Barbados prvi u svetu otvara ambasadu u metaverzumu

Malo karipsko ostrvo Barbados je prva suverena zemlja u svetu koja je sa platfomom zasnovanom na blokčejnu potpisala sporazum o uspostavljanju digitalne ambasade.
Barbados prvi u svetu otvara ambasadu u metaverzumu
Vlada Barbadosa je u nedelju zvanično potpisala sporazum o osnivanju virtuelne ambasade u Decentralendu, digitalnom okruženju zasnovanom na Ethereumu, izvestio je CoinDesk, pozivajući se na Ministarstvo spoljnih poslova i spoljne trgovine te zemlje.

Ovo ostrvo ne planira da na tome stane sa svojom digitalnom ekspanzijom, i razrađuje detalje o sličnim sporazumima s nizom drugih platformi virtuelne realnosti, uključujući Somnijum Spejs i SuperVorld, navodi ministarstvo.

Kada su zvaničnici Barbadosa u avgustu prvi put odobrili ambasadu u metaverzumu, vlada je taj projekat opisala kao oblik "tehnološke diplomatije", navodeći da bi on mogao da otvori vrata daljoj kulturnoj razmeni sa drugim nacijama.

Otvaranje ambasade, koje je planirano u januaru, učiniće Barbados prvom državom u svetu koja je priznala "digitalnu suverenu teritoriju", prenosi Raša tudej.

Mada je ova inicijativa još uvek u ranoj fazi i donekle eksperimentalna, ona prati druge poteze ove države u sajber carstvu poslednjih godina, uključujući stvaranje elektronskog barbadoskog dolara 2016.

Taj koncept je predvodio sadašnji ambasador Barbadosa u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Gabriel Abed, koji takođe predvodi napore za uspostavljanje metaverzum ambasade.

"Ambasade su početna stanica za dobijanje vize za ulazak u neku zemlju ili za putovanja bez viza. Možete li da zamislite kako bi to izgledalo virtuelno? I kuda bi vas ta e-viza mogla odvesti?", rekao je Abed je u intervjuu za CoinDesk.

• John

16.11.2021 09:30
    Pranje novca 2.0
    ...
  • Mile rent-a mozak

16.11.2021 09:10
    E, moja Ana. Da li se stidiš, dok ovo čitaš? Zar i napredna digitalizacija ekonomskog tajgera ima zastarelu digitalizaciju? What happened to Marko Đurić?

Facebook pravi najbrži računar na svetu

Matična kompanija Facebooka "Meta Platforms Inc" objavila je da su članovi njenog istraživačkog tima počeli da prave novi superračunar namenjen istraživanju veštačke inteligencije.

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.