Ostaci rakete SpaceX srušiće se na Mesec početkom marta

Deo rakete SpaceX, koja je poletela u svemir pre sedam godina, srušiće se u martu na Mesec, saopštili su stručnjaci koji su nadgledali putanju rakete.
Ostaci rakete SpaceX srušiće se na Mesec početkom marta
Raketa je 2015. godine poslata u svemir zajedno sa satelitom za posmatranje klimatskih promena na Zemlji, saopštila je Opservatorija za posmatranje klime sa svemira.
Deo rakete od tada lebdi u svemiru, naveli su stručnjaci i dodali da je taj deo početkom januara viđen u blizini Meseca.
Izračunato je da bi deo rakete trebalo da se sruši na Mesec 4. marta. Taj deo je težak oko četiri tone i sa Zemlje se neće videti kad se bude srušio na Mesec.

Pretpostavlja se da će raketa ostaviti krater na Mesecu, koji će kasnije proučavati naučnici, verovatno lunarnom sondom američke svemirske agencije NASA.

• D

29.01.2022 21:53
    @Đole
    Biblioteka je za tebe nepoznat pojam? Bolje ti je da se love i spaljuju veštice?
  • Đole

27.01.2022 08:57
    Ajde?
    Kako oni nas prave majmunima.

WhatsApp testira novu funkciju

Ako odlučite da napustite WhatsApp grupu koja postaje sve bučnija ili irelevantnija, aplikacija će objaviti obaveštenje koje svako može da vidi u ćaskanju.

"Kjuriositi" na Marsu otkrio "vrata"

Nasin rover "Kjuriositi" snimio je veoma zanimljiv prizor na Marsu prošle nedelje – pravilnu pravougaonu pukotinu u stenama, koja neodoljivo podseća na vrata ili ulaz koji vodi u podzemlje.

Apple gasi proizvodnju iPoda

Apple je objavio da nakon dve decenije gasi proizvodnju iPoda, uređaja koji je promenio način slušanja muzike i pomogao da se završi vladavina CD-a.

Mask: Ukinuo bih Tviterovu zabranu Trampu

Ilon Mask je izjavio da će ukinuti trajnu zabranu korišćenja Tvitera koju je ta društvena mreža uvela bivšem predsedniku Donaldu Trampu ako se realizuje njegov plan da kupi tu kompaniju.

Institut Torlak nosilac RNK tehnologije u Srbiji

Svetska zdravstvena organizacija odlučila je da će Institut Torlak biti nosilac inovativne RNK tehnologije u Srbiji za proizvodnju vakcina, objavio je šef Kancelarije SZO u Srbiji Fabio Skano.

"Simens" predstavio voz na vodonik

Nemački konglomerat "Simens" predstavio je voz s pogonom na vodonik koji je razvijen s nemačkim železničkim operaterom "Dojče ban", s ciljem da prvi krene u saobraćaj 2024. godine.