Kako navodi briselski portal, slične tužbe ranije su podnela tri kineska proizvođača električnih automobila.
Evropska komisija ima rok od dva meseca i 10 dana da pripremi odbranu.
Iako je Tesla američka kompanija, većina njenih automobila namenjenih evropskom tržištu proizvodi se u Kini, kao i baterije koje se proizvode u kineskim fabrikama.
Tužba je podneta uprkos činjenici da je Tesla, nakon istrage Evropske komisije i inspekcija na terenu, dobila najnižu stopu carine od osam odsto, dok se kineski partner nemačkog Folksvagena, SAIC, suočio se s carinom od 35 odsto.
Evropska komisija je navela da je jednogodišnja istraga otkrila značajne subvencije kineske vlade koje su pomogle kineskoj industriji električnih vozila da postane globalni lider.
U međuvremenu, pregovori između EU, proizvođača automobila i kineske vlade se nastavljaju.
Potpredsednik Evropske komisije Maroš Šefčovič izjavio je da Komisija ostaje pri svojim stavovima, ali da je otvorena za pronalaženje kompromisnog rešenja.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 3
Zebra
Jovana
SRB-IN
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar