Izgradnja mosta počela je krajem februara 2016. godine.
Obilaznica će povezati i magistralne puteve ka Obrenovcu i Valjevu, Čačku i Kraljevu i Ralji i uklopiti u pravac ka Nišu kod Bubanj Potoka.
Most je dugačak skoro dva kilometra, dok je nad vodom konstrukcija dužine 596 metara.
Novi most finansirala je Evropska investiciona banka, a ceo projekat košta 4,1 milijardu dinara.
Investitor su "Putevi Srbije", a podizvođač na izgradnji čelične konstrukcije preko reke je građevinsko preduzeće "Mostogradnja". U izgradnji betonskih konstrukcija i završnih radova učestvovalo je više od 10 domaćih firmi.
Projektom je predviđena izgradnja leve trake autoputa iza mosta u zoni petlje Ostružnica dužine jednog kilometra, kao i uklapanje dve rampe petlje Ostružnica u novoizgrađeno stanje.
Završetkom mosta obilaznica oko Beograda praktično postaje funkcionalna u punom profilu autoputa u dužini od skoro 27 kilometara. Njegovo puštanje u saobraćaj trebalo bi da značajno poveća kapacitet obilaznice kojom dnevno u proseku prolazi oko 18.000 vozila.
Novoizgrađeni most je "most blizanac" već izgrađenom mostu preko Save koji je završen i pušten u saobraćaj 1999. godine, ali je iste godine bombardovan. U periodu od 2002. do 2006. rekonstruisan je i pušten u saobraćaj.
Pored značaja za tranzitni saobraćaj Ostružnički most predstavlja i rezervnu saobraćajnu vezu postojećeg autoputa E-70 sa Ibarskom magistralom, odnosno budućim autoputem Beograd-Južni Jadran.
Obilaznica će povezati i magistralne puteve ka Obrenovcu i Valjevu, Čačku i Kraljevu i Ralji i uklopiti u pravac ka Nišu kod Bubanj Potoka.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 5
Dara
miki
Nikola Niš
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar