Poskupljuju usluge Pošte Srbije: Od septembra skuplja pisma

Novi cenovnik Pošte Srbije za tzv. rezervisane poštanske usluge u unutrašnjem poštanskom saobraćaju primenjivaće se od 6. septembra.
Poskupljuju usluge Pošte Srbije: Od septembra skuplja pisma
Foto: 021.rs
Nova odluka i novi cenovnik objavljeni su u Službenom glasniku, a kako je navedeno – primenjuju se po isteku 30 dana od dana objavljivanja, što je u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, piše N1.
 
Prema novom cenovniku, slanje pisma do 20 grama naplaćivaće se 60 dinara – sadašnja cena ove usluge je 48 dinara.
Nešto teže pismo – do 50 grama, tarifiraće se po ceni od 72 dinara (sadašnja je 58).
 
Korisnici usluga Pošte i dalje imaju pravo na popust prilikom slanja veće količine pisama težine do 50 grama.
Tako je za količinu preko 50.000 do 250.000 komada mesečno popust 2,5 odsto. Ovaj procenat raste do maksimalnih 17,5 odsto za količinu preko dva miliona komada pisama mesečno. Procenti ostaju isti i po novom cenovniku.
 
Usluga slanja štampane stvari (tiskovina) težine do 20 grama naplaćivaće se po novom cenovniku 43 dinara (sada je 34 dinara), dok se za težinu od 21 do 50 grama naplaćuje 52 dinara (sada je 41 dinar).
 
Poskupele su i usluge po zahtevu pošiljaoca.
 
Tako će slanje registrovane pošiljke sa povratnicom koštati 60 dinara (sada je 48).
 
Ista je cena i za uslugu uručenja pošiljke sa oznakom "lično".
 
Usluga "plaćeni odgovor" naplaćivaće se 60 (sada 48) dinara za pismo i 48 (sada 38) dinara za dopisnicu.
Kada je reč o slanju novca preko takozvane "PostNet" uputnice, cene se – neće menjati.
 
Tako će Pošta i po novom cenovniku zaračunavati svoju uslugu 25 dinara za iznos uplate do 1.000 dinara, a za slanje većih novčanih vrednosti – 2,5 odsto od konkretnog iznosa. Usluga isplate na adresi primaoca koštaće i nadalje 180 dinara.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

  • Sone 011

    07.08.2024 03:20
    Pitanje
    Kada ce nesto da pojeftini u ovoj banana drzavi
  • Nikolaj

    06.08.2024 22:46
    NNo koment
    Os kako e direktor poste postao penzioner iz SPS se je krenulo na bolje
  • Mary Poppins

    06.08.2024 21:30
    Švajcarska pošta ili Švajcarske banke NE naplaćuju proviziju na plaćanje računa,npr u srpskoj pošti je račun 100din,vi plaćate 145(račun+provizija),a u Švajcarskoj pošti račun iznosi 32CHFr,vi plaćate 32CHFr nikakva provizija ne postoji,a Švajcarska pošta odlično posluje,radnici imaju odlične plate i uslove rada,akcije pošte rastu,a srpska pošta i pored platnog prometa+ provizija je uvek u minusu i na rubu propasti !! Kako je to moguće?!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Rat za retke minerale

Do pre pola veka samo su fizikohemičari znali za elemente poput galijuma ili telura čija je upotreba i na globalnom planu, samim tim i potražnja, bila minimalna.

BDP Srbije veći dva odsto

Realni rast bruto domaćeg proizvoda (BDP) Srbije u periodu od januara do septembra 2025. međugodišnje je uvećan za oko dva odsto, a najveću zaslugu za to ima rast industrijske proizvodnje.

Banka broj 1 za oročenu deviznu štednju

AikBank, najveća domaća privatna banka u Srbiji, još jednom opravdava svoju reputaciju banke broj jedan za oročenu deviznu štednju građana i u Nedelji štednje.

Arktička ruta: Kraći put od Kine do Evrope

Brod "Istanbulbridge" u vlasništvu nacionalne kineske kompanije za pomorski saobraćaj ostaće zabeležen kao prvi brod koji je iz kineskih voda do Evrope doplovio koristeći se plovnom rutom kroz Arktik.