Vozači dobijali rukom pisane priznanice na naplatnoj rampi "da bi se ubrzao protok vozila"

Vozači koji su ovih dana putovali ka Grčkoj ili se vraćali sa letovanja bili su neprijatno iznenađeni gužvom na južnom delu Koridora 10.
Vozači dobijali rukom pisane priznanice na naplatnoj rampi "da bi se ubrzao protok vozila"
Foto: 021.rs (Ilustracija)
Kako piše "Blic", u jeku turističke sezone vozače su posebno začudile kolone na naplatnoj rampi Doljevac, gde su umesto elektronskih računa od radnika u kućicama dobijali ručno ispisane papirne priznanice od inkasanata koji su ih dočekivali napolju.
 
V.d. direktora "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak za "Blic" kaže da je ideja bila da se pored postojeća tri kanala otvori i četvrti baš zato da bi se ubrzao protok vozila, ali da se dogodilo suprotno. Prema njegovim informacijama, trenutna zadržavanja na naplatnoj rampi Doljevac nisu duža od 15 minuta. Sinoć su vozači čekali nešto duže.
 
"Zbog gužve sam naložio da se otvori i rezervni četvrti kanal, koji se inače ne koristi, ali pošto na njemu nije instaliran elektronski sistem naplate radnici moraju rukom da ispisuju priznanice. Ta procedura je, praktično, umesto da ubrza rad, izazvala malo duže čekanje. Ipak, već smo dogovorili da se i dodatni kanal osposobi za elektronsku naplatu, i očekujem da će taj sistem biti u funkciji već za nekih sedam dana", objašnjava sagovornik "Blica" uz napomenu da povećan broj vozila na Koridoru 10, zbog početka letnje turističke sezone, neće biti problem.
 
Drobnjak dodaje da su papirne priznanice sasvim validan dokument, odnosno potvrda da su vozači platili putarinu, i podseća da naplatna rampa u Doljevcu, baš kao i Nais kod Niša, uskoro treba da bude sklonjena, kada se kompletira istočni krak Koridora 10.
 
Na pitanje da li je u Srbiji moguće uvođenje još savremenijeg i bržeg sistema naplate putarine, kao što putnici kroz Bugarsku od skoro mogu kupiti elektronske vinjete putem mobilne aplikacije, vebsajta ili na samouslužnim terminalima na benzinskim pumpama, bez potrebe da lepe nalepnice na svom automobilu, Drobnjak za "Blic" kaže da je sistem koji se primenjuje u našoj zemlji ipak najpravedniji, jer omogućava naplatu po pređenom kilometru, a ne paušalno, odnosno po vremenskom periodu bez obzira na pređenu kilometražu.
 
Prema podacima "Puteva Srbije", u sistemu za elektronsku naplatu putarine trenutno je nešto više od 296.540 korisnika. Učešće prihoda od ENP u ukupnom prihodu naplate putarine pokazuje konstantan rast, u proseku za šest odsto godišnje. Tako je u 2018. godini ENP činila skoro polovinu ukupno naplaćenog iznosa, odnosno 45,51 odsto, dok je u 2017. godini taj udeo iznosio 40,59 odsto.
  • Milan

    04.07.2019 03:46
    Nije tacno
    Nije tacno da se samo sada tako pise, tako je bilo i 21.06.2019., rucno su posali, jedan cita broj i naplacuje, drugi pise priznanicu, odmah krece kolona. I nijedan izlaz sa autoputa nije radio, blokirani su bili.
  • PP

    03.07.2019 20:18
    Treba da otvorite postu pored naplatne, pa iz kucice da nam date nalog za uplatu pa lepo do poste da uplatimo i vratimo primerak na kucicu i sve super, jos cete zaraditi na provizijama poste, milina
  • drr

    03.07.2019 18:03
    drumski razbojinici
    Uvedite vinjete lopuže belosvetske, sram da vas bude više!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija