Menu 021

Televizija O2 vraća ime B92

Televizija O2 od 1. marta vraća staro ime - B92.
Info 24.02.2020. | 20:32 > 20:42
Novi "restart" najavljen je na bilbordima.
 
Nekadašnja televizija B92 je 2017. godine promenila vizuelni identitet i naziv u O2 TV, kada je bila u vlasništvu Antena grupe. Antena grupa je pre godinu dana prodala svoj medijski biznis, uključujući ovu televiziju, kompaniji Kopernikus.
 
Godinu dana kasnije, novi vlasnici su se odlučili da vrate televiziji naziv B92.
 
"Informativni program B92 ostaće po ugledu na O2 TV i činiće ga standardne kratke vesti", navela je za Udruženje novinara Srbije (UNS) PR menadžerka televizije Prva Slađana Paunović. 
 
Na pitanje koji su razlozi da O2 vrati naziv B92, odgovorila je da je ta odluka "isključivo poslovna".
 
"Promena naziva nema veze s bilo kakvim spekulacijama ili nagađanjima. Apsolutno je pravo bilo kog komercijalnog emitera da odlučuje kako o programskim, tako i o produkcionim, grafičkim i tehničkim izmenama, kao i o tome da li će i na koji način redizajnirati svoj vizuelni identitet", navela je Paunović.
 
Matić: Ne mogu da protumačim motive
 
Bivši direktor i glavni i odgovorni urednik B92 Veran Matić za UNS kaže da skoro godinu dana nema nikakve vlasničke i poslovne veze sa Radio difuznim preduzećem B92, kako se i dalje zove kompanija u čijem su sastavu O2 TV, Plej radio i B92.net.
 
"Pre poslednje promene vlasništva, bilo je reči o tome da postoje problemi sa vlasnicima internacionalnog brenda O2 i da je neophodno menjati ime. Nemam načina da utičem na ovu odluku jer je prilikom prve vlasničke transformacije pre više od deset godina, uslov novih akcionara bio da budu suvlasnici i imena", rekao je Matić.
 
"Ne mogu da protumačim motive i razloge za vraćanje imena B92. Posebno ako bi u pitanju bio pokušaj da se neka strana ili domaća javnost dovede u zabludu simulacijom da je u pitanju svetski poznata nezavisna medijska kuća", rekao je Matić.
 
Vraćanje imena televizije Matić je uporedio sa Srbijom koja je dugo posle nestanka Jugoslavije tvrdila da Jugoslavija i dalje postoji u liku Srbije i Crne Gore, iako su svi znali da to jednostavno nije tačno, kao i da je moguće da će tako biti i sa B92.
Autor: Tanjug, UNS
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Ako
    25.02.2020 10:14
    Treba ih ostaviti u uverenju da su bitni i gledani.
  • NikolaDet
    25.02.2020 09:19
    Vip menja ime u A1, a Telenor u O2. Mozda je to razlog.
  • mile
    25.02.2020 06:40
    Mogu sada da se cesu I gde ih ne svrbi ali , gotovo je.
  • Borislion
    25.02.2020 06:01
    Ma sigurno
    Russia today, Sputnik, B 92.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Pravila i uslovi korišćenja Pošalji vest