NASA: Asteroid veličine Ajfelovog tornja prolazi kraj Zemlje 11. decembra

NASA je saopštila da će asteroid veličine Ajfelovog tornja proći pored Zemlje 11. decembra.
NASA: Asteroid veličine Ajfelovog tornja prolazi kraj Zemlje 11. decembra
Ogroman svemirski kamen dužine 330 metara kreće se u smeru Zemlje.
Asteroid označen kao "4660 Nereus" proći će na 7,4 miliona kilometara od Zemlje, što ga svrstava u potencijalno opasnu kategoriju.
Ipak, nema mesta za paniku budući da "Nereus" nije na putanji na kojoj bi mogao udariti u Zemlju, prenosi "Njujork post".

NASA očekuje da se asteroid neće približiti na više od 3,86 miliona kilometara, što je otprilike 10 puta veća udaljenost od one između Meseca i Zemlje.

Američka svemirska agencija smatra da je bilo koji svemirski objekat koji prolazi na udaljenosti do 190 miliona kilometara od Zemlje, zapravo, potencijalno blizu.

Asteroid "4660 Nereus" prvi put je uočen 1982. godine. Ovaj asteroid primetila je astronom Elenor Helin.

Ovaj asteroid prolazi često pored Zemlje, pa su NASA i japanska svemirska agencija razmatrale mogućnost da ga pomere sa putanje pomoću svemirske letelice "Hajabusa", navodi "Njujork post".

• Saša

05.12.2021 22:11
    Bolje da ga ne čačkaju da ne bi smo naj....i

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.

Instagram vraća jednu staru opciju

Prošlog meseca Instagram je objavio da će vratiti opciju hronološkog sortiranja vesti i objava tokom 2022. godine. Sada su neki korisnici počeli da dobijaju ovu opciju.