To pokazuju podaci s tržišta u trenutku dok je čitava Španija u izolaciji od 15. marta.
Špancu su kupili 80 odsto više piva i 60 odsto više vina u protekloj nedelji u odnosu na nedelju ranije, pokazuje izveštaj Inforetaila. Masline su, čini se, čak i popularnije i njihova je prodaja skočila za 94 odsto.
Čips, čokolada, sladoled i inćuni takođe nestaju s polica i njihova je prodaja povećana od 76 do 87 odsto.
Španci koji se inače druže u kafićima, barovima i drugim prostorima na otvorenom, sad su napravili sopstvene kućne barove, piše španski dnevni list "El Pais".
Psiholog Olga Kastanjer te promene pripisuje teskobi izazvanoj epidemijom virusa i novim ograničenjima kretanja.
"Kad ste pod stresom, u takvoj situaciji telo žudi za šećerima i masnoćama", kaže Kstanjer za "El Pais".
Priznaje da se sastaje s prijateljima preko Skajpa kako bi popili pivo.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar