Tviter zabranio deljenje fotografija i snimaka bez pristanka

Tviter je saopštio da na svojoj platformi neće dozvoliti deljenje privatnih medijskih podataka, kao što su fotografije i video snimci, bez pristanka osobe koja se na njima nalazi.
Tviter zabranio deljenje fotografija i snimaka bez pristanka
Politika privatnosti ove kompanije već zabranjuje deljenje privatnih podataka drugih ljudi, kao što su brojevi telefona, adrese i lične karte, podseća Rojters.
"Kada nas pojedinci koji su prikazani ili ovlašćeni predstavnici obaveste da nisu dali pristanak za deljenje njihovih privatnih fotografija ili video snimka, mi ćemo ih ukloniti", poručuju iz Tvitera.
Osnivač i izvršni direktor Tvitera Džek Dorsi podneo je u ponedeljak ostavku na mesto prvog čoveka ove društvene mreže.

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.

Instagram vraća jednu staru opciju

Prošlog meseca Instagram je objavio da će vratiti opciju hronološkog sortiranja vesti i objava tokom 2022. godine. Sada su neki korisnici počeli da dobijaju ovu opciju.