom Sadu, Valjevu, Padinskoj Skeli, Somboru, Bubanj Potoku, Odžacima, Subotici, Vršcu, Ečki, Rumi i Zaječaru. Neki su razmenjivani za srpske zarobljenike. Prema brojnim svedočenjima u različitim sudskim postupcima, u logorima je bilo ubistava i zlostavljanja (uključujući seksualno). Od posledica premlaćivanja i zlostavljanja, kao i usled odsustva adekvatne medicinske pomoći, u njima je preminulo najmanje 14 zatočenika. Više o ovome na: https://voice.org.rs/o-logorima-za-hrvate-i-bosnjake-u-srbiji-tokom-devedesetih/; https://www.hlc-rdc.org/wp-content/uploads/2020/11/Dosije_Logori_za_Hrvate_u_Srbiji-srp.pdf.
  • Vera

    08.03.2026 15:43
    Ako je braniteljima Jasenovac bio logor gde su dobrovoljno dolazili ljudi na praksu a tamo im delili kolace?! Sta ocekivati od njih?! Na istorijsku istinu o logorima na teritoriji NDH vrate lazima o logorima na nasim teritorijama.
  • Zoka

    08.03.2026 15:39
    Pag
    Toni,da li su ti branitelji nesto važno rekli za Pag?Da li su priznali koliko je bilo logora za srpsku DECU na tom ostrvu?Da li pevas na Zrcu?Ili zašto ne bi pevao,to su bila srpska deca?Nikada ni ne pomišljaj više da pevaš u Srbiji,ne želimo te!
  • Svetislav

    08.03.2026 15:34
    Stanic
    Ja,necu zaboraviti.
  • Кале

    08.03.2026 15:33
    Концерт
    Тотално небитна особа . Град Нови Сад може да буде поносан што овог концерта неће бити .
  • Lala

    08.03.2026 15:33
    Komentar
    Ako mu je to razlog ne treba nikad više ni da dođe ni blizu Ovog slobodarskog grada, jel to je notorna laž.
  • citalac

    08.03.2026 15:29
    Toliko o EU putu gde nas ceka brat Hrvat
  • Mili

    08.03.2026 15:28
    Jel?
    Slabo se prodalo karata toni??
  • /

    08.03.2026 15:25
    /
    oni koji su ziveli 90ih su prolupali pa ne znaju jel bilo ili nije
    mladjima mozes servirati sta god hoces. poverovace i da nije bilo
  • Miko

    08.03.2026 15:20
    Što se mene tiče,nikad da ne doɗe. Svima dobro.
  • Miško

    08.03.2026 15:15
    *
    Jest logor za ljubitelje sporta i kulture, tu ih muče sa raznim sportskim i kulturnim predstavama
  • Liman

    08.03.2026 15:13
    Samo kažem
    Samo neupućeni u stanje duha u Hrvata može da bude iznenađen ovim gnusnim lažima. Šta reći o državi koja u dnevniku državne televizije promoviše knjigu koja negira postojanje logora smrti Jasenovac?!
    PS kao neko ko je odrastao na Spensu tvrdim da je ovo oko nekakvog maltretiranja Hrvata najgnusnija laž!
  • Miloš

    08.03.2026 15:09
    Ko laže?
    Najpodlija laž izgovorena u poslednje vreme. Verovatno je tražio savet kako da odustane od koncerta da ne bi pevao pred praznom dvoranom, i neko je predložio ovu gnusnu laž.
    Ne treba mu nikad više pružiti priliku da peva bilo gde u Srbiji.
  • Добро памтим све...

    08.03.2026 15:08
    06 - 25. августа 1995.
    Спенс је био сабирни центар за Србе из Републике Српске Крајине који су контраверзном акцијом радног назива "Олуја" истерани из својих домова остављајући за собом "благо" (краве, козе, овце, коње, живину, псе) и који су у колонама на путу до Спенса били бомбардовани из авиона и пресретани и мучени од стране тих који сада као имају нешто против да Тони пева у граду у којем је због корупције директно страдало 16 људи.
  • pera

