Mihajlović: Od jeseni 2021. vozom od Novog Sada do Beograda za pola sata

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović rekla je da će radovi na dve deonice brze pruge od Beograda do Novog Sada biti završeni do jeseni 2021. godine i da će se tada između ova dva grada vozom putovati pola sata.
Mihajlović je, obilazeći radove na izgradnji brze pruge Beograd - Budimpešta, na deonici Beograd centar - Stara Pazova, rekla da je izgradnja brze pruge "najveći i najvredniji infrastrukturni projekat u jugoistočnoj Evropi, čija je ukupna vrednost na teritorijama Srbije i Mađarske oko četiri milijarde evra, od čega oko dve milijarde evra na teritoriji Srbije".
 
"Ova pruga je važna ne samo zbog toga što će se od Beograda do Novog Sada vozom stizati za pola sata, nego i zato što se ovim projektom Srbija uključila u globalnu kinesku inicijativu "Jedan pojas, jedan put", kao jedna od prvih zemalja koja je sa Kinom potpisala memorandum u vezi s ovim projektom", rekla je Mihajlović.
 
Prema njenim rečima, na prvom delu deonice Beograd centar - Stara Pazova, od stanice Beograd centar do Zemuna, izvedeno je oko 40 odsto radova, a od decembra će se raditi na svim delovima trase istovremeno.
 
"Hvala kineskim i srpskim železnicama što se radovi izvode 24 sata dnevno da bi se ispoštovali rokovi, a posebno je važno da će svi radovi biti izvedeni po evropskim standardima, što proverava notifikaciono telo", rekla je Mihajlović.
 
Navela je da se radovi na deonici od Stare Pazove do Novog Sada odvijaju u ugovorenim rokovima, a da su za deonicu od Novog Sada do Subotice potpisani komercijalni i finansijski ugovor i da se početak radova može očekivati u februaru ili martu 2020. godine.
 
V.d. generalnog direktora "Infrastrukture železnice Srbije" Miroljub Jeftić rekao je da se radovi izvode na više lokacija na ovoj deonici, da je urađena sertifikacija svih materijala koji će se koristiti za izgradnju pruge i da se posebna pažnja posvećuje bezbednosti saobraćaja, gde se koriste najmoderniji tehnički sistemi.
  • +384

    21.10.2019 12:29
    @V8
    Nadam se da si u pravu ;)
  • iguman

    20.10.2019 15:44
    Da li
    cete vi, iz sns -a, jedno reci: "Evo uradili smo ..." Vecito govorite u futuru, a to nikako da stigne.
    Bas preterano lazete.
  • Data

    19.10.2019 01:37
    gde zeka pije vodu
    ovo skoro svakodnevno više nego isprazno tupljenje o "brzoj" pruzi i Inicijativi nema nikakve druge svrhe nego da promoviše strateškog partnera i njegove ekonomske interese ovde. Kina te vozove koji putuju ka Evropi subvencioniše imajući računicu, a šta Srbija ima osim ovde onde raporta ZM o % izvedenih radova ili njene najave budućih rekonstrukcija više stotina km pruge? Friški podaci o realnom stanju u saobraćaju u kojem je ona glavna zvezda, a koji su rezultat politike koju ona sa naprednima sprovodi ovde godinama su blago rečeno tuga, bačeno je brdo para na železnicu, od konsultantskih usluga, preko socijalnih programa, nabavke voznih sredstava, čega sve ne sa železnice, a vozove možeš naći samo na vestima o vanrednim događajima; ni stanica, ni osoblja, ni saobraćaja nigde, samo nesreće i štete:
    "Vazdušni, cevovodni i železnički saobraćaj beleže pad u količini prevezene robe, dok rečni i drumski saobraćaj beleže rast."..........."U istom periodu, prevoz robe železnicom beleži pad od 5,9%. Obim rada, iskazan u tkm, opada za 11,9% u poređenju sa istim periodom prošle godine. Saobraćaj unutrašnjim plovnim putevima beleži rast u količini prevezene robe od 16,7%, a obim rada, iskazan u tkm, povećan je za 19,6%."
    Dakle, kuda dalje s brzom prugom i ministarkom na čelu, osim u održivo nestajanje železnice.
    https://plutonlogistics.com/logistika/kamionski-prevoz-robe-porastao-za-255-pad-u-zeleznickom-i-avio/

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija