YUTA će turistima garantovati bezbednost putovanja
On je rekao da će Juta u slučaju prestanka rada agencije ili neispunjenja programa putovanja, u najkraćem mogućem roku garantovati povraćaj novca putnicima koji nisu počeli putovanje.
"Ako agencija prestane da radi pre kretanja na put, klijentima će biti vraćen novac u roku od pet dana, a ako žele, moći će da izaberu putovanje kod neke druge agencije koja je u tom programu", rekao je Seničić.
Kako je objasnio, ako se desi da putnici dođu na destinaciju, a da im agencija nije obezbedila smeštaj, Juta će im pomoći da pronađu smeštaj ili da se vrate u zemlju, ako to žele. U program Juta garancija putovanja, kako navodi, uključeno je 150 agencija, koje su ispunile potrebne kriterijume i za koje je procenjeno da su sigurne.
"Najveća prednost ovog dodatnog osiguranja je to što će u sezoni u svakom trenutku na 350 do 370 destinacija biti 500 do 700 predstavnika i moći ćemo da reagujemo u trenutku", istakao je Seničić i dodao da je ovakva vrsta osiguranja jedinstvena ne samo na domaćem tržištu, već i u okruženju i Evropi.
Naglasio je da neće sve agencije koje su članice Juta biti deo ovog programa i objasnio da će one koje učestvuju imati istaknut zaštićeni znak "YUTA garancija putovanja" na poslovnicama, katalozima i sajtovima.
"Oni koji budu putovali sa agencijom koja nema ovo osiguranje moraće da čekaju isplatu štete, kao i do sada, i da se nadaju da će im država pomoći ukoliko se desi nešto nepredviđeno", naveo je Seničić i dodao da se ranije na povraćaj novca čekalo i po nekoliko meseci.
Naveo je da će putnici moći da žale tehničkoj podršci Jute telefonom koji će raditi 24 sata, sedam dana u nedelji, a u roku od par sati Juta će reagovati.
Seničić je naglasio da ovaj vid osiguranja ne predviđa nikakve nove troškove za putnike. On je objasnio i da je prednost dodatnih garancija to što će agencije biti u obavezi da svakodnevno dostavljaju podatke o putnicima, pa će se tačno znati koji su turisti osigurani i gde se nalaze. Ranije se čekalo da se putnici sami jave, i danima se nije znao broj oštećenih.
"Juta garancija putovanja će se odnositi isključivo na nemogućnost plaćanja dospelih obaveza u datom trenutku, a to znači da neće po tom postupku na primer menjati gostima apartmane ili primati žalbe turista na hranu i vrstu prevoza", objasnio je Seničić i dodao da će ovakve žalbe ići redovnim putem, kroz arbitražu Juta.
Autor: Beta
Komentari 2
Denis
novosadjan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar