Menu 021

FOTO: Počela rekonstrukcija železničke stanice u Inđiji

Počela je rekonstrukcija železničke stanice u Inđiji, u okviru izgradnje pruge za velike brzine, na deonici Stara Pazova - Novi Sad.
Info 26.01.2021. | 08:39 > 08:41
Radovima je obuhvaćena rekonstrukcija fasade, zamena stolarije i nadstrešnica, kompletna obnova enterijera, spoljno uređenje, uređenje staničnog partera i zelenih površina i ozelenjavanje prostora oko stanice. Pored toga, u okviru stanice, predviđena je i izrada novih signalno-sigurnosnih i telegrafsko-telefonskih objekata i uređaja.
 
Trenutno su u toku radovi na obijanju postojeće fasade i demontaža stare opreme.
 
Građevinske radove u Inđiji izvodi ruska kompanija RŽD Internešnl, a posao bi trebalo da bude završen do kraja avgusta ove godine.
 
 
Inače, železnička stanica u Inđiji izgrađena je 1883. godine, a više desetina godina unazad nije bila rekonstruisana.
 
U okviru rekonstrukcije i modernizacije ove deonice, pored rekonstrukcije železničke stanice Inđija, predviđeno je i uređenje staničnih objekata u Sremskim Karlovcima i Petrovaradinu, preko rekonstruisane stanice Karlovački Vinogradi biće povezana radna zona "Prosjenica", dok će u Beškoj železnička stanica biti izgrađena na novoj lokaciji.
Autor: 021.rs
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • neko
    27.01.2021 05:41
    @ Bivsi radnik

    Vozovi koji se budu kretali brzom prugom od Beograda do Budimpeste su kupljeni od Kineza i radi se o kompozicijama koje razvijaju preko 200 km/h. Naravno da taj voz nece stajati na svakoj stanici, za sada od Prokopa do NS zna se da staje u Staroj Pazovi i Indjiji. Iz tog razloga pruga se radi kao dvokolosecna, kako bi se istovremeno kretali lokalni vozovi ( crvene Simens garniture ) koji ce obavljati lokalni saobracaj i stajati na svakoj stanici. Zbog velike brzine vozova na relaciji BG-Budimpesta, ne moze dolaziti do ukrstanja sa vozovima manjih brzina, lokalnim i teretnim, tako da se odmah rade dva koloseka celom duzinom.
  • Djurica
    26.01.2021 23:32
    Stanica is 1883
    1883 - Pa zar to nije istorijski vredna zgrada. Kakva rekonstrukcia? Bolje da naplacujemo ulaznice za razgledanje.
  • Zokins
    26.01.2021 20:56
    voz
    Dok ne krene voz uradiće još jednu rekonstrukciju.
  • Bivši radnik
    26.01.2021 18:32
    Brzi voz staje na svakom ćošku
    Može li neko stručan da kaže koju brzinu će dostizati ovi vozovi ako se budu zaustavljali u svim postojećim stanicama?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest