Ponovo pali Fejsbuk, Instagram i Vocap

Društvene mreže Fejsbuk, Instagram i komunikaciona platforma Vocap, sve u vlasništvu kompanije Meta, ponovo imaju problema.
Ponovo pali Fejsbuk, Instagram i Vocap

Ove društvene mreže pale su nešto pre 18 sati.

Prema sajtu "Down Detector" sve više ljudi prijavljuje da ne mogu da objave sadržaj na ovim društvenim mrežama kao i da imaju probleme sa slanjem poruka.

Pored toga što ne možete da objavite sadržaj, pojavio se problem i prilikom učitavanja profila korisnika koje želite da vidite.

Korisnici Vocapa širom sveta se žale da ne mogu da pošalju poruke kao i da ne rade ni video ni obični pozivi.

Tviter radi nesmetano, te se korisnici oglašavaju na ovoj društvenoj mreži.

• Tetraedar

20.11.2021 15:57
    Sve se to radi namenski.
    Facebook ima resursa i mogucnosti da radi neometano, umesto sto svako malo ima probleme u radu tehnicke prirode.
    Postepeno se obara vrednost deonica i kompanije, i time se priprema teren za neku novu platformu i njene servise.
    U svetu interneta i digitalne ere, nicija nije gorela do zore, a FB kao vid socijalnog fenomena traje vec jako dugo. U Facebook-u to itekako znaju, i pripremaju teren za ono sto bi trebalo bito sledeca velika stvar.
    Kako se to postepeno bude implemetiralo i dolazilo, to ce FB sve vise bledeti, gubiti na znacaju i vrednosti.
  • Majm Un

19.11.2021 21:47
    Covid?
  • Pravi Ja

19.11.2021 19:34
    Možda ne bi bilo loše da ostane tako, tj. da ne prorade, ljudi bi bili bliski.

Facebook pravi najbrži računar na svetu

Matična kompanija Facebooka "Meta Platforms Inc" objavila je da su članovi njenog istraživačkog tima počeli da prave novi superračunar namenjen istraživanju veštačke inteligencije.

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.