Prilikom ovog akcidenta nije bilo prevrtanja cisterni, niti curenja, i nema opasnosti po stanovništvo i životnu sredinu, navodi se u njihovom saopštenju.
Obavešteni su nadležni organi, a na licu mesta se nalazi železnička komisija "Infrastrukture železnice Srbije" i "Srbija kargo", koja bi trebalo da utvrdi uzrok vanrednog događaja.
Kompozicija je u svom sastavu imala 18 vagon cisterni, koje su u vlasništvu kompanije "Eliksir Šabac", a iskliznula je petnaesta cisterna od lokomotive. Teretni voz je saobraćao iz Bor Teretne za Prahovo.
Na ovoj deonici pruge saobraćaj je trenutno u prekidu.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
Бор Боранин
Jutrošnje iskliznuče cisterne sa železničke pruge pune sumpornom kiselinom kod sela Trnavac ne zna se koje je po redu, ali se dešava dosta često i na pruzi Bor-Niš. Pruga je u jednom delu rekonstrujisana, a kao da nije. Možda vođa ne zna gde je i kako je Timočka Krajina deo Istočne Srbije. Na pruzi Majdanpek – Zaječar desile se mnogo nesreća sa smrtnim ishodima, a na pruzi Zaječar-Majdanpek voz često ne ide, već putnike prevoze autobusi „Bortravela“. Nekada na liniji Niš-Zaječar-Beograd i obrnuto je svakodnevno više puta dnevno voz prevozio svoje putnike, sada je to mišljena imenica, a Srbija nikada nije imala bolji budžet, standard i platu, kako tvrdi vlast, a stvarnost odudara od toga. Bor je, kao industrijski centar, sada nema ni železničku stanicu, a je nosilac industrije u Istočnoj Srbiji i šire. Glasači takođe glasaju za SNS, dokle, dok se ne opamete. Vučiću, prst na čelu!
Deda Lala
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar