Više ne morate skidati filmove sa Pajrat Beja

Novi dodatak za "Pajrat Beja" omogućava pokretanje torenta dikretno iz Gugl Hroma ili drugih pretraživača.
"Pajrat Bej" je dobio podršku za Torents Tajm, dodatak za pretraživače koji omogućava da korisnici odmah gledaju film koji su planirali da skinu. Ovaj dodatak radi poput popularnog sajta za gledanje filmova "Popkorn Tajm".

Ovo je tek početna verzija dodatka, zbog čega ima nedostataka. Kao glavna prednost ističe se jednostavno i funkcionisanje na svim pretraživačima, a podršku će moći da mu dodaju i drugi torent servisi.

Naravno, cela stvar je ilegalno, ako se koristi za gledanje sadržaja koji se deli bez dozvole autora.

Autor: 24sata.hr

• stevica decanski

09.02.2016 16:12
    stara stvar
    opcija striminga sadrzaja na torent sajtovima postoji odavno, tako da je ovo vest vezana eksplicitno za pirate bay.
  • Emil Cioran

09.02.2016 13:39
    TorrentTime je bezveze za nase ljude koji ne znaju jezike jer nema opciju za titlove... Meni ne smeta doduse, a ima i VPN. Opet, skines taj film ionako za 10 minuta, bar ko ima standard internet paket koji nije arhaicne brzine.

Facebook pravi najbrži računar na svetu

Matična kompanija Facebooka "Meta Platforms Inc" objavila je da su članovi njenog istraživačkog tima počeli da prave novi superračunar namenjen istraživanju veštačke inteligencije.

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.