Asteroid veći od Burdž Kalife sutra blizu Zemlje

Asteroid, koji putuje brzinom od 94.000 kilometara na čas i širine je 1,4 kilometra, sutra će proći pored Zemlje, a NASA ga je klasifikovala kao "potencijalno opasan".
Asteroid veći od Burdž Kalife sutra blizu Zemlje
Asteroid nazvan "2016 AJ193" približiće se Zemlji u 17.10 po srednjoevropskom vremenu, a astronomi NASA će ga posmatrati u periodu od 20. do 24. avgusta pomoću radara, prenosi portal "Firstpost".

To je asteroid srednje veličine i proći će pored Zemlje na udaljenosti od 3,4 miliona kilometara, što je, astronomski gledano, prilično blizu, zbog čega ga je NASA okarakterisala kao "potencijalno opasan".

Radi slikovitijeg prikaza, ovaj asteroid je 1,5 puta veći od Burdž Kalife, više od tri puta veći od Empajer stejt bildinga i više od 4,5 puta veći od Ajfelovog tornja.

Asteroidi su, kako navodi ovaj portal, oduvek bili razlog za zabrinutost astronoma širom sveta.

• Silver

24.08.2021 07:26
    kolko je puta proso mogo bi da pogodi kuglicu .......
  • Dete rock'n rola

20.08.2021 19:38
    Ajde skreni malo........ajde samo litle.....

Apple gasi proizvodnju iPoda

Apple je objavio da nakon dve decenije gasi proizvodnju iPoda, uređaja koji je promenio način slušanja muzike i pomogao da se završi vladavina CD-a.

Mask: Ukinuo bih Tviterovu zabranu Trampu

Ilon Mask je izjavio da će ukinuti trajnu zabranu korišćenja Tvitera koju je ta društvena mreža uvela bivšem predsedniku Donaldu Trampu ako se realizuje njegov plan da kupi tu kompaniju.

Institut Torlak nosilac RNK tehnologije u Srbiji

Svetska zdravstvena organizacija odlučila je da će Institut Torlak biti nosilac inovativne RNK tehnologije u Srbiji za proizvodnju vakcina, objavio je šef Kancelarije SZO u Srbiji Fabio Skano.

"Simens" predstavio voz na vodonik

Nemački konglomerat "Simens" predstavio je voz s pogonom na vodonik koji je razvijen s nemačkim železničkim operaterom "Dojče ban", s ciljem da prvi krene u saobraćaj 2024. godine.