    08.03.2026 15:07
    ..
    Cekaj, i sad mi odjednom verujemo upravi SPENSa? I svim negativnim komentarina na racun hrvata ovde koji svi imaju gomilu pozitivnih lajkova? Zanemarujemo nelogicnost sto je organizator saopstio da ce koncert ipak biti odrzan... Jer taj originalni txt da je na spensu navodno bio logor siiigurno nije dosao s nase strane samo da bi sprecili nastup hrvatskog pevaca.
    I za kraj da vidimo kako ce isti ti objektivni-totalno-ne-bot glasaci da ocene moj komentar
  • Velja

    08.03.2026 15:07
    Kakva glupost
    Ljudima su mozgovi pomraceni.Cccccccccc
  • Snovi

    08.03.2026 14:54
    To uopste nije istina. Rodjena sam i odrasla u Novom Sadu. Ovde nikad nije bio nikakav logor. Velika laž.
  • Maja

    08.03.2026 14:51
    Osvestite sebe
    Kako mi nešto smrdi na udružene ideje srpsko-hrvatskih političara ograničene inteligencije, a posebno morala. SNS i ostala ekipa njihova godinama drži na tihoj vatri srpsko-hrvatske omražene odnose, i kada god im zatreba zbog neke situacije u SRB oni malo potpire...A naravno ista takva ekipa je i u HRV, pa se nesposobni političari uvek obraduju kada im ovo uspe, jer onda pričamo o ubijanjima, mržnji, a skrajnemo korupciju, uništene institucije itd itd. Prekine da se se ložite na ove srpsko-hrvatsko-albansko-mađarkse podvale, preuzmite odgvornost, izađite na ulice, uključite se u borbi i ajde da menjamo ovu državu. Kako vam bre nisu dojadili ovi likovi koji kradu i jašu nas, a usput su uništili zdravstvo, školstvo, rasprodali sve resurse, i zagadili vazduh i vodu.
  • Jovan

    08.03.2026 14:51
    HDZ = SNS
    Jedna je služba, umrla nije. Prosto je presmešno, ali isto tako i tužno i zastrašujuće koliko čine za režim.
  • Miloš

    08.03.2026 14:48
    @ Neko iz 90-ih
    Laž i sramita žive dovijeka.
    Toliko sramno da ne zaslužuje komentar.
  • Igor

    08.03.2026 14:45
    .
    1. Domoljubi te ucenili da otkazes koncert ?
    2. Prodao si malo karata ?
    3. Posle nekoliko odrzanih koncerata na Spensu tek sad si shvatio da je kao nekad bio logor ?
    4. Niko u NS nikag nije cuo da je Spens bio logor !

    Posle 3 dana mi cemo sve zaboraviti i pred sledeci koncert opet cemo seći vene jer dolazi Toni,kad ti bude trebalo para ti samo dodji.
  • TsiBB

    08.03.2026 14:43
    Gluposti
    U konkretnim optužbama hrvatske strane pominjani su Stajićevo, Begejci i još nekoliko mesta, ali SPENS apsolutno nikad. Verovatno je tačna teza da je prodao premalo karata. Bolje da je zamolio Priju za duet, bar bi u hrvatskoj malo povratio popularnost.
  • Iva NS

    08.03.2026 14:32
    Zašto
    zvanično niko nije porekao da je SPENS bio konc logor za zarobljene Hrvatske gradjane, zašto svi ćute i ostavljaku ljudima da pogadjaju. Zmam za priče da je toga bilo u Sremskoj Mitrovici, na KPD, to u mitrovčani potvrdjuju ali za SPENS, nikad čula.
    Dakle, ko je " vladao" SPENS-om u tim godinama, taj zna. U eri u kojoj živima, vrlo je lako doći do informacija.
    Cetinski je ovo uradio pritisnut od strane hrvatskih domoljuba, on tamo živi i verovatno bi mu od života napravili pakao . A karte, sigurna sam da su rasprodate do poslednje
  • Pekito

    08.03.2026 14:30
    Toni, imaš loše savetnike, menjaj to. Na Spwnsu nikad nije bio logor, samo sabirni centar za mučenike koji su proterani u Oluji.
  • Dragan

    08.03.2026 14:28
    Auuuu
    Ala je njega neko pripušio. Da nema mozda veze sa onom nesretnom saobracajkom ili malo prodati karata. Kao neko ko je u to vreme trenirao i visio na SPENS -u po ceo dan mogu reci da nikad nisam cuo za ovako nesto.
  • Noćni Gulaš

    08.03.2026 14:24
    Posle 35 godina, ista ekipa vodi oba plemena, samo što sada ima granica između, osim za mafiju i probrane dvorjane. Tako i istoriju poznajete, ćiriličnu i latiničnu.
    SPENS je bio prihvatni centar za izbeglice iz Vukovara i okoline, tamo su slobodno dolazili i odlazili, bez obzira na nacionalnost, ljudi iz NS su donosili hranu i odeću, lekari su išli da ih pregledaju i leče koliko mogu u tim uslovima. Tamo se spavalo, bila je neka higijena, bio je wc, da li su koristili tuševe ne znam.
    A logorJNA za zenge i hrvate iz Vukovara je bio u Stajićevu u štalama. Tamo su ih tukli, mučili, zlostavljali, izgladnjivali. Bilo je kod Zrenjanina više takvih mesta.
    Noću su paori dolazili da tuku ustaše posle celodnevnog RTS programa i novinskih huškanja. Ali i priča šta smo zatekli u i oko Vukovara kad smo ušli. Posle n-te sahrane mladih vojnika koje su skupljali po Vojvodini da brane Jugoslaviju ili srpstvo, zavisno koji javni medij pratiš, Miloševića ili Šešelja. Ili kad smo iz Dunava izvlačili mrtve koje su pobili hrvati tokom opsade. Ili izmrcvarene ostatke otetih srba i jugoslovenski orjentisanih hrvata koji su skončali u njihovom logorima.
    Da, super vam je svima sa Bajom i Tonijem, i ovako svi imate po 5-6 nekretnina i 2-3 pasoša, krvavih manje ili više.
  • Gradjanin

    08.03.2026 14:22
    Autošovinizam
    Nivo autošovinizma i potrebe da se ističe da smo mi Srbin zločinci, iako niko od nasih komšija to nece za svoj narod reci, je nevorovatan..
  • Aca

    08.03.2026 14:21
    Toni
    Nema potrebe da vise pevas u Srbiji. Otpevao si svoje. Sram te bilo.
  • Mimi

    08.03.2026 14:20
    Veću glupost nisam skoro čula, tu su bili smešteni proterani Srbi , jad i tuga, videti to bilo je jako žalosno ! A pevač,ne mora više nikada da kroči u Srbiju !
  • Vuĺe

    08.03.2026 14:20
    "...zalosno koliko ipak manjina ekstremista u Hrvatskoj..."

    Za zaljenje je samo ovakva neupucenost u hrvatske prilike .
  • Lela Stanic

    08.03.2026 14:19
    Nije prodao karte
    Izmislja nacin kako da ne peva pred polupraznom dvoranom.Novosadjani ga ne zele.
  • Pera Minhen

    08.03.2026 14:14
    Kakav logor
    Bože kakvih budala u HR ima... Spens normalno radio.
    Da, imaju kompleks od nas, koji teško priznaju. Ali moraće. Jer nas je 8 mil. a njih 4. A uopste za to nemaju potrebe. Ja ne znam nikoga u Srbiji ko ima strah i kompleks od Hrvatske i Hrvata. Oni su opterećeni nama, a mi nismo. Kome smo mi pretnja? Ja koliko vidim, nikome. Svugde okolo NATO.
  • Goran

    08.03.2026 14:13
    Ali ovo loženje kao otkazan koncert i ostalo, ponovo podela na njih i nas.

    Pa sve vas ponovo lože radikali. Oni konstantno seju mržnju da mira nikad nema jer oni u miru ne mogu da vladaju i kradu. Koga zabole za Cetinskog kog su navozali sa tom pričom. Čovek poverovao i šta sad?
    Ali ne, onda dolaze radikalski bukači sa strane koji govore "dosta je nama tih Hrvata", "zabranite im ovde da pevaju", "da se prebrojima na njih i nas".

    Svaki građanin republike Srbije treba da zna da jedina podela koja postoji u ovoj zemlji jeste normalni građanin i sa druge strane zli radikal. To su nam jedini neprijatelji koje momentalno imamo, zovu se radikali.
  • Banco

    08.03.2026 14:09
    Lipo
    Toni za mene postao persona non grata u Srbiji. Biti dobar pevač ne znači biti i dobar i pametan. Ali ipak mi je drago što je otkazao, što se lepo popljuvao po onima koji su kupili njegove karte... Možda ti ljudi nešto shvate.
  • Dabar

    08.03.2026 14:08
    Iz fascikle : Za medije, ako loše ide prodaja ulaznica
  • Sdragan

    08.03.2026 14:07
    Idi begaj, pumpaj...
    Neprocenjivo zadovoljstvo je čitati ove komentare izvinjavanja "drugosrbijanštine" za nešto o čemu pojma nemaju...
    Ovo je (kao prvo) najveća mrlja karijere samoga Tonija...Pevača, šta li je već?
    Ovo je njegov lični poraz!
    A "braći" želim dug život i što dalje od nas...Još uvek smo normalnijih od njih! Fala Bogu!
    Jel vam sad jasniji onaj semafor ministarstva spoljnih poslova?
    Meni je jasno...A Vi kako te'?!?
  • Marijana

    08.03.2026 14:05
    Sramota
    Pre 15 godina kada je imao koncert na istom tom Spensu nije razmisljao da je bio logor i pisao ovakve gluposti, ja sam se radovala ovom koncertu ali posle ovoga ni na jedan njegov koncert u zivotu necu otici . Ovo je dno dna od pevaca koji treba da je profesionalac i pevac a ne politicar od pre 30 godina
  • Mina

    08.03.2026 14:02
    Zbogom
    Toni, necemo se ljubiti.Ovaj je ugasio sa nastupima po Srbiji.
  • Valde miramur

    08.03.2026 14:02
    Budalaština
    i besmislica. Sećam se da su na SPENS-u bili privremeno smešteni ljudi, koji su se spasili od "oluje". Onom pevaču svakako ne ići na koncert, pokazao se ko je i šta je. Što se tiče logora, u kojima su bili ratni zarobljenici iz Hrvatske, istine i pravde radi bi se ta tema trebala bolje istražiti i obnarodovati. Ako je neko maltretirao zarobljenike, da mu se sudi. Eto posla istraživačkom novinarstvu. 021 može da se ozbiljnije pozabavi ovom temom a ne da prenosi gluposti. Autor jednog komentara tvrdi da je svedok (ili žrtva) toga. Pa prijatelju, pravac u sud, makar i Hrvatski, i daj izjavu, pomozi da dođemo do istine, inače će tvoj komentar ispasti samo jedna banalna ustaška bljuvotina.
  • Toma diploma

    08.03.2026 14:01
    Strašno mi je kada shvatim da su devedesetih u Vojvodini postojali logori.
  • ВипаХ

    08.03.2026 13:59
    @Neko iz 90-tih
    Тако је! Уз сабирни центар било је код базена део где су неке тукли и сл.полиција паравојне формације ту регурална војска није улазила колико ја знам. У то време сам радио у дискотеци Парадизо и одлично се сећам свега и ко је долазио пролазио као и претње ако ниси добар да ћеш отићи на купање код гостију. Свашта је било и ово сада је намерно лансирано у јавност из ког разлога не знам али је тачно. Ботови нормално да ово негирају мада нико и није био рођен или није из Нс па лупетају свашта за паре и по наређењу.
  • Ana

    08.03.2026 13:58
    Bas mi drago sta Cetinski nije dosao,ujedno pokazao sta misli o nama i ovi pojedinci naivni neka su izigrani .Nemojte misliti da vas oni tamo simpatisu,samo ako imaju korist,kada vec jedno da se okrenete i cuvate to od drzave sta imate?
  • Слободан

    08.03.2026 13:53
    Да ли сте ви нормални, какав логор у СПЕНС-у??? Ко може да поверује у овакве глупости??? Рођен сам у Новом Саду 1978 и да је постојао логор знао бих за то. Ко изврће историју и лаже??? УДБ-а не престаје да ради још увек изгледа, ближе се избори, а будала има и тамо и вамо. Да ли овај певач заиста верује у то?
  • Slavija

    08.03.2026 13:52
    Jedina istina
    Jedina istina je da su tu bila smeštena civilna lica, koja su sklonjena od ratnih dejstava oko Vukovara. Nikome nije falila dlaka sa glave. Ko je hteo, autobuskim prevozom je prebačen na granicu sa Mađarskom, odakle su otišli za Hrvatsku. Dok su bili tu, živeli su, jeli i pili o trošku Novog Sada.
  • @Laki

    08.03.2026 13:52
    Eeee, pa nije rat počeo u avgustu 1995. ... a nije ni u martu 1999.
  • Djeki

    08.03.2026 13:51
    On
    Ne treba više da dolazi. I drugi koji tako misle.
  • Olja

    08.03.2026 13:40
    Totalno razočarenje u muzičara ako ću ga od danas tako i zvati. Bole njega ćošak što mi ovde pišemo ali moram!!! Sramota, sramota, sramota!!! I to otkazati na dan koncerta!!!
  • Mire Naselje

    08.03.2026 13:37
    Ja sam devedesetih godina ziveo u blizini Spensa i prolazio sam kroz njega skoro svaki dan, zaista ne znam kakve ta gradjevina ima veze sa ratom. Radnje, bazen, sportske dvorane,nije to bio nikakav logor vec su ljudi isli tamo da se razonode, kupe nesto, bave se sportom. Nego su Tonija pritisli Branitelji pa je morao da otkaze koncert. Ruzno je podneblje ovaj region, prepun mrznje i to sa svih strana.
  • Pavle

    08.03.2026 13:36
    Redakcijo
    Pa jel možete da proverite tvrdnje i javite nam? @021
  • Miki

    08.03.2026 13:36
    Zrće
    Na ostrvu Pagu na plaži Zrće koja se nalazi nedaleko od ustaškog ligora, gde je 1941 godine more bilo crveno od krvi ubijenih žrtava. Godinama se tamo održava veliki festival koji posećuju Srbi, a tamo nastupaju i izvođači iz Srbije. By the way, nikada nisam čuo da je Spens bio logor. Da su rekli za neku od kasarni u Novom Sadu to bi još i mogao da poverujem.
  • Rajko

    08.03.2026 13:35
    SPENS
    Jedno jedino pitanje imam i to upravo dvorani SPENS:
    Koliko je prodatih ulaznica do trenutka otkazivanja bilo.To će pokazati da li Je uradio iz Domoljublja..
  • Danilo

    08.03.2026 13:35
    Iskreo, jedino bih vama verovao da se ovo ispita, ima li išta istine u tim tvrdnjama? Kao neko ko je rodjen i odrastao u Novom Sadu, ovo je prvi put da čujem ovako nešto. Sve u meni kaže da je ovo izmišljena zlonamerna priča, ali verovao bih vašem novinarskom istraživanju pre nego li nekim gradskim pričama.
  • Ja NS

    08.03.2026 13:34
    Toni
    E moj Toni, verujem da si pod pritiskom od strane desničara u svoj zemlji, ali čak i da je tačno to što se tvrdi a NIJE, koncert si trebao održati kao i sve prethodne baš zbog publike koja nema presrasuda ko je odakle došao, ovako ispada da si isti kao i oni bilo vaši bilo naši, iskreno mi je žao, stvarno sam se radovao još jednom lepom druženju, pozzz iz Novog Sada!!!
  • Zarko

    08.03.2026 13:33
    Ne slušam ovog lika ali bih mu platio pice sto se posrao svima onima koji koji su kupili karte da ga slušaju….Ja sam iz NS ,Spens bio logor?!!Kuda ovaj svet ide…!,,
  • Citalac

    08.03.2026 13:33
    Molim objasnjenje
    Necu komentarisati cinjenicu da je koncert otkazan, samo bi volela da mi neko objasni gde su bili logori za hrvate u Srbiji, jer to jos do sada nisam cula. Takodje, da li neko zna da su izbeglice bile mucene na Spensu, jer sam zivela pored i verujem da bi "neko nacuo nesto" da se to desavalo. Da su dolazili jadni ljudi tu, jesu, kolone traktora i automobila smo gledali ali da su muceni..
    Strasno koliko (neki) ljudi ne nogu da stanu sa mrznjom, sejanjem iste, kako stalno neko mora da potpiruje vatru da se ne ugasi. Odvratni
  • Лиманац

    08.03.2026 13:31
    Срам га било
    У питању нису „непроверене тврдње”, већ безочне лажи.
  • WTF izjava

    08.03.2026 13:28
    Sve vreme i treninzi i utakmice normalno odrzavani i sad neko prenosi ovaj izliv kanalizacije?!
    Ko to ima pamcenje 30sec?
    A oome to ovde odgovara?
    Jel tako slaba prodaja karata u NS
  • dejan

    08.03.2026 13:27
    Да проверимо за почетак колико је карата продао!
    Разочаран сам оправдањем!
  • T-Rex

    08.03.2026 13:23
    Jadno
    ... i zalosno koliko ipak manjina ekstremista u Hrvatskoj u saci drzi vecinu. On je postupio onako kako misli da je za njega bolje, iako sam siguran da ni sam ne veruje u te gluposti. Ipak je prevagnulo to sto zivi tamo...
  • Goran ilić

    08.03.2026 13:22
    Komentari
    Da li je ovo spin
  • Duli

    08.03.2026 13:19
    Pravda
    E sada da je ovo normalna država kao što nije dotičnom pevaču bi zabranila bilo kakav koncert u Srbiji. Nek peva svojim braniteljima što je naseo na njihove laži u vezi Spensa .
  • Dr Feel-Ud

    08.03.2026 13:18
    Predali smo se kretenima
    I u Hrvatskoj i kod kuće.

    Glupost pobeđuje kao i uvek u nas
  • Ceca

    08.03.2026 13:17
    Hrvati
    Treba im svima zabraniti da prave lovu i slavu u Srbiji!!! On treba da završi karijeru sa nastupima u Srbiji....
  • Marko

    08.03.2026 13:15
    Petrovic
    Treba ga tužiti za širenje laži i mržnje. Lako je proveriti u spensu su se stalo održavala takmicenja,koncerti,festivalu,treninzi.Ako grad ne reaguje,treba građani da ga tuže. To se lako dokaze. Čekali 30 godina,da izmisle.
  • Svesna

    08.03.2026 13:13
    Činjenice su proverljive...
    U gomili laži i izmišljenih priča, zlonamernih tvrdnji, izvrnutih činjenica, pretvaranja istine u grube neistine čovek još uvek može da dođe do nepobitnih činjenica, ako upotrebi sopstvena znanja, kompetentne izvore... Ali ako se povinuje nakaradnom duhu zlog fašističkog spina i poveruje u lažljivo urlanje i "poruke" zločinačkih hordi - nema mu pomoći, a i ne zaslužuje je. Doviđenja, Toni. Ti nisi, ali ja jesam lično nosila ćebad, odeću, obuću... nejači koja je uspela da preživi teške zločine "Oluje". Eto, te žene, deca, starci, umorni, gladni, bolesni, napaćeni, rasturenih domova, srca i duše boravili su kratko vreme u kolektivnom prihvaltilištu u dvoranama SPC "Vojvodina" ("Spensu) jer su bili nesrećne izbeglice iz Hrvatske!
  • Sabahudin

    08.03.2026 13:13
    Omerović
    Pre bi se reklo da je razlog ekstremno malo prodatih karata...
  • Neko iz 90-ih

    08.03.2026 13:07
    Neko iz 90-ih
    Ovo svi znaju iz Novog Sada da je deo Spensa bio jedan od centara za maltretiranje i mucenje. Turbulentmo vreme bombardovanja smene rezima i sl. mnoge je odvelo u neki zaborav ali ima onih koji nista nezaboravljaju i dalje su zivi ali nikome neveruju.
  • Laki

    08.03.2026 13:05
    Kako to najednom. Godinama sam u Novom Sadu slušao razne ratne priče, ali nikada da je Spens bio logor za hrvatske vojnike. Bio je sabirni centar za evidentiranje izbeglicai tamo se delila humanitarna pomoć. Možda je to zasmetalo "hrvatskim braniteljima" u Hrvatskoj, oni tamo odlučuju šta je ispravno a šta ne.
  • Đorđe

    08.03.2026 13:05
    Kakav udarac za kulturu.
  • Живети слободно

    08.03.2026 13:04
    Глупости! Никакав ни регрутни центар а камоли логор није био, претходних пет пута му то није сметало свакако... Свако покаже своје право лице.
  • BoeserWolf

    08.03.2026 13:03
    Sta ces, ljudi generalno nemaju intelektualne kapacitete da razlikuju lažne vesti, da primete da je video AI itd.
    Društvene mreže su upravo teoretičari zavere, zagriženi desničari I ostali trigloditi predstavljali kao "nezavisne" izvore informacija. Tuga koliko se lažnih vesti deli i šta ljudi sve popuše
  • Milovan

    08.03.2026 12:53
    Koja glupost.Pa sad im opet zakazujte koncerte poSrbiji,oni lepo uzmu novce i ispljuju nas za sve pare.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna