Dva popularna programa za blokiranje reklama su lažni

Ekipa koja stoji iza ad-block ekstenzije za internet pretraživače - AdGuard, na svom blogu je objavila izveštaj u kome navode da su dva popularna programa za blokiranje reklama (Ad blockera) u potpunosti lažni, iako se nalaze u Google Chrome Web prodavnici i koriste ih milioni korisnika.
Dva popularna programa za blokiranje reklama su lažni
Foto: Pixabay
Dve ekstenzije proizvođača AdBlock-a, kompanije AdBlock Inc, oponašaju imena dve stvarne ad block ekstenzije. Iako su korisnici prijavili te ekstenzije kao lažne, Google još uvek nije poduzeo nikakvu akciju.
 
AdGuard kaže da je prava namena tih lažnih blokera u tzv. "cookie stuffingu", jer su opremljeni "kolačićima" koji pri svakoj poseti i kupovini na relevantnim web prodavnicama poput Amazona, omogućuju njihovim autorima uzimanje provizije od svake kupovine.
 
Proučavajući kod, stručnjaci AdGuarda su otkrili da te dve ekstenzije zajedno imaju 1,6 miliona korisnika i sadrže "kolačiće" sa 300 stranica koje se nalaze na listi Top 1000 najpopularnijih web stranica prema statistikama sajta Alexa.
 
Oni veruju da su njihovi autori mesečno zarađivali i do milion dolara.
 
Ako ne želite da punite džepove autorima lažnih ekstenzija budite jako oprezni i ne preuzimajte softver bez dobre provere, nemojte po "defaultu" skidati ono što dobijete kao top rezultat u pretrazi i nastojte da preuzimate aplikacije i ekstenzije samo na "trusted" stranicama proverenih proizvođača.
 
Google Chrome Web prodavnica očigledno nije garancija da nećete preuzeti i instalirati na svoj računar nešto što nikako ne biste želeli.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija