WhatsApp uvodi proveru autentičnosti

Kako bi još više osigurali prepiske svojih korisnika, aplikacija WhatsApp će uvesti dvostepenu proveru autentičnosti.
Ova opcija bi trebalo da omogući korisnicima da se sigurnije prijavljuju na svoje uređaje. Međutim, provera autentičnosti neće biti automatski uključena.

Za uključivanje ove opcije potrebno ju je omogućiti unutar podešavanja aplikacije (Settings > Account > Two-step verification > Enable). Nakon ovog koraka moguće je upisati i imejl koji služi kao rezervna adresa za dostavu sigurnosnog ključa.

Dvostepena autentifikacija na WhatsApp-u funkcioniše na način da se kao prvi korak koristi činjenica da je aplikacija instalirana na uređaju u vlasništvu korisnika (što se i do sada koristilo kao provera autentičnosti). Dodatno, WhatsApp će uvesti i šestocifreni kod kojim će korisnik da potvrdi da upravo on poseduje navedeni uređaj.

Aplikacija će s vremena na vreme da zatraži upisivanje tog koda kod normalnog korištenja, kao i kod njene reinstalacije na isti ili novi uređaj.

Facebook pravi najbrži računar na svetu

Matična kompanija Facebooka "Meta Platforms Inc" objavila je da su članovi njenog istraživačkog tima počeli da prave novi superračunar namenjen istraživanju veštačke inteligencije.

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.