Početkom 2022. asteroid veličine autobusa približiće se Zemlji

Prema američkoj svemirskoj agenciji NASA, asteroid 2014 YE15, prvi put otkriven 2014, približiće se Zemlji na udaljenosti od oko 7.400.000 kilometara 6. januara.
Početkom 2022. asteroid veličine autobusa približiće se Zemlji
Iako NASA objekte veće od 150 metara koji se približavaju Zemlji na udaljenosti od 7,5 miliona kilometara smatra "potencijalno opasnim", taj sedam metara širok ili asteroid "veličine autobusa", ne smatra velikom pretnjom, javlja Raša tudej.
Kraj godine obeležiće i naizgled veća opasnost koja prolazi iz svemira, jer 29. decembra asteroid širok oko 149 metara doći će puno bliže Zemlji, na 3.540.000 km.
Asteroidi se pojavljuju u relativnoj blizini planeta svakih nekoliko dana, a NASA prati njihovo kretanje i redovno ažurira listu.

To, međutim, ne znači da se mogu zanemariti. Čak i mali mogu uzrokovati probleme, jer je 2013. godine 20 metara širok asteroid eksplodirao iznad Čeljabinska u Rusiji, ispuštajući istu energiju kao oko 26 do 33 eksplozije atomske bombe. Oštećeno je nekoliko zgrada, a oko 1.500 ljudi je lečeno od povreda uzrokovanih eksplozijom.

• ph

31.12.2021 17:06
    Evo ovaj teleskop ce postaviti na milion ipo kilometara od zemlje i za to ce im trebati mesec danada ga dovedu tamo. To najbolje govori o tome koliko je ovih 7.5 miliona km "blizu"
  • KING

29.12.2021 18:25
    Kraj korone
    Donosi lek za COVID, nadam se da ce i pogoditi tamo gde treba!!!
  • Postar

27.12.2021 14:31
    tutunplok
    Samo nek zvekne na radni dan,da ostanem doma i gledam apokalipsu sa svoga balkona.

WhatsApp testira novu funkciju

Ako odlučite da napustite WhatsApp grupu koja postaje sve bučnija ili irelevantnija, aplikacija će objaviti obaveštenje koje svako može da vidi u ćaskanju.

"Kjuriositi" na Marsu otkrio "vrata"

Nasin rover "Kjuriositi" snimio je veoma zanimljiv prizor na Marsu prošle nedelje – pravilnu pravougaonu pukotinu u stenama, koja neodoljivo podseća na vrata ili ulaz koji vodi u podzemlje.

Apple gasi proizvodnju iPoda

Apple je objavio da nakon dve decenije gasi proizvodnju iPoda, uređaja koji je promenio način slušanja muzike i pomogao da se završi vladavina CD-a.

Mask: Ukinuo bih Tviterovu zabranu Trampu

Ilon Mask je izjavio da će ukinuti trajnu zabranu korišćenja Tvitera koju je ta društvena mreža uvela bivšem predsedniku Donaldu Trampu ako se realizuje njegov plan da kupi tu kompaniju.

Institut Torlak nosilac RNK tehnologije u Srbiji

Svetska zdravstvena organizacija odlučila je da će Institut Torlak biti nosilac inovativne RNK tehnologije u Srbiji za proizvodnju vakcina, objavio je šef Kancelarije SZO u Srbiji Fabio Skano.

"Simens" predstavio voz na vodonik

Nemački konglomerat "Simens" predstavio je voz s pogonom na vodonik koji je razvijen s nemačkim železničkim operaterom "Dojče ban", s ciljem da prvi krene u saobraćaj 2024. godine.