Moguće nove promene News Feed-a na Facebooku

Facebook testira nove promene koje bismo uskoro mogli da vidimo na našem News Feedu.

Naime, pojedini korisnici Facebooka podelili su screenshote svog News Feeda koji izgleda drugačije od onog na koji smo navikli. Čini se da Facebook želi da uvede još kategorija na News Feed, osim onog na kojem nam se prikazuju objave Facebook prijatelja.

Tako bismo trebalO da dobijemo rubriku "Vesti", "Sport" i "Hrana". Zamisao je da korisnik sam odabere koji News Feed želi da koristi i da samo jednim klikom dođe do informacija i vesti iz sveta sporta, zabave ili tehnologije.

Iz Facebooka su potvrdili da testiraju ovaj alat, ali se ne zna se da li će ga lansirati ili će sve ostati u fazi testiranja.

Autor: 021

Mask najavio lansiranje Starshipa u martu

SpaceX bi mogao da pokuša da lansira svoj džinovski raketni sistem Starship u orbitu u martu, rekao je njegov šef Ilon Mask, što je posebno važno u kontekstu plana o slanju astronauta NASA na Mesec.

Italija upozorila na veliki hakerski napad

Hiljade računarskih servera u Italiji i širom sveta na meti su hakerskog napada ransomvera, objavila je danas italijanska Nacionalna agencija za sajber bezbednost (ACN).

VIDEO: Zemljino jezgro se zaustavilo

Malo ko od nas razmišlja o kovitlajućem, užarenom jezgru naše planete, sve dok nas neki iznenadni pokret, zemljotres ili vulkanska erupcija, ne uzdrmaju.

Tramp se vraća na Fejsbuk i Instagram

Kompanija Meta će dozvoliti bivšem predsedniku SAD Donaldu Trampu da se vrati na Fejsbuk i Instagram u narednim nedeljama, dve godine nakon što je njegov nalog suspenovan sa tih društvenih mreža.