Sajam automobila u Ženevi: Luksuz, klasika i leteći modeli

Zamislite da upravljate automobilom preko smartfona ili da vozite brzinom od 420 kilometara na sat

Sajam automobila u Ženevi, najveći u Evropi, privukao je veliki broj proizvođača i zaljubljenika u četvorotočkaše.

Renault EZ Ultimo
Robert Hradil/Getty Images
Reno EZ Ultimo

Sajam traje do 17. marta, a posetioci imaju priliku da vide niz luksuznih i modernih modela, ali ima ponešto i za one koje su zaljubljeni u klasiku.

I ne samo to, izloženi su i modeli koji predstavljaju odličan spoj novih tehnologija i svakodnevnih potreba vozača.

Većina proizvođača poslednjih godina investira u razvoj elektro automobila, ali Reno je napravio limuzinu sa „autopilotom".

Čelnici francuskog giganta smatraju da bi ovakva vozila mogla da prevoze putnike, recimo, od luksuznih hotela i aerodroma.

Ipak, ovaj model EZ Ultimo još je u razvoju.

Fabrika Dejvid Braun možda nije poznata kao neke druge, ali mnogi vole klasične modele ovog proizvođača.

Ovaj retro model Spidbek GT je, u stvari, napravljen pre dve godine, ali je sada izložen u Ženevi.

Model sa slike ima nešto jači motor nego original iz 2017. godine, a cena je između 580.000 i 780.000 evra.

Hispano Suiza
BBC
Hispano Suiza

Hispano Suiza je stari proizvođač iz Barselone, a novi vlasnici žele da „osveže" brend. Zato su u Ženevi predstavili dvosed Karmen čija je vrednost 1.165.000 evra.

Karmen je takođe namenjena ljubiteljima luskuznih automobila poput Rols Rojsa.

Sitroen je napravio model AMI koji takođe može sam da vozi i dostiže maksimalnu brzinu od 45 kilometara na sat.

U nekim državama vam nije potrebna vozačka dozvola za ovaj model kojim možete da upravljate pametnim telefonom.

Bugatijev Crni auto prodat je 9,7 miliona evra i postao je najskuplji model na svetu. Maksimalna brzina ovog modela iznosi 420 kilometara na sat.

Bagi modeli za vožnju po pesku su bili popularnih 60-tih i 70-tih godina prošlog veka. A sada je Folksvagen odlučio da ih opet vrati u modu.

Kada se Zlatna Sahara dva pojavila 50-tih godina prošlog veka mnogi su mislili da je to automobil budućnosti.

U Ženevi je izložen obnovljeni model sa gumama koje svetle, a sve zbog noćne vožnje.

Pred više od pola veka ovaj model koštao je 75.000 dolara, a sada ga je obnovila firma Klairmont Kollections.

Aston Martin je predstavio elektro automobil Lagondu kojom će pokušati da parira konkurentima. Rols Rojs ima model Kalinan, a Bentli ima Bentajgu.

Pal V flying cafr
Getty Images
Leteći auto Pal V

Holandska kompanija Pal V napravila je prototip prvog letećeg automobila. Plan je da u prvoj seriji naprave 90 automobila, a cena jednog je 700.000 evra.

Sve fotografije su zaštićene autorskim pravima

OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Cocco

    10.03.2019 11:39
    A di su leteći avioni, kamioni i autobusi koje Srbija treba da proizvodi za godinu, dve, najdalje tri?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije BBC - BBC

Može li ova nova tehnologija da vas spase od klizišta

Do klizišta dolazi kad padine više ne mogu da pruže otpor gravitaciji ili preko spoljnih okidača kad dođe do obilnih padavina, erozije podnožja padina koja se dešava u obalskim oblastima i promene jačine materijala pod izloženošću vremenskim uslovima.