Menu 021

Bira se nova trasa za "Vojvođansko P", autoput koji će spajati Zrenjanin i Beograd

Dolazak kineske kompanije "Ling long tajers", koja će u Zrenjaninu otvoriti fabriku guma, osnovni je razlog za prebacivanje projekta saobraćajnice "Vojvođansko P" sa Pokrajine na Vladu Srbije, a s tim i za promenu tipa saobraćajnice.
Info 12.09.2019. | 13:32 > 11:24
Bira se nova trasa za
Foto: 021.rs
Kako je 021 nedavno pisao, "Vojvođansko P", tačnije projekat brze saobraćajnice Novi Sad-Zrenjanin i Zrenjanin-Borča, stopiran je na nivou Pokrajine, koja je od njega i potpuno odustala kada je Vlada Srbije obavestila da ima drugačije planove za ovu saobraćajnicu.
 
Ti planovi su da ova saobraćajnica ipak bude autoput, te će morati da se izradi potpuno nova projektna dokumentacija i reše druga pitanja (poput imovinskih problema).
 
Kako je za 021 nedavno pojasnio predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović, ovih pitanja ne bi bilo da se ostalo pri ideji izgradnje brze saobraćajnice.
 
U Ministarstvu saobraćaja kažu za 021 da je dolazak "Ling long tajersa" "početak najveće 'grinfild' investicije u Republici Srbiji", ali se očekuje dolazak i drugih ranije najavljenih investicija u Zrenjaninu, srednjem, severnom i istočnom Banatu.
 
"Povezivanje Zrenjanina autoputem sa Novim Sadom i Beogradom obezbediće brži i bezbedniji saobraćaj između ova tri grada, brže i bezbednije povezivanje celog severnog, istočnog i srednjeg Banata sa Beogradom i administrativnim centrom Vojvodine. Trenutno, realizacija projekta je u fazi izrade projektnog zadatka, što podrazumeva i izbor optimalne varijante trase autoputa, naručito za pravac Beograd-Zrenjanin i definisanje projektnog zadatka za izradu plana područja posebne namene. Nakon toga će se krenuti u izradu projektno-tehničke dokumentacije", preciziraju za 021 u Ministarstvu saobraćaja detalje ovog projekta.
 
Na pitanje 021 kada se planiraju radovi, nadležni dodaju da će se to znati po izradi projekta, te da trenutno ne postoje procene.
 
Podsetimo, kamen temeljac za izgradnju fabrike guma u Zrenjaninu postavljen je 30. marta u prisustvu državnog vrha Srbije. U kompaniji najavljuju zapošljavanje 1.200 radnika, a u nju će sveukupno biti uloženo 800 miliona evra.
 
Našu prvu priču o prenošenju projekta vojvođanske saobraćajnice sa Pokrajine na Republiku čitajte OVDE.
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Novosadista
    13.09.2019 08:39
    @ ja
    Ne nego svi koji neće da plate putarinu idu starim magistralnim putem, kao i svugde u svetu. A ako nećeš da se mlatiš sa traktorima i kombajnima, platiš pa se klatiš. I svi zadovoljni. Na magistrali više nema kamiončina, samim tim lagodnija vožnja i manje uništavanje puta, ovamo kad žuriš stigneš za normalno vreme, ispod pola sata opušteno, a ne kao do sad, sat vremena NS-ZR, uz ozbiljnu šansu da usput pogineš.
    U ovoj vesti definitivno nema ništa loše, osim što ko zna kad će i da li će da se obistini.
  • коридор1
    13.09.2019 03:14
    На локалу пљуште оставке
    Погледао сам малопре данашњи снимак (youtube) где представник завода за урбанизам града Ниша описује посао који су урадили током припреме пројектне документације за аутопут Ниш-Прокупље-Куршумлија, нагласак иде наравно на опис будуће саобраћајнице у погледу број мостова, тунела, петљи/искључења и слично. Почели су посао каже још 2017-те године. Почели, радили изавршили дакле.
    А завод за урбанизам града Новог Сада је урадио шта ? Тренутно раде шта ?!?
    Завод за урбанизам града Суботице - колико још могу да сакривају да је обилазница Y крак око Суботице до Келебије у профилу обичног (тек мало ширег) магистралног пута..
  • ...
    13.09.2019 02:05
    Pricajte o tome posle izbora...
  • Ja
    12.09.2019 20:47
    Putarina
    I svi koji žive između ZR i NS plaćaju putarinu ili se sele u gradove ???? Taj PUT bez putarine je zila kucavica.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Pravila i uslovi korišćenja Pošalji vest