Počinje pojačana kontrola saobraćaja: Cele nedelje fokus na autobusima i kamionima

Saobraćajna policija pojačano će kontrolisati saobraćaj od ponedeljka, 13. maja do nedelje, 19. maja.
Fokus će biti na otkrivanju prekršaja koje prave vozači autobusa i teretnih vozila. 
 
Tokom akcije koja se istovremeno sprovodi u 31 evropskoj zemlji članici organizacije ROADPOL (mreža saobraćajnih policija Evrope), saobraćajna policija će patrole prvenstveno usmeravati na puteve sa najintenzivnijim saobraćajem autobusa i teretnih vozila. 
Poseban akcenat će biti na kontroli autobusa kojima se deca voze na ekskurzije, rekreativne nastave, kao i sportske i kulturno-umetničke manifestacije.
 
Policija će kontrolisati da li se poštuju Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima i Zakon o radnom vremenu posade vozila u drumskom prevozu i tahografima i neće dozvoliti prevoz dece u slučaju da se kontrolom utvrde nepravilnosti. 
Tokom međunarodne akcije pojačane kontrole autobusa i teretnih vozila koja je sprovedena u februaru ove godine, vozači autobusa su kažnjeni za 719 prekršaja, a kamiondžije za 8.007 prekršaja.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Boško

    13.05.2024 07:16
    @Evo da ti objasnim
    Ipak je menjan pravilnik gde je obaveza prekrivanja rasutog tereta ukinuta.
  • Boško

    12.05.2024 15:53
    Policija žmuri
    Sr. Karlovci i Banstol puni kamiona i šlepera koji izbegavaju auto put.
  • @lopovska posla

    12.05.2024 15:17
    Evo da ti objasnim
    Kao neko ko vozi međunarodni transport. Niko od njih to nije doneo niti je u nekom periodu "stupilo" na snagu,da cerada na kiperima nije obavezna. Ono što je stupilo na snagu, je ljudska glupost i pohlepa. Iz koje na kraju proizilaze uglavnom lakše nesreće tipa, razbijen far, okrnjena šoferka, do mogućih katastrofalnih posledica gde teret sa kamiona moze nekom da završi u kabini vozila.
    Zašto se ne pokriva teret? Pa zato što 99,9% tih kamiona vozi u pretovaru! I sama cerada ne može da se prevuče preko prikolice, jer će se pokidati. Jedna pokidana cerada košta, lupam, 1000e da se zameni, a jedan omanji mito koji se tutne tamo nekom panduru, da on i kolega nešto žvaknu na pauzi za ručak, košta otprilike 20ak eura. I svi srećni. Gazda kamiona isporuči teret, panduri siti i mirna Bačka. Sve je to do "jaja", do onog trenutka dok nekom šećerna repa ne razlupa šoferku, cigla ili neko parče metala ne završi u glavi.
    Zašto se vozi u pretovaru? Zato što je gorivo/putarine skupo za naše uslove, a krajnja cifra koju vozač/gazda dobija je mala. Zato imate eksplodirane gume i zapaljene kamione pored puta i na Iriskom vencu. Matori i neispravni kamioni + pretovar = katastrofa na putu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija

Sandžačka demokratska partija se sprema za izbore

Sandžačka demokratska partija Novog Pazara usvojila je na večerašnjoj sednici odluku da formira izborni štab za predstojeće izbore, saopšteno je posle sednice Gradskog odbora u proširenom sastavu.