Da li Epl sabotira Nokiju?

Nokija je podnela tužbu u SAD i Evropi u nekoliko gradova protiv kompanije Epl, koja koristi neke od njenih patenata - tačnije 32 i za to ne plaća nadoknadu.
Nakon što je Epl dobio tužbu, medijska reakcija je izostala, ali je Epl ipak reagovao - povukao je iz prodaje sve Withings pametne uređaje, čiji je vlasnik kompanija Nokija (sve modele u svim Epl prodavnicama). Među proizvodima su pametni satovi, pametne vage, uređaji za praćenje vežbanja i fitnes gedžeti, kao i sve aplikacije u vezi s njima, objavila je PhoneArena.

Nokija je preuzela Withings kompaniju na proleće 2016. za 192 miliona dolara.

Prvi je počeo Epl, koji je tužio Nokija kompaniju za navodno iznuđivanje novca kroz licenciranje patentnih prava. Tužba je odbačena. Nakon toga, Nokija je tužila Epl da od 2011. godine bez nadoknade koristi njene patente koji se tiču ekrana, korisničkog interfejsa, antena, čipseta, softvera i video kodiranja. Nakon toga Nokija je povećala broj patenata zbog kojih tuži Epl na 40, a nakon dve, podnela je tužbe i u još devet zemalja.

Epl je onda povukao proizvode koje Nokija poseduje, iako se ne zovu tako iz svojih prodavnica.

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.

Instagram vraća jednu staru opciju

Prošlog meseca Instagram je objavio da će vratiti opciju hronološkog sortiranja vesti i objava tokom 2022. godine. Sada su neki korisnici počeli da dobijaju ovu opciju.