Stanić: EPS omogućio građanima da sami očitaju strujomere zarad zaštite njihovog zdravlja

"Elektroprivreda Srbije" pozvala je da potrošači sami očitaju stanje na svom mernom uređaju i istaknu i stanje i datum očitavanja na vidnom mestu na ulazu u objekat, kao i da podatke dostave telefonski ili mejlom, rekao je direktor snabdevanja EPS-a Radovan Stanić.
Stanić: EPS omogućio građanima da sami očitaju strujomere zarad zaštite njihovog zdravlja
Foto: 021
On je za RTS naveo da će EPS i u toku vanrednog stanja zbog epidemije virusa korona uložiti maksimalne napore da u okviru redovnih aktivnosti očita brojila svih kupaca, poštujući sve mere zaštite.
 
Stanić je naveo da su čitači brojila opremljeni zaštitnom opremom, ali da je opet ideja bila da se izbegne mogućnost kontakata u cilju zaštite zdravlja građana i da im se izađe na ovaj način u susret kako ne bi bili ugroženi.
 
Ova očitavanja se odnose na individualne stambene zgrade i kuće gde su brojila unutar objekta, dok u većim stambenim zgradama nema potrebe za tim da građani sami upisuju stanje. Prema njegovim rečima, to će važiti samo ukoliko građani to žele i ako se osećaju ugroženo zbog virusa korona.
 
Važno je, kaže, da podaci stanja sa brojila budu tačni i da prilikom dostavljanja podataka građani navedu tačan datum očitavanja. Pored toga, mogu u narednim danima da jave stanje sa brojila pozivom na broj telefona koji je odštampan na računu, ili preko mejla slanjem podataka (ime i prezime, adresa, ED broj i stanje na brojilu, datum očitavanja) na mejl adrese prema lokaciji brojila.
 
Stanić ističe da je najvažnije da građani navedu datum kada su očitali brojilo, kako bi račun za struju bio validan. Savetuje da brojilo očitaju od danas pa u naredna dva do tri dana.
  • Trt

    02.04.2020 12:46
    Nemojte da vaši službenici otvaraju mejlove, proći ćete kao Informatika.
  • @ Kovid

    02.04.2020 12:44
    Ja sam prosle godine imao problem sa racunom. Ocitao stanje i poslao im mejlom, nikakav povratni mejl nisam dobio. Posle je stigao racun na koji su oni ocitali citavih nedelju dana posle mog ocitavanja. Ja sam ocitao 4. u mesecu a oni 11. u mesecu tako da su me bacili u visu tarifu i naplatili mnogo vise.
    Otisao sam sa racunom na salter za reklamacije i pokazao im u telefonu mejl koji sam im poslao 4. u mesecu. Reklamaciju su momentalno uvazili bez ikakvog prepiranja i na licu mesta odstampali novi racun sa stanjem ocitavanja od 4. u mesecu umesto 11. kada su oni ocitavali.
    Dakle, cuvajte mejl koji ste im poslali. Ili u telefonu ili ga odstampajte na stampacu ako ga imate. U slucaju da nešto ne bude bilo u redu, samo im pokazite mejlm Bitno je da se vidi datum kada ste im ga poslali a vas ne interesuje jesu li ga dobili ili procitalim
  • Đura

    02.04.2020 12:21
    Zamolio bih EPS da u toku vanrednog stanja zbog epidemije virusa korona ulože maksimalne napore i da smanje svoje plate bar na prosečnu platu u državi i pokažu svoju solidarnost sa svojim kupcima i odgovornost prema državi koja ih je zaposlila..
    Ta ušteđena sredstva bi mogla da se preusmere na kupovinu maski ili respiratore i na taj način spasu mnogi životi. Verujem da će EPS prihvatiti sa oduševljenjem ovu moju ideju i čudi me da se sami nisu setili da to urade. Moja puna podržka EPS-u zbog tog humanog, solidarnog i odgovornog postupka koji će kako sam uveren sigurno uraditi. Unapred bravo za EPS. Imate našu podršku. Samo napred bez ustezanja. Budimo humani. Živela Srbija.


Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija