ANKETA: Podržavate li javno-privatno partnersto za JGSP Novi Sad?

JGSP "Novi Sad" je već dugi niz godina u problemima iz kojih ne može da se izvuče. GSP muče problemi sa voznim parkom, finansijama, ali i kadrovima.
ANKETA: Podržavate li javno-privatno partnersto za JGSP Novi Sad?
Foto: 021.rs

Gradonačelnik Novog Sada Žarko Mićin je na sednici Skupštine grada poručio da grad razmišlja o potencijalnim rešenjima za probleme GSP-a, te da je jedno od njih možda i javno-privatno partnerstvo. 

Dodao je i da se razgovara sa firmama koje bi "eventualno mogle da ponude javno-privatno partnerstvo", kao i da se razmišlja o tenderu u budućnosti. 

Izjava o javno-privatnom partnerstvu za GSP je u delu javnosti protumačena kao najava privatizacije, što je naišlo na kritike. 
 
Međutim, Mićin je istakao da ni u jednom trenutku nije govorio o privatizaciji ili prodaju, ističući da se o tome ne razmišlja. Dodao je i da će grad uložiti sredstva u obnovu voznog parka.

U anketi nam recite šta mislite o ideji javno-privatnog partnerstva za JGSP "Novi Sad", a u komentarima obrazložite svoj stav ili iskažite vaše ideje u vezi sa javnim prevozom u gradu.

Anketa

Podržavate li javno-privatno partnersto za JGSP Novi Sad?

OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Frajko

    07.08.2025 23:01
    Delovi Alat
    Ljudi nema tu puno mudrovanja... Kada imas autobus ili bilo koje vozilo moras imati i delove, o alatu da ne pricam... Nonstop se pale tockovi zato sto se ne vodi racuna ... 1000puta se remontuju kocioni cilindri... Kada se trazi da se klima uradi posto nema dovoljnog broja ljudi autobusi se pustaju da rade spicevi.... Uglavnom politika je usla u sve pore firme i to je cak i najozbiljnini problem... Znaci ako neko ne radi dodbro posao ili je dosao preko veze napise mu se prijava dok dodje do gore ti isti ljudi iz grada zovu vezare i zguzvaju prijavu i bace je u kantu.... Eto takva je situacija u JGSP.... Majstori duze alate stare preko 30godina.... I to je to... Kupe se novi delovi, kupi se nov alat, dovedu se mladji ljudi a ne ljudi pred penziju pa da se vidi razlika za dva/tri meseca...
  • Igor

    06.08.2025 09:32
    Igor
    NE! Besplatno nigde ne postoji to zvuci samo populisticki dok sve placamo putem raznih nameta kao poreski obveznici. Sve se moze dovesti u red sto na pisa jedan ali je kranji cilj privatizacija nekom poslušniku i “uspešnom” SNS preduzetniku!
  • Лиманац

    06.08.2025 09:19
    Лични став
    Уколико се поставе јасни услови у погледу старосне границе за возила, техничких карактеристика, редовног одржавања и исправности уређаја за расхлађивање, колор-шеме, исписа назива линија на службеном ћириличком писму, редовних и чешћих полазака,... не видим проблем у јавно-приватном партнерству док ЈГСП „Нови Сад” ’не стане на ноге’.

    Град Београд је увео ред у ову област и градски превоз у престоници добро функционише без обзира на јавно-приватно партнерство. Аутобуси приватних превозника су нови, са исправним клима-уређајима, безбедност и комфор путника су унапређени у односу на претходни период.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti