Menu 021

Fejsbuk i Rej ban razvijaju pametne naočare, korisnici će moći da budu u kontaktu sa porodicom i prijateljima

Kompanija Fejsbuk udružila je snage sa proizvođačem Rej ban naočara kako bi zajedno razvili pametne naočare koje bi omogućile korisnicima da uz pomoć aplikacije budu u kontaktu sa porodicom i prijateljima.
Info 22.09.2020. | 20:32 > 20:32
 Fejsbuk i Rej ban razvijaju pametne naočare, korisnici će moći da budu u kontaktu sa porodicom i prijateljima
Foto: Pixabay
Osnivač najveće društvene mreže, Mark Zakerberg najavio je saradnju sa kompanijom "EssilorLuxottica SA", najvećim svetskim proizvođačem naočara, javlja Blumberg. Cilj udruživanja je da se popularizuju pametne naočare uz pomoć brenda Rej ban.
 
Dve kompanije ulaze na teren na kojem su Vaunt naočare, proizvod firme "Intel Corp", kao i Google Glass projekat tima Sergeja Brina, koji je naišao na neodobravanje zbog primedbi na bezbednost privatnosti, a neki su se žalili i na dizajn.
 
Fejsbukove pametne naočare, kako najavljuje kompanija sa sedištem u Kaliforniji, omogućiće korisnicima upotrebu aplikacija namenjenih komunikaciji.
 
Interesovanje za aplikacije za proširenu realnost (Augmented Reality) i uređaje koji mogu da se nose ogromno je među tahnološkim kompanijama, a pametne naočare su idealan spoj. 
 
Osobine, detalji i cena proizvoda koji će biti rezultat saradnje Fejsbuka i kompanije "EssilorLuxottica SA" biće poznati uoči njegovog predstavljanja koje je planirano za sledeću godinu.
Autor: Blumberg
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest