Rasim Ljajić teško povređen u udesu, poginuo njegov blizak saradnik Branko Gogić

Predsednik Izvršnog odbora Socijaldemokratske partije Srbije Branko Gogić poginuo je, dok je Rasim Ljajić teško povređen u udesu koji se oko 9:30 časova dogidio kod Ražnja.
Gogić, koji je upravljao "škodom superb" u kojoj se nalazio i Ljajić, poginuo je na licu mesta.
Prema informacijama "Novosti", Rasim Ljajić nije životno ugrožen. On je u svesnom stanju, sa povredama grudnog koša primljen u KBC u Nišu.
Ljajićevo vozilo "škoda superb" oko 9:30 časova je izletelo sa autoputa u visini Ražnja na jugu Srbije, probilo zaštitnu ogradu i prevrnulo se na krov.
 
Uzrok saobraćajne nesreće još se utvrđuje.
 
Gogić je bio i direktor JP "Emisione tehnike i veze".
 
Blic piše da su Ljajić i Gogić bili prvi saradnici i često su putovali zajedno.
 
Gogić je iza sebe ostavio dvoje dece i suprugu Nadu Gogić, novinarku RTS-a.
 
Rođen je 15. aprila 1977. u Smederevu. U Beogradu je diplomirao ekonomiju a zatim završio i master studije na smeru "Ekonomska diplomatija". Od marta 1999. godine bio je zaposlen u Ministarstvu spoljnih poslova gde je radio u Direkciji za imovinsko pravne i finansijske poslove ministarstva, a zatim u generalnim konzulatima i ambasadama Srbije u Rijeci, Zagrebu i Beču.
 
Od januara 2009. godine radio je u Diplomatskom protokolu. Kao konsultant radio je na mnogobrojnim projektima širom Srbije. Bio je član SDP-a od njenog osnivanja 2009. godine. Narodni poslanik u sazivu od 2012. do 2014. godine. Godinu dana je radio kao koordinator SDP Srbije nakon čega je izabran na mesto predsednika Izvršnog odbora.
  • Ivica

    11.04.2022 14:41
    Neprilagodjena brzina uslovim puta Bus drver
  • LAloš

    11.04.2022 08:08
    Kako to mislite, Ljajićev automobil? On ga je kupio od svog novca? Škode Superb se ne kupuju one se dobijaju od naroda...
  • Von Braun

    11.04.2022 01:53
    U Nemačkoj, na deonicama gde ne postoji ograničenje brzine, najnormalnije je voziti 160 km/h ili više, prilagođeno ostalim učesnicima saobraćaja. Suludo je voziti preko 130 km/h tamo gde je to maksimalna brzina. Posebno volim kad mi neko ablenduje da mu se sklonim. Usporim na 60 km/h. Ablendovanje od pozadi je najprimitivniji gest koji osioni bilmez može da učini i zato ga treba dovesti u situaciju da mora da stane na autoputu. Osim toga, to se u civilizovanom svetu računa u nasilničku vožnju. Vozio sam i 200 km/h i 220 km/h gde je to moguče, ali nikada ne maltretirajući druge, uvek sa pogledom uprtim daleko u napred i sa potpunom paranojom o tome ko šta može da uradi, namerno ili nenamerno. Najsigurnija je vožnja brzinom kojom se kreću i ostali učesnici u saobraćaju. Sve drastično brže ili drastično sporije je ili bezobrazluk ili opasno neiskustvo.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija