Saša Vlaisavljević će kontrolisati koncesiju beogradskog aerodroma

Vlada Srbije uskoro treba da formira državni tim za kontrolu koncesije koja je data francuskom "Vansiju", na čijem čelu će biti dosadašnji direktor aerodroma Saša Vlaisavljević, koji će istovremeno ostati i na čelu AD "Nikola Tesla", piše "Blic".
Saša Vlaisavljević će kontrolisati koncesiju beogradskog aerodroma
Foto: 021.rs
Razlog za formiranje vladinog tela je činjenica da država ostaje vlasnik aerodroma "Nikola Tesla", pa mora da ima uvid kako se realizuje ustupljeno pravo za njegovim upravljanjem, navodi list.
 
Vlaisavljević je dobio zadatak, piše Blic, da postavi postulate delovanja državnog tela za kontrolu koncesije, a nakon toga će se povući i, kako se navodi, preći na novu funkciju.
 
Navodi se da je Vlaisavljević odbio ponudu "Vansi erportsa" da bude na čelu njihovog upravljačkog tima.
 
"Njihova je stvar koga će postaviti na čelo svog tima. Ima indicija da će na to mesto doći stranac, nakon što je Vlaisavljević odbio 'Vansi'. Tog stranca, ali i sve poteze koje Francuzi budu preduzimali, kontrolisaće koncesioni tim na čelu sa Vlaisavljevićem, jer je Aerodrom i dalje naše vlasništvo. Njegov zadatak je da postavi temelje delovanja tog tela, a nakon toga preuzeće novu, važnu javnu funkciju. U opciji ih je nekoliko i o tome je vlast razgovarala sa njim, čak i predsednik Vučić", rekao je za list sagovornik iz Vlade.
 
Vlaisavljević za "Blic" kaže da je njegova odluka od početka bila da se zahvali na bilo kojoj ponudi "Vansija", jer želi da sam kreira sistem koji bi vodio.
  • Ja

    05.01.2019 18:25
    Najbolje resenje
    ...je kada koza cuva kupus.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija