Nestanak usluge trajao je najmanje 12 sati u sredu (13. mart) na više područja širom sveta, a najveći udar bio je u Severnoj Americi i Evropi, prema podacima internet-stranice za praćenje rada stranica downdetector.com.
Posle objave u sredu da postoje problemi, Fejsbuk ništa nije komentarisao gotovo 24 sata pre nego što su objavili objašnjenje i izvinjenje u četvrtak na Tviteru.
"Juče, kao rezultat nove konfiguracije servera, mnogi korisnici su imali problema s našim aplikacijama i uslugama. Rešili smo problem i naši sistemi se oporavljaju. Jako nam je žao zbog problema i zahvalni smo na vašem strpljenju", piše u objavi.
Nestanak je, veruje se, bio najveći u Fejsbukovoj istoriji. Ta društvena mreža sada ima oko 2,7 milijardi korisnika, uz Instagram i aplikacije za poruke.
Kao i kod prethodnih nestanaka, #FacebookDown je još jednom postao vrlo popularan "hashtag" na konkurentnoj mreži Tviter.
Blumberg je objavio da Fejsbuk razmatra povraćaj novca oglašivačima čije poruke nisu mogle da se pošalju.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar