Radovima je obuhvaćena rekonstrukcija fasade, zamena stolarije i nadstrešnica, kompletna obnova enterijera, spoljno uređenje, uređenje staničnog partera i zelenih površina i ozelenjavanje prostora oko stanice. Pored toga, u okviru stanice, predviđena je i izrada novih signalno-sigurnosnih i telegrafsko-telefonskih objekata i uređaja.
Trenutno su u toku radovi na obijanju postojeće fasade i demontaža stare opreme.
Građevinske radove u Inđiji izvodi ruska kompanija RŽD Internešnl, a posao bi trebalo da bude završen do kraja avgusta ove godine.
Inače, železnička stanica u Inđiji izgrađena je 1883. godine, a više desetina godina unazad nije bila rekonstruisana.
U okviru rekonstrukcije i modernizacije ove deonice, pored rekonstrukcije železničke stanice Inđija, predviđeno je i uređenje staničnih objekata u Sremskim Karlovcima i Petrovaradinu, preko rekonstruisane stanice Karlovački Vinogradi biće povezana radna zona "Prosjenica", dok će u Beškoj železnička stanica biti izgrađena na novoj lokaciji.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 7
neko
Vozovi koji se budu kretali brzom prugom od Beograda do Budimpeste su kupljeni od Kineza i radi se o kompozicijama koje razvijaju preko 200 km/h. Naravno da taj voz nece stajati na svakoj stanici, za sada od Prokopa do NS zna se da staje u Staroj Pazovi i Indjiji. Iz tog razloga pruga se radi kao dvokolosecna, kako bi se istovremeno kretali lokalni vozovi ( crvene Simens garniture ) koji ce obavljati lokalni saobracaj i stajati na svakoj stanici. Zbog velike brzine vozova na relaciji BG-Budimpesta, ne moze dolaziti do ukrstanja sa vozovima manjih brzina, lokalnim i teretnim, tako da se odmah rade dva koloseka celom duzinom.
Djurica
Zokins
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar