NASA: Nedostajalo malo da asteroid udari Zemlju

Asteroid veličine 3 metara prošao je u četvrtak pored Zemlje na 20 puta manjoj udaljenosti od Meseca.
Astronomi su objekat, nazvan 2017 EA, primetili samo šest sati pre nego što je proleteo pored naše planete, 14.500 kilometara iznad Pacifika.

Njegov prolazak primetile su brojne opservatorije, koje su uspele da utvrde njegovu putanju pre nego što se udaljio.

NASA navodi da je asteroid bio toliku blizu Zemlje, da je ušao u zonu geosinhronih satelita u njenoj orbiti.

Iako se ove godine već dogodilo nekoliko bliskih susreta sa asteroidima, astronomi ističu da je reč o objektima koje nećemo ponovo videti u Zemljinoj blizini bar još hiljadu godina, prenosi Dejli mejl.

"Kjuriositi" na Marsu otkrio "vrata"

Nasin rover "Kjuriositi" snimio je veoma zanimljiv prizor na Marsu prošle nedelje – pravilnu pravougaonu pukotinu u stenama, koja neodoljivo podseća na vrata ili ulaz koji vodi u podzemlje.

Apple gasi proizvodnju iPoda

Apple je objavio da nakon dve decenije gasi proizvodnju iPoda, uređaja koji je promenio način slušanja muzike i pomogao da se završi vladavina CD-a.

Mask: Ukinuo bih Tviterovu zabranu Trampu

Ilon Mask je izjavio da će ukinuti trajnu zabranu korišćenja Tvitera koju je ta društvena mreža uvela bivšem predsedniku Donaldu Trampu ako se realizuje njegov plan da kupi tu kompaniju.

Institut Torlak nosilac RNK tehnologije u Srbiji

Svetska zdravstvena organizacija odlučila je da će Institut Torlak biti nosilac inovativne RNK tehnologije u Srbiji za proizvodnju vakcina, objavio je šef Kancelarije SZO u Srbiji Fabio Skano.

"Simens" predstavio voz na vodonik

Nemački konglomerat "Simens" predstavio je voz s pogonom na vodonik koji je razvijen s nemačkim železničkim operaterom "Dojče ban", s ciljem da prvi krene u saobraćaj 2024. godine.