Ministarstvo zdravlja planira preglede pacijenata i preko telefona, evo kako bi proces izgledao

Ministarstvo zdravlja nabavlja softversko rešenje za telemedecinu koje će mogućiti da građani zdravstvene usluge dobiju i putem informacionih i telekomunikacionih tehnologija.
Ministarstvo zdravlja planira preglede pacijenata i preko telefona, evo kako bi proces izgledao
Foto: Pixabay
Glavni ciljevi su rasterećenje domova zdravlja, da se uštedi vreme pacijentima, omogući pristup zdravstvenim uslugama pacijentima koji nisu u mogućnosti da fizički dođu i da podstakne i zdravstvene radnike i pacijente da koriste nove tehnologije i platformu eZdravlje, navodi se u tehničkoj dokumentaciji u okviru javne nabavke, a prenosi Nova ekonomija.
 
Softversko rešenje za telemedicinu mora da, između ostalog, obuhvata pametno rutiranje poziva koje će omogućiti da lekar uz pomoć broja prijave pozove pacijenta, a da istovremeno broj telefona lekara ostane sakriven.
 
Ono mora da podržava i inicijalno 60 simultanih istovremenih poziva i omogući povezanost sa svim mobilnim operaterima.
 
Ponuđeno rešenje mora da podržava i mogućnost integracije sa servisima eUprave. 
 
A kako će pozivanje doktora izgledati?
 
- Pacijent se prijavljuje direktno preko sajta, mobilne aplikacije ili kol centra koji su integralni deo platforme Moj doktor. 
 
- Platforma Moj doktor proverava zahtev i ukoliko je zahtev u redu kreira zahtev pacijenta za poziv od strane doktora. U okviru ovog poziva se mora poslati minimalan set podataka (ID transakcije, broj prijave, mobilni broj pacijenta, participacija da/ne, dugovanja po osnovu participacije, željeni način plaćanja sms/platna kartica, tip pregleda, dužina trajanja termina...).
 
- Ukoliko pacijent treba da plati participaciju, softver šalje SMS sa zahtevom za potvrdu naplate pacijentu ili link za portal preko koga je moguće izvršiti plaćanje platnom karticom.
 
- Pacijent odgovara na poruku ili odlazi na portal preko koga će izvršiti plaćanje, a softver preko platne platforme rezerviše na određeno vreme (npr. sedam dana) odgovarajuća sredstva.
 
- Doktor u minimalnom roku od sedam dana treba da proveri zahteve pacijenta, a u suprotnom se rezervisana sredstva oslobađaju automatski i na osnovu prijave se obavlja poziv.
 
- Doktor sa svog mobilnog poziva jedinstveni broj koji je namenjen za ovaj servis. Nakon završenih konsultacija softver šalje dodatni SMS pacijentu da oceni kvalitet usluge.
 
- Doktor zatim unosi u informacioni sistem da je pregled obavljen. 
 
- Nakon toga server šalje potvrdu o naplati kod mobilnih operatora ili kod banke.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

  • @Kokakole

    05.08.2021 23:34
    Alan Čumak, možda? Iz TV Revije se sekla slika A.Čumaka koju su posle čuvali u džepu radi lekovitog dejstva; najbolje iz zadnjeg džepa pantalona (jer je blizu g**ice)
  • Zebra

    05.08.2021 13:22
    Jel to ono sto nazovu i pitaju da li vam je jasno da trebate glasati za SNS? Ako kažeš da ti nije jasno onda se smatraš nezdravim.
  • Pacijent

    05.08.2021 11:21
    Podrzavam
    Necete verovati da sam o tome juce razmisljao kako bi za mnoge pacijente odgovarao ovakav tretman preko telefona.Imam problem sa odlaskom kod lekara gde se gubi vreme a troskovi putovanja su mi veliki.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija

Sajam nameštaja u Beogradu od 8. do 12. oktobra

Na Beogradskom sajmu će od 8. do 12. oktobra biti održan 61. Međunarodni sajam nameštaja, opreme i unutrašnje dekoracije, koji će okupiti izlagače iz zemlje i inostranstva, najavili su organizatori.

U Beogradu počelo grejanje

Svih 15 toplana i 16 kotlarnica Beogradskih elektrana isporučuju toplotnu energiju, objavljeno je danas na sajtu elektrana.