U Srbiji prošle godine stradao 41 biciklista: "Najugroženiji učesnici saobraćaja"

Prošle godine u Srbiji je stradao 41 biciklista.
U Srbiji prošle godine stradao 41 biciklista: "Najugroženiji učesnici saobraćaja"
Foto: Pixabay
To je saopštio MUP povodom Svetskog dana bicikla i istakao da su vozači tog prevoznog sredstva među najugroženijim učesnicima u saobraćaju.
Prošle godine se dogodilo ukupno 1.626 nezgoda u kojima su učestvovali biciklisti, a 421 osoba zadobila je teške povrede.
"Analize pokazuju da u većini slučajeva krivicu snose vozači motornih vozila, najčešće prilikom sustizanja, ili preticanja biciklista", piše u objavi.
MUP je upozorio vozače automobila da smanje brzinu i drže bezbedno odstojanje od biciklista.
 
"Biciklisti bi trebalo da koriste svetla i reflektujuće materijale kako bi bili uočljivi za druge učesnike u saobraćaju. Put pripada svima. Bezbednost nije slučajnost, ona je rezultat svesti, pažnje i poštovanja", naveo je MUP.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • hm

    03.06.2025 23:47
    Jedini razlog sto ih nije 4000 je sto vozaci paze na njih. Masovno voze kao pomahnitali i svi im se sklanjaju s puta bez obzira na saobracajna pravila i prednost, vozaci koce, pesaci se bacaju u stranu, jer ovi nista i nikog ne postuju. Saobracajna policija bi morala ozbiljno da se pozabavi sa biciklistima jer ovo prevazilazi sve granice.
  • Б

    03.06.2025 17:02
    Н
    Права критична маса,дивчибарци на два точка.98% њих немају везе о саобраћају,возе где смеју и где не смеју,кад их јевише од једног,возе један поред другог уместо један иза другог.И контра смеру и да не причам.Најгори учесници у саобраћају
  • Ns

    03.06.2025 16:45
    Zao mi je sto ljudi stradali. Ali mislim da su velikim delom sami krivi. Zaista voze kako i gde god im padne napamet i cesto apsolutno neprilagodjenom brzinom, najgori tinejdzeri i dostavljaci. Velika su opasnost i za sebe i za druge. Treba svi koji nemaju dozvolu da prodju neku obuku o pravilima saobracaja i da se kaznjavaju kao i ostale .ucesnike u saobracaju. To je i za njihovo dobro a i za dobro ostalih koje oni itekao ugrozavaju. Naravno ima i normalnih vozaca ali veliki broj njih katastrofa. Vise i nemamo pesacku zonu, jurcaju na 5cm od ljudi.na moju koleginicu naleteo i povredio je.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija

Ko odlučuje o sprovođenju projekta Jadar?

Ne treba očekivati neposrednu posledicu u bliskoj budućnosti zbog toga što je projekat "Jadar" svrstan među strateške projekte Evropske komisije van zemalja EU, rekao je novinar Aleksandar Ivković.