FOTO: Predstavljena knjiga "Digitalni Pre-Marketing" Dragana Varagića

Promocija knjige "Digitalni Pre-Marketing" marketinškog stručnjaka Dragana Varagića održana je večeras u Radio kafeu.
FOTO: Predstavljena knjiga "Digitalni Pre-Marketing" Dragana Varagića
Foto: 021.rs
Koji su to preduslovi za dolazak do značajnih rezultata iz oblasti digitalnog marketinga i koliko je važna promena načina razmišljanja o samom marketingu, deo su udžbenika čije je štivo namenjeno preduzetnicima, privrednicima, startapima, vlasnicima kompanija, menadžerima, marketing menadžerima, PR menadžerima, menadžerima prodaje, IT menadžerima, studentima, ali i svima koji su zainteresovani za oblast marketinga i PR-a. 
 
Varagić za 021.rs objašnjava da je knjiga namenjana svima koji hoće i moraju da nauče priču o marketingu. "Namenjena je svim ciljnim grupama, naročito firmama, počevši od vlasnika, menadžmenta, pa naniže. Jedno od osnovnih pravila je da marketing nije samo posao marketing odeljenja, već cele firme. Upravo u knjizi kroz primere pokazuje se zašto je uključenost svih toliko važna", navodi on.
 
Knigu je nazvao "Digitalni Pre-Marketing" jer se bavi preduslovima koji su nužni da bi oni koji žele da se bave biznisom, došli do značajno boljih rezultata u odnosu na trenutne. "U knjizi objašnjavam devet grupa preduslova i načina kako da kompanija dođe do poboljšanja rezultata. Da biste došli do boljih rezultata, morate nešto da menjate. Najjednostavnije je promeniti način razmišljanja o tome šta vi radite, šta je to što je problem i kako doći do rešenja. Knjiga se u osnovi bavi promenom načina razmišljanja o poslu", navodi autor za naš portal.
 
U knjizi se kroz primere objašnjava zašto se ne treba fokusirati nužno na načine kako korisniku prodati nešto, već na to kako ga zadržati, da korisnik bude zadovoljan.
 
Blogerka, internacionalna strateškinja i predavačica iz oblasti poslovne primene interneta Dragana Đermanović preporučuje knjigu jer, kako kaže, predstavlja "skup najsveobuhvatnijeg znanja na temu biznisa marketinga i marketinga za uspešan biznis".
 
Digitalni strateg Lazar Džamić rekao je da se u knjizi nalazi korisna sinteza četiri velike oblasti strategije (poslovna, digitalna, komercijalna i komunikaciona), stotine knjiga i hiljade sajtova, za primenu u praksi.
 
Dragan Varagić se dvadeset godina profesionalno bavi internet marketingom, a pre ove, objavio je 2002. godine prvu knjigu iz te oblasti. Radi kao konsultant za elektronsko poslovanje i predavač je od 1998. godine. Do sada je radio sa preko 100 domaćih i internacionalnih kompanija.
 
Knjigu "Digitalni Pre-Marketing" prate dva istoimena video seminara, o čemu više OVDE. Samu knjigu možete poručiti OVDE.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti

Goran Vesić i dalje u bolnici

Bivši ministar građevinarstva Goran Vesić, koji je optužen u postupku za pad nadstrešnice, i dalje se nalazi na lečenju u bolnici.