Prevrnute cisterne i dalje van šina u Brasini, natrijum-hidroksid će morati da se pretače

Pet cisterni sa natrijum-hidroksidom, koje su sa koloseka iskliznule u utorak po podne, na istom su mestu na pruzi u selu Brasina kod Malog Zvornika.
Uprkos celodnevnim naporima i teškoj mehanizaciji, radnici "Železnica Srbije" nisu uspeli da cisterne vrate na kolosek. Iz jedne cisterne i dalje kaplje natrijum-hidroksid, ali nadležni tvrde da nema razloga za brigu jer vatrogasci kontrolišu situaciju. Materija koja ističe nije zapaljiva i opasna je samo ukoliko dođe u dodir sa kožom, javlja RTS.
 
Najavljeno je da će, pre nego što radnici ponovo pokušaju da ih vrate na kolosek, natrijum-hidroksid iz tri cisterne morati da bude pretočen.
 
Zbog radova na pruzi, železnički saobraćaj od Loznice do Brasine je u prekidu jer su sva tri koloseka zauzeta zbog prisustva mašina.
 
Cisterne su vlasništvo firme "Srbija kargo", koja je natrijum-hidroksid prevozila iz Crne Gore za Republiku Srpsku. Nezgoda se dogodila u utorak posle podne kada je iz železničke kompozicije od trinaest vagona iskliznulo pet cisterni.
  • Korozija

    14.03.2019 13:24
    Srbija Bre
    Nista se ne sekirajte, bice to sve uredu. Krivca za trovanje, toxikaciju i razna oboljenja imamo - NATO. Niko nece za ovaj debakl odgovarati i za par dana ce biti pojeo vuk magarca.
    Za 10 godina kad sva ta hemija postane deo podzemnih voda i hrane imacemo cekaonice sa mrtvacima a ministarka ce biti negde daleko nedostupna.
  • kaplje ili curi?

    14.03.2019 12:29
    vrtimo se u krugu
    pitanje je da li su njihovo vlasništvo, ili su pod najmom, jer na železnici se i prodaje i najmi baš sve, svako od svakog, od železnice privatni operateri, železnica od stranih železničkih uprava, tako da je to biznis fino razrađen i teško je znati kako se ko, pošto i zašto, snalazi i za vozna sredstva i za poslove, u kakvom su stanju vozna sredstva, koliko su ona bezbedna za saobraćaj. Kada za 5-6 meseci uradiš remont na deonici, osposobljavaš ga malo za putnički, a malo i za robni prevoz, po principu fifti-fifti, a ne uradiš ga tako da ti on posluži da zarađuješ (zna se od čega) da ti zarada bude postojana, onda po pravilu slede ovakvi događaji sa plus havarisanim voznim sredstvima (foto prilog) i to u stanici koja ume da bude zakrčena zbog obima transportovanih roba i izbegavanja prevoznika da zbog velikih troškova za trase voze kroz Hrvatsku. Znači, na železnici ili iznad nje ima i neznalica i aljkavih i površnih i štetnih. Novac za remont su potrošili, kolosek nisu uradili; napravili su perone, umili zgrade, postavili reflektore, pustili putničke vozove da "jure" a kolosek jedne zakrčene stanice na granici nisu uradili. Ima li na železnici i iznad nje nekog ko shvata šta su prioriteti? Izlazi, iz vanrednih događaja unazad više od 6 meseci (od MSK cisterni i dalje redom kamen, amonijak, pa sad lužina, da o putnim prelazima ne govorimo) da je prioritet činjenje štete sa pokretanjem novih investicionih ciklusa, a da se ni za prethodnih "ciklusa" nije dobilo ništa sem štete?
  • gospodja Slem

    14.03.2019 12:10
    U svakoj normalnoj drzavi ova vest bi bila udarna na svim mogucim medijima , resorna ministarstva bi pod hitno zasedala , digla bi se prava uzbuna na nivou cele drzave .
    Kod nas se niko ne uzbudjuje zbog ovog pa cak ni gospodja ministarka koja je zbog mnogih stvari davno trebala da napusti svoju debelo placenu fotelju .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija

Podmlađivanje vojnog vrha Srbije

Novim postavljenjima i unapređenjima Vojska Srbije (VS) podmladila je komandni kadar i generalski kor, prenosi danas portal Balkanska bezbednosna mreža.