Priprema finansijske izveštaje, vodi poslovne knjige i održava baze podataka koje služe za poslovno planiranje i analizu.
Odgovoran/na je za prihode, rashode i obračun finansijskog rezultata kompanije.
Vodi računa o sledećem: obračun plata, putnih naloga, obaveza prema dobavljačima i potraživanja od kupaca, obračun poreskih rashoda, bolovanja itd.
Po potrebi upravlja blagajnom, vodi blagajnički dnevnik i priprema blagajničke izveštaje.
Vodi evidenciju osnovnih sredstava kompanije, dokumentaciju o poslovanju magacina.
Provodi vreme pokrivajući poslovanje naših klijenata – posebno njihove finansijske potrebe i ciljeve.
Ima odgovarajući nivo znanja i iskustva za samostalno vođenje poslovnih knjiga, pripremu i sastavljanje finansijskih izveštaja, interne revizorske i kontrolne izveštaje, kao i izveštaje za eksterne revizore.
Sprovodi poresko planiranje za klijente.
Priprema finansijske izveštaje i budžete prema planiranom rasporedu.
Pomaže u poreskim revizijama i poreskim prijavama.
Podržava procese zatvaranja na kraju meseca i godine.
Razvija i dokumentuje poslovne procese i računovodstvene politike radi održavanja i jačanja internih kontrola.
Analizira finansijske informacije i daje pregled finansijskog stanja.
Najmanje 3–5 godina iskustva u računovodstvenom odeljenju.
Napredno poznavanje MS Excel-a, uključujući VLOOKUP funkcije i Pivot tabele.
Prednost je prethodno iskustvo u radu u programu Pantheon.
Poznavanje poslovnih trendova.
Upoznavanje sa finansijskim računovodstvenim izveštajima.
Diploma iz oblasti računovodstva, finansija ili srodnih oblasti.
Odlično poznavanje engleskog jezika.