Menu 021

Nedeljnik: Odakle Vulinu tekst koji nikada nije objavljen; Ministarstvo: Došlo je do greške

Ministar odbrane Aleksandar Vulin komentarisao je tekst iz Nedeljnika koji nikada nije objavljen u tom listu, niti bilo gde drugo, saopštila je redakcija Nedeljnika, postavljajući pitanje kako je Vulin došao do tog teksta.
Info 16.02.2020. | 21:55 > 22:59
Nedeljnik: Odakle Vulinu tekst koji nikada nije objavljen; Ministarstvo: Došlo je do greške
Foto: 021.rs
Navode da je Tanjug u nedelju u 13:39h preneo izjavu ministra Vulina, u kojoj je on ocenio da "bivši ministar odbrane i predsednik Demokratske stranke Dragan Šutanovac uvek iskoristi priliku da napadne Srbiju, kada u posetu treba da stigne ruski ministar odbrane Sergej Šojgu".
 
"Kad god se sretnem s ruskim ministrom odbrane Sergejom Šojguom neko pritisne dugme i Šutanovac napadne Srbiju. Dok je DS bio na vlasti i upravljao Ministarstvom odbrane, uništeno je oko 600 borbenih vozila i artiljerijskih oruđa i više od 9.000 strela 2m i nije kupljen ni jedan tenk, avion, helikopter", naveo je Vulin.
 
Uz izjavu Vulina, navodi se da je on to rekao "odgovarajući na autorski tekst Dragana Šutanovca u Nedeljniku u kome kritikuje saradnju Srbije i Rusije".
 
U saopštenju redakcije Nedeljnika navodi se da se ta izjava ni po čemu ne bi razlikovala od uobičajenih u političkom životu Srbije da nije jedne činjenice – tekst u Nedeljniku nikada nije objavljen i zato se postavlja pitanje odakle Vulinu taj tekst i gde ga je pročitao.
 
"Neko sluša ili Dragana Šutanovca ili glavnog urednika Nedeljnika. Ili obojicu", upozorava se u saopštenju redakcije Nedeljnika.
 
 
Kako je objašnjeno, Šutanovac je prošle nedelje, kao i nekoliko puta ranije, pitao glavnog urednika Veljka Lalića da li bi objavio njegov autorski tekst u rubrici "Otvoreno", u kojoj javne ličnosti iznose svoje stavove.
 
"Šutanovac je poslao tekst, a glavni urednik mu je sutradan javio da tekst neće biti objavljen. Tekst se tako nije našao ni u štampanom izdanju, niti na internet sajtu Nedeljnika. Ostao je u mejlovima Dragana Šutanovca, Veljka Lalića i odgovornog urednika Marka Prelevića, kome ga je Lalić prosledio", ističe redakcija Nedeljnika.
 
"Ako je iko imao sumnju da Vulin koristi resurse tajnih službi kako bi presretao komunikacije, u ovom slučaju elektronsku poštu, današnjim saopštenjem u kome Vulin odgovara na tekst koji nikad nije izašao na svetlo javnosti se te sumnje apsolutno potvrdjuju. Polemika sa neobjavljenim tekstom nepobitno potvrdjuje da je Vulin nezakonito došao u posed teksta koji je razmenjen izmedju mene i urednika Nedeljnika. Da li Srbija postaje zemlja ‘Velikog brata’ u kojoj se državni resursi koriste kako bi se presretala komunikacija bivšeg ministra odbrane i urednika medija, sad se više ne dovodi u pitanje", rekao je Dragan Šutanovac za Nedeljnik u nedelju uveče.
 
Redakcija Nedeljnika obratila se ovim povodom novinarskim udruženjima, a od istražnih organa zahteva da utvrde odakle ministru Vulinu sadržaj teksta koji su imali samo Dragan Šutanovac i urednici Nedeljnika i koji nigde nije objavljen.
 
Redakcija podseća da je pre nekoliko meseci u jednom tabloidu objavljen tekst u kojem se navodi da je glavni urednik Veljko Lalić "pod merama". Nedeljnik je tada tražio zvaničnu reakciju BIA, ali nikakav odgovor nije dobijen.
 
Ministarstvo odbrane: Nije Nedeljnik nego Kurir
 
Ministarstvo odbrane uputilo je izvinjenje listovima Kurir i Nedeljnik, jer je, kako navode, ministar Vulin reagovao na tekst u Kuriru, dok je u saopštenju prvobitno navedeno da je u pitanju Nedeljnik.
 
"Grubom greškom PR službe umesto teksta u listu Kurir napisano je da je reakcija ministra Vulina na tekst u Nedeljniku. Šutanovac je svoje uvrede izrekao u Kuriru i na njih smo reagovali. Izvinjavamo se Kuriru zbog grube greške u kojoj nismo napisali ime redakcije, a Nedeljniku jer smo ga pomenuli bez povoda", navodi se u saopštenju Ministarstva odbrane.
 
"Greške se dešavaju ali sve na šta je ministar Vulin reagovao Šutanovac je rekao, baš kao i što sve što je ministar Vulin rekao jeste istina. Žao nam je što smo Nedeljniku dali povod da nahrani svoju maniju gonjenja i Šutanovcu da se ne priča o lažima koje je izrekao, lobiranju za NATO i šteti koju je ostavio u Ministarstvu odbrane. Još jednom se izvinjavamo i upućujemo sve medije da pročitaju Kurir kao i reagovanje ministra Vulina na napade Šutanovca izrečene u listu Kurir", stoji u saopštenju.
Autor: Nedeljnik, N1
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Ivsn
    18.02.2020 21:16
    Bilo ko
    ...bilo ko

    Posto je SNS dosao na vlast 2012,npo ovom sto si napisao ispada da su digli BDP samo za 1mlrd,dok su prethodnici digli za 43mlrd(ili 7x).Ispravi me ako gresim, ali tako si napisao.Ne znam u kom kontekstu si ovo napisao....hvalis ili kudis SNS
  • Zora rudi
    18.02.2020 16:21
    Zaki Zuki
    Pogan je kad se smeje, Kakav je tek kad zaplače.
  • ex chapman
    18.02.2020 13:53
    koja Smilja?
    kako odakle mu neobjavljeni tekst? poslala mu zenina tetka iz Kanade. stranicu po stranicu, 27 puta :D
  • Novosadjani
    17.02.2020 19:48
    Covek se totalno uziveo u ulogu vojnika koji nikad nije bio.Eeee,.Av vulin i Av vucic..kuda vas!putevi vode?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest