Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež rekao je da to nije jednostavna kampanja koja se bavi promocijom domaćih proizvoda, već, kako kaže, potpuno nova filozofija.
Čadež je za
RTS rekao da je stvoren kolektivni žig koji se zove "čuvarkuća", koji će pokazati ne samo da je neki proizvod proizveden u Srbiji, već će govoriti i na koji način je proizveden, kakvog je kvaliteta i koliko je uloženo domaćeg znanja, sirovina i rada.
"Kada kupac vidi žig u radnjama, on zna da je u taj proizvod uloženo više od 80 odsto rada i vrednosti odavde iz Srbije", rekao je Čadež.
Napominje da je to nova filozofija za kupce, jer će tako znati da kupovinom proizvoda sa ovim žigom ulažu u renoviranje škola i druge domaće projekte.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 5
Nisam robot
plagijatori
Zla...
Ako je ovo drugo, onda mora da bude kvalitetnije a jeftinije...... da bi nam taj proizvod zaista cuvao kucu, da bismo ga mi rado kupovali i zvali ga cuvarkucom ! Inace, dzaba vam pecat, a cena i kvalitet u nesrazmeri ....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar