Izveštaj REM-a o medijskom praćenju decembarskih izbora tek u julu, Zekić kaže da "ne može brže"

Konačan izveštaj o izveštavanju elektronskih medija o decembarskim izborima biće na dnevnomredu početkom jula.
Predsednica Saveta Regulatornog tela za elektronske medije (REM) Olivera Zekić izjavila je za sajt Udruženja novinara Srbije (UNS) da će konačan izveštaj, koji obuhvata podatke o izveštavanju javnih servisa, kablovskih emitera, ali i komercijalnih televizija sa decembarskih izbora biti stavljen na dnevni red sednice Savet REM početkom jula.
 
"Izveštaj je trebalo da bude na dnevnom redu prošlog petka, ali s obzirom na to da on ima 300 strana, nisam stigla da ga pročitam na vreme i lično sam ga skinula sa dnevnog reda. Kada se vratim sa mora, početkom jula, biće na dnevnom redu", rekla je Zekić.
Zekić objašnjava da je to konačan izveštaj i obuhvatiće sve praćene emitere, ne samo komercijalne televizije, već i javne servise i kablovske emitere, za koje je REM već objavio Izveštaj o nadzoru programa tokom izborne kampanje 26. decembra prošle godine. 
 
"Taj izveštaj biće opširan, obuhvata i narativni i statistički deo i sadržaće, videćete, više podataka od onog objavljenog krajem decembra za javne servise i kablovske emitere", rekla je Zekić.
 
Na pitanje UNS zbog čega se toliko čeka na izveštaj, odnosno zašto REM kasni sa objavljivanjem podataka za komercijalne emitere, Zekić navodi da REM ne kasni i da se ovakvi izveštaji uvek rade šest do sedam meseci.
"Uopšte ne kasnimo. To što Evropa zamišlja da to može da se uradi za dve nedelje, to može da zaboravi. Ovakvi izveštaji su obimni i zahtevaju mnogo vremena", predočila je ona.
 
Prema informacijama do kojih je ranije došao UNS, stručna služba REM je monitoring o izveštavanju komercijalnih televizija - TV Pink, TV B92, TV Prva i TV Hepi, za vreme izborne kampanje završila još 20. decembra.
 
Regulatorno telo je 26. decembra objavilo Izveštaj o nadzoru programa tokom izborne kampanje za period od 1. novembra do 14. decembra, u kojem se nalaze osnovni izvodi iz monitoringa medijske kampanje za izbore za RTS 1 i 2, RTV 1 i 2, N1, Novu S, Al Džaziru i K1, ali ne i za komercijalne emitere sa nacionalnom frekvencijom.
  • Stoka

    17.06.2024 23:14
    Brzina
    Nek se izuje
  • pajo patak

    17.06.2024 14:08
    Zekić kaže da "ne može brže"
    peglam novu uniformu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija