Sajam automobila u Ženevi: Luksuz, klasika i leteći modeli

Zamislite da upravljate automobilom preko smartfona ili da vozite brzinom od 420 kilometara na sat

Sajam automobila u Ženevi, najveći u Evropi, privukao je veliki broj proizvođača i zaljubljenika u četvorotočkaše.

Renault EZ Ultimo
Robert Hradil/Getty Images
Reno EZ Ultimo

Sajam traje do 17. marta, a posetioci imaju priliku da vide niz luksuznih i modernih modela, ali ima ponešto i za one koje su zaljubljeni u klasiku.

I ne samo to, izloženi su i modeli koji predstavljaju odličan spoj novih tehnologija i svakodnevnih potreba vozača.

Većina proizvođača poslednjih godina investira u razvoj elektro automobila, ali Reno je napravio limuzinu sa „autopilotom".

Čelnici francuskog giganta smatraju da bi ovakva vozila mogla da prevoze putnike, recimo, od luksuznih hotela i aerodroma.

Ipak, ovaj model EZ Ultimo još je u razvoju.

Fabrika Dejvid Braun možda nije poznata kao neke druge, ali mnogi vole klasične modele ovog proizvođača.

Ovaj retro model Spidbek GT je, u stvari, napravljen pre dve godine, ali je sada izložen u Ženevi.

Model sa slike ima nešto jači motor nego original iz 2017. godine, a cena je između 580.000 i 780.000 evra.

Hispano Suiza
BBC
Hispano Suiza

Hispano Suiza je stari proizvođač iz Barselone, a novi vlasnici žele da „osveže" brend. Zato su u Ženevi predstavili dvosed Karmen čija je vrednost 1.165.000 evra.

Karmen je takođe namenjena ljubiteljima luskuznih automobila poput Rols Rojsa.

Sitroen je napravio model AMI koji takođe može sam da vozi i dostiže maksimalnu brzinu od 45 kilometara na sat.

U nekim državama vam nije potrebna vozačka dozvola za ovaj model kojim možete da upravljate pametnim telefonom.

Bugatijev Crni auto prodat je 9,7 miliona evra i postao je najskuplji model na svetu. Maksimalna brzina ovog modela iznosi 420 kilometara na sat.

Bagi modeli za vožnju po pesku su bili popularnih 60-tih i 70-tih godina prošlog veka. A sada je Folksvagen odlučio da ih opet vrati u modu.

Kada se Zlatna Sahara dva pojavila 50-tih godina prošlog veka mnogi su mislili da je to automobil budućnosti.

U Ženevi je izložen obnovljeni model sa gumama koje svetle, a sve zbog noćne vožnje.

Pred više od pola veka ovaj model koštao je 75.000 dolara, a sada ga je obnovila firma Klairmont Kollections.

Aston Martin je predstavio elektro automobil Lagondu kojom će pokušati da parira konkurentima. Rols Rojs ima model Kalinan, a Bentli ima Bentajgu.

Pal V flying cafr
Getty Images
Leteći auto Pal V

Holandska kompanija Pal V napravila je prototip prvog letećeg automobila. Plan je da u prvoj seriji naprave 90 automobila, a cena jednog je 700.000 evra.

Sve fotografije su zaštićene autorskim pravima

Podrži 021

021 je pokrenuo svoj gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od artikala direktno podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

  • Cocco

    10.03.2019 11:39
    A di su leteći avioni, kamioni i autobusi koje Srbija treba da proizvodi za godinu, dve, najdalje tri?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije BBC - BBC