EPS: Umanjićemo račune svim oštećenim građanima, u Vojvodini nije bilo žalbi

"Elektroprivreda Srbije" saopštila je da će u narednih nekoliko dana završiti istragu oko uvećanih decembarskih računa za struju i obeštetiti sve građane kroz naredni račun.

Kako je saopšteno iz EPS-a, do problema je došlo zbog neočitavanja brojila na teritorijama elektrodistribucija u Nišu i Beogradu.

"Želim da uputim izvinjenje svi građanima Republike Srbije, odnosno svim korisnicima EPS-ovi usluga, jer je evidentno da u određenim delovima Srbije, na teritorijama određenih elektrodistribucija postoji greška u čitanju brojila i zbog toga greška u ispostavljenim računima. Mi ćemo sve ispitati vrlo precizno. Pod nadzorom EPS-a biće očitana potrošnja za januar, od 1. februara, i ispravićemo svaki račun tako da nijedan građanin, nijedan korisnik neće biti oštećen", rekao je v. d. direktora "EPS-a" Milorad Grčić.

Grčić je istakao da je će istraga koju je naredio biti završena za dva do tri dana.

"Ljudi određenim u elektrodistribucijama koji snose krivicu za ovaj deo priče biće smenjeni već u toku naredne nedelje, a svi naši građani koji smatraju da su oštećeni i da imaju nerealno veći račun, mogu da upute reklamaciju", rekao je on i naglasio da na teritoriji Vojvodine nije bilo nikakvih problema sa računima.

Grčić se izvinio zbog nedovoljno preciznih informacija koje je EPS davao javnosti, i objasnio da su osnovni razlozi za to bili nedovoljan broj informacija ili netačne informacije koje je EPS dobijao iz elektrodistribucija.

Podsetimo, određen broj građana požalio se medijima da im je nakon Nove godine stigao znatno uvećan račun za struju.

Podrži 021

021 je pokrenuo svoj gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od artikala direktno podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

  • G

    23.01.2017 17:59
    @potrosac - ako im vi šaljete stanje, odnosno imate u njega uvid, ne razumem kako vam nije jasno zašto su vam uvećani računi. Pa da li se stanje koje je naplaćeno na računu slaže sa podatkom koji ste im poslali? Nisu mogli da vam naplate nepostojeću uslugu, postoji razlog zašto vam je račun toliki koliki je, ako su vam obračunali više kilovatsati od stvarnog stanja, onda je to odgovor na vaše pitanje. Račun za struju nije nauka.
  • potrosac

    22.01.2017 20:24
    Nije bilo žalbi u Vojvodini? A kome da se žalimo? Od oktobra stižu uvećani računi. Ne trošim ništa veliko ni puno, nemam grejalicu, nemam klimu, imam TA peć ali ona ne radi godinama, znači grejem se isključivo i samo na drva i ugalj. Struju sam beležim i javljam Elektrovojvodini, tako sam i prvog januara zabeležio stanje i javio kad su počeli da rade 4. januara. Ni njihov sajt preko koga može da se proveri stanje i dugovanje, pre Nove godine nije radio nedeljama, pa su možda tu nešto čačkali..Račune plaćam redovno, po pola iznosa, jer mi i plata ide iz dva puta, pa sam ipak sada dobio 9 i nešto hiljada, obično je oko 4-5 hiljada, a i to ne znam zašto toliko, kad mi leti ponekad račun bude veći nego neki zimski mesec, a isto mi rade uredjaji i leti i zimi...
  • vesa

    22.01.2017 20:09
    eps
    Jos jedna potvrda da je elektrovojvodina i dalje najbolji deo distribucije.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija

USAID i Sida pokrenuli projekat Mediji.Inovacije

Projekat Mediji.Inovacije započeo je svoje aktivnosti odabirom prve grupe organizacija kojima će biti pružena podrška u napredovanju korišćenjem prednosti digitalne revolucije i talasa inovacija.