Amerikanci najviše veruju "leksusu" i "poršeu", najviše kvarova na "fijatu"

Automobili "leksus" i "porše" su najpouzdaniji u SAD, a "fijati" su na dnu ovogodišnje liste savetničke kompanije "J. D. Pauer".
Lista se zasniva na studiji kvarova na prosečno 100 automobila proizvedenih 2014. godine, na osnovu ankete među njihovih 35.186 vlasnika.

Utvrđeni prosek je 156 kvarova na 100 automobila, što su četiri kvara više nego 2016. godine.

Izjednačene, na prvom mestu su marke "leksus" i "porše", koji je 2016. bio drugi, a ove godine imaju po 110 kvarova na 100 automobila.

Slede automobili "Tojote" (123 kvara), zatim američki "bjuik" (126), a posle njega je "Mercedes-Benc (131 kvar), "Hjundai" (133) i BMW (139).

Potom su automobili "Ševroleta" (142), "Honde" (143), "Jaguara" (144), "Kije" (148), dok su na 10. mestu izjednačeni "linkoln" (150) i "mini" (150).

Na dnu liste su automobili marki "Džip" (209 kvarova) i, poslednji, "Fijat" (298 kvarova na 100 automobila).

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.

Instagram vraća jednu staru opciju

Prošlog meseca Instagram je objavio da će vratiti opciju hronološkog sortiranja vesti i objava tokom 2022. godine. Sada su neki korisnici počeli da dobijaju ovu opciju